Baarden
donderdag 3 september 2009 om 21:50
quote:Metatron schreef op 03 september 2009 @ 20:30:
Amsterdam. Het wemelt hier van de modische baardjes...
ja en dan met zo'n nerdy bril erbij met zo'n zwart montuur. Was laatst naar concert van Calvin Harris met mrGeorge. (we vijzelden met z'n 2-en de gemiddelde leeftijd daar flink op trouwens) en toen struikelden we over dit soort types.
(snap het ook niet zo erg)
Amsterdam. Het wemelt hier van de modische baardjes...
ja en dan met zo'n nerdy bril erbij met zo'n zwart montuur. Was laatst naar concert van Calvin Harris met mrGeorge. (we vijzelden met z'n 2-en de gemiddelde leeftijd daar flink op trouwens) en toen struikelden we over dit soort types.
donderdag 3 september 2009 om 21:56
whahah dit vind ik echt grappig!
Lig ik hier op de bank net aan mijn man te vragen wanneer die baard eraf gaat.. zie ik dit forum!
ben op een ander forum actief en toevallig zie ik deze.
Sinds 2 weken laat hij zijn baard staan, ik vind het niets en het kriebelt... brrrr
mijn man is een jonge man van 30, aardig hip maar geen idee waar deze baardgroei ineens vandaan komt...
ik denk dat ik snachts stiekem de helft eraf scheer, dan moet hij er wel af haha
Lig ik hier op de bank net aan mijn man te vragen wanneer die baard eraf gaat.. zie ik dit forum!
ben op een ander forum actief en toevallig zie ik deze.
Sinds 2 weken laat hij zijn baard staan, ik vind het niets en het kriebelt... brrrr
mijn man is een jonge man van 30, aardig hip maar geen idee waar deze baardgroei ineens vandaan komt...
ik denk dat ik snachts stiekem de helft eraf scheer, dan moet hij er wel af haha
donderdag 3 september 2009 om 22:01
quote:GeorgieBrown schreef op 03 september 2009 @ 21:50:
[...]
Beetje Victor en Rolf achtig?
Niet sexy.
[...]
Beetje Victor en Rolf achtig?
Niet sexy.
donderdag 3 september 2009 om 22:10
Mijn kerel heeft wel bakkebaarden en t staat hem goed moet ik zeggen!
Hij is zelfs lid van de club
http://www.sideburns.nl/
Hij is zelfs lid van de club
http://www.sideburns.nl/