Bag-in-bag
donderdag 18 november 2010 om 21:46
donderdag 18 november 2010 om 21:59
Ik heb er 1.Een very intelligente pocket.
Superhandig ding, maar ik moet zeggen dat ik 'm nu net een maand heb, dus ik zit nog in de enthousiaste fase.
Ik heb aardig wat tassen en bepaalde dingen zoals mijn portomonnaie,paspoort sleutels,lippenstift en dergelijke heb ik nu altijd in mijn bag-in-bag!
Superhandig ding, maar ik moet zeggen dat ik 'm nu net een maand heb, dus ik zit nog in de enthousiaste fase.
Ik heb aardig wat tassen en bepaalde dingen zoals mijn portomonnaie,paspoort sleutels,lippenstift en dergelijke heb ik nu altijd in mijn bag-in-bag!
donderdag 18 november 2010 om 21:59
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 18 november 2010 @ 21:57:
Wat is het?!Hopelijk voor TO weet de Sint wel wat het is?
Wat is het?!Hopelijk voor TO weet de Sint wel wat het is?
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
donderdag 18 november 2010 om 22:02
Superhandig! Ik heb een exemplaar van leer van de Bijenkorf, wel duur maar ook onverwoestbaar. Ik wissel nog al eens van tas en nu heb ik gewoon alles standaard bij me. Dat wil niet zeggen dat ik daarnaast niet ook nog bergen losse ondefinieerbare troep in mijn tas prop maar de basics zitten netjes op hun plek en kan ik in één handbeweging tevoorschijn toveren.
Ook heel handig in grotere tassen waar je anders helemaal in moet klimmen gewapend met een zaklamp.
Ook heel handig in grotere tassen waar je anders helemaal in moet klimmen gewapend met een zaklamp.
donderdag 18 november 2010 om 22:02
Viel mij tegen, op een gegeven moment ging het model er wat uit en was het een enorm gepruts om het ding in een tas te krijgen en je spullen idem. Ik kreeg mijn portemonnee er niet goed in en was mijn mobiel vaak kwijt. Verder moet je niet al te kleine tassen hebben, anders past het niet. Er zijn verschillende modellen, misschien zijn andere baginbags handiger. Ik had er een van Ferucci.
donderdag 18 november 2010 om 22:24
quote:misspoez schreef op 18 november 2010 @ 22:15:
Is toch gewoon een toilettasje dat je van de ene naar de andere tas overhevelt of zie ik dat verkeerd?
Precies slim marketing concept!
maar nog steeds erg handig, het heeft meerdere vakjes en is qua vormgeving erg handig.
Normaal gesproken moet ik tussen mijn boeken,collegeblokken,laptop,kranten,boterhammen,snoepjes en losse papieren op zoek naar mijn wat kleinere spullen.Nu heb ik daar geen last meer van.
Is toch gewoon een toilettasje dat je van de ene naar de andere tas overhevelt of zie ik dat verkeerd?
Precies slim marketing concept!
maar nog steeds erg handig, het heeft meerdere vakjes en is qua vormgeving erg handig.
Normaal gesproken moet ik tussen mijn boeken,collegeblokken,laptop,kranten,boterhammen,snoepjes en losse papieren op zoek naar mijn wat kleinere spullen.Nu heb ik daar geen last meer van.
donderdag 18 november 2010 om 22:38
quote:Thera2 schreef op 18 november 2010 @ 22:36:
Heb er ook een en vind het erg handig. Ik merk dat ik nu ook veel vaker van tas wissel omdat dat met zo'n bag-in-bag veel sneller gaat.
Je moet inderdaad niet te kleine tassen hebben maar als je overweegt zo'n ding te vragen heb je dat ook vast niet.
Heb er ook een en vind het erg handig. Ik merk dat ik nu ook veel vaker van tas wissel omdat dat met zo'n bag-in-bag veel sneller gaat.
Je moet inderdaad niet te kleine tassen hebben maar als je overweegt zo'n ding te vragen heb je dat ook vast niet.
You only live once, but if you do it right, once is enough.
vrijdag 19 november 2010 om 05:55
Maar is dat niet hartstikke onhandig? Mijn tas heeft 'n aantal vakken, hoe krijg je dan 'n bag-in-bag daar in? Dan kun je toch maar 1 vakje van je tas gebruiken en zit je nog te mieren om je spullen er in en er uit te halen. Nu ben ik van 't gemak dus gebruik maar 1 tas, dus hoef nooit alles over te laden. Bovendien heb ik alleen 't hoognodige bij, dus gelukkig geen grote tas nodig.
vrijdag 19 november 2010 om 09:29
quote:elninjoo schreef op 19 november 2010 @ 09:22:
[...]
Maar waarom koop je dan zulke onpraktische tassen in the first place?
Omdat je dan 'alles' mee kan nemen.
Wat 'alles' is weet ik ook niet. Verder dan een flesje water, mijn lunchtrommel, een vestje en een notitieboekje kom ik niet. Maar dat neem ik alleen mee naar mijn werk.
[...]
Maar waarom koop je dan zulke onpraktische tassen in the first place?
Omdat je dan 'alles' mee kan nemen.
Wat 'alles' is weet ik ook niet. Verder dan een flesje water, mijn lunchtrommel, een vestje en een notitieboekje kom ik niet. Maar dat neem ik alleen mee naar mijn werk.
vrijdag 19 november 2010 om 09:36
quote:elninjoo schreef op 19 november 2010 @ 09:22:
[...]
Maar waarom koop je dan zulke onpraktische tassen in the first place?Omdat (de meeste) vrouwen letten op uiterlijk en niet op het feit of een tas praktisch is of niet. Als iemand een nieuwe auto heeft , vraagt mijn vriend naar de cilinderinhoud, ik naar de kleur
[...]
Maar waarom koop je dan zulke onpraktische tassen in the first place?Omdat (de meeste) vrouwen letten op uiterlijk en niet op het feit of een tas praktisch is of niet. Als iemand een nieuwe auto heeft , vraagt mijn vriend naar de cilinderinhoud, ik naar de kleur
vrijdag 19 november 2010 om 09:38
Ik ben dan waarschijnlijk niet als de meeste vrouwen, want ik kijk naar de praktische kant van 'n tas. Dus niet te groot en met 'n paar vakjes zodat ik sleutels, portemonee, telefoon en autopapieren van elkaar gescheiden kan bewaren.
Flesjes water en lunchboxen sleep ik niet in 'n handtas mee. Bij mij zitten er echt alleen de hoogstnoodzakelijke dingen in en daar is het formaat ook naar.
Flesjes water en lunchboxen sleep ik niet in 'n handtas mee. Bij mij zitten er echt alleen de hoogstnoodzakelijke dingen in en daar is het formaat ook naar.
vrijdag 19 november 2010 om 09:43
Ik kende het niet. NOg nooit ergens zien liggen. Maar lijkt mij superhandig. Waar koop je zoiets? Hoe duur is het?
Dat zou je denk ik ook uit moeten leggen aan degene die het koopt?? Haha Als ik dit zou vragen, zou ik vast iets geks krijgen..
Maar is dat niet extra zwaar dan? Een tas in je bestaande tas brengt alleen maar weer gewicht met zich mee toch??
Ik wil hem altijd toch zo licht mogelijk houden met mijn troepjes erin..
Dat zou je denk ik ook uit moeten leggen aan degene die het koopt?? Haha Als ik dit zou vragen, zou ik vast iets geks krijgen..
Maar is dat niet extra zwaar dan? Een tas in je bestaande tas brengt alleen maar weer gewicht met zich mee toch??
Ik wil hem altijd toch zo licht mogelijk houden met mijn troepjes erin..
donderdag 30 december 2010 om 15:48