Barbiee topic#
maandag 1 juni 2015 om 20:34
doe jij van die plakextensies babsie? want die zijn ook heel goed en als je vriendin een beetje handig is.. ze zijn simpel inzetbaar. of is jouw kapper niet zo duur.
heb zelf het plan die dingen nog een keer zelf te gaan maken. kan niet zo moeilijk zijn
maar heb nog niet exact uit kunnen vinden met welk spul ze die haren aan elkaar plakken. dus niet die dubbelzijdige tape waarmee je het aan je haar zet, maar de plak dat de haren aan een strookje zitten dus. snap je me?
heb zelf het plan die dingen nog een keer zelf te gaan maken. kan niet zo moeilijk zijn
maar heb nog niet exact uit kunnen vinden met welk spul ze die haren aan elkaar plakken. dus niet die dubbelzijdige tape waarmee je het aan je haar zet, maar de plak dat de haren aan een strookje zitten dus. snap je me?
maandag 1 juni 2015 om 20:37
quote:Amaqanda schreef op 01 juni 2015 @ 20:27:
Wat is dat toch met allemaal aan je man vragen wat ze er van vinden? doe je dat met iedere foto van een vrouwelijk exemplaar ofzo?Nee. Maar er is zoveel "heisa" dat ik weleens de mening van mijn man wilde weten. En gelukkig deelde hij mijn mening dat ze gewoon hardstikke leuk is,ondanks haar stijl niet de "onze" is.
Wat is dat toch met allemaal aan je man vragen wat ze er van vinden? doe je dat met iedere foto van een vrouwelijk exemplaar ofzo?Nee. Maar er is zoveel "heisa" dat ik weleens de mening van mijn man wilde weten. En gelukkig deelde hij mijn mening dat ze gewoon hardstikke leuk is,ondanks haar stijl niet de "onze" is.
maandag 1 juni 2015 om 21:07
quote:ana_isabel schreef op 01 juni 2015 @ 20:24:
En wat mannen betreft barbie; ik liet vanwege alle comotie hier jouw foto aan mijn man zien. Jouw stijl is niet perse wat hij graag bij mij zou zien, maar hij ziet onder al die " opsmuk" ook gewoon een hele leuke meid. Hij vroeg wel als eerst naar je tatoeages !( dat viel hem als eerste op) Ach toch leuk haha, ja meeste vallen mijn tattoos wel op is heel opvallend!
En wat mannen betreft barbie; ik liet vanwege alle comotie hier jouw foto aan mijn man zien. Jouw stijl is niet perse wat hij graag bij mij zou zien, maar hij ziet onder al die " opsmuk" ook gewoon een hele leuke meid. Hij vroeg wel als eerst naar je tatoeages !( dat viel hem als eerste op) Ach toch leuk haha, ja meeste vallen mijn tattoos wel op is heel opvallend!
maandag 1 juni 2015 om 21:09
maandag 1 juni 2015 om 21:39
Beste barbiee en al haar matties.
Ik vind Henk&Roelie goed in dit topic passen.
Fijn dat jullie elkaar hier allemaal kunnen spreken.
Voor degenen die mogelijk last hebben met begrijpend lezen
en dus misschien met deze post: ' dag sgatte-sjikkies-van-me-dan-tog' .
Met vriendelijke groet,
Enn.
Ik vind Henk&Roelie goed in dit topic passen.
Fijn dat jullie elkaar hier allemaal kunnen spreken.
Voor degenen die mogelijk last hebben met begrijpend lezen
en dus misschien met deze post: ' dag sgatte-sjikkies-van-me-dan-tog' .
Met vriendelijke groet,
Enn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.