Mode & Beauty alle pijlers

basic shirtje met brede kraag/ hals

03-10-2012 09:46 10 berichten
Hoi mensen,

Ik
anoniem_98260 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:39
94.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Miss Green? Googlen op boothals & t-shirt?
hoi,

Bekend probleem... het is mij nog nooit gelukt om dunne basic shirtjes te vinden die lekker dragen onder jurkjes of tops met een wijde hals. Ik knip de hals er gewoon uit. Werk perfect.

succes!
Steps:

ook in andere kleuren:

Been there, done that, got the T-shirt.
Hema heeft ook een vrij wijde hals.
Hema, ik heb er een paar maar irriteer me juist aan die brede hals ze zitten in die plastic verpakkingen in alle kleuren.

Wel goed op de verpakking kijken welke hals je te pakken hebt, ze hebben nl ook V-hals enzo
Sissy Boy
Ik heb ze van Alan Red maar ook van de Hema en van Anni Rolfi (Kruidvat). De laatste twee zijn een stuk voordeliger maar bij die van Alan Red vind ik het fijn dat je ze in een extra lange variant kunt krijgen.
Moet hij alleen breed zijn of ook diep? Ik heb van de H&M basic shirtjes die geen ronde hals hebben, maar meer aan twee punten op de schouders vastzitten waardoor de hals heel breed is, hij valt alleen misschien een beetje te hoog. Maar misschien de moeite om even te passen
Ik heb afgelopen weekend zulke shirtjes bij Mango gezien. Diepe ronde hals, zowel voor als achter. Driekwartmouwen volgens mij..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven