Batavia stad is dat wat?
woensdag 4 november 2015 om 14:54
Zaterdag heb ik een afspraak in Lelystad staan. Nu heb ik nog nieuwe kleding nodig en had gedacht om daar even een uurtje te gaan kijken.
Ik zag dat ze er er een winkel van Claudia strater hebben. Is iemand daar wel eens geweest en is het de moeite om daar naartoe te gaan of kan ik het beter overslaan?
Is het überhaupt de moeite waard om er naartoe te gaan? En bij welke winkels zou ik nog meer kunnen kijken voor nette basic kleding?
Ik zag dat ze er er een winkel van Claudia strater hebben. Is iemand daar wel eens geweest en is het de moeite om daar naartoe te gaan of kan ik het beter overslaan?
Is het überhaupt de moeite waard om er naartoe te gaan? En bij welke winkels zou ik nog meer kunnen kijken voor nette basic kleding?
woensdag 4 november 2015 om 15:31
woensdag 4 november 2015 om 15:54
Je kunt daar alleen leuke dingen vinden als je een uitzonderlijke maat hebt. Alle dingen die je er in maat 36-42 kunt vinden zijn gewoon restanten die niemand wil. Mijn buurvrouw heeft maat 32-34 en hele smalle heupen en zij vond soms wel leuke dingen. Bijna niemand past in haar maat, dus daar bleef af en toe ook wat leuks van over.
woensdag 4 november 2015 om 17:56
ik kom er wel regelmatig.. en dat is het hem.. niet een dagje.plannen.. gewoon zomaar even langs... en vaak is er niets (althans niets van mijn smaak) en soms is er wat.. Ik zou er niet speciaal een dagje heen gaan.. Uurtje is prima
Sandwich is wel leuk, esprit heeft leuke outlet.. veel basics en ook echt betaalbaar. Only zit er..
Het valt wel mee qua oude collectie hoor.. Ik heb iets gekocht vorige week wat van vorige winter was (ik heb er een andere kleur van thuis)
Sandwich is wel leuk, esprit heeft leuke outlet.. veel basics en ook echt betaalbaar. Only zit er..
Het valt wel mee qua oude collectie hoor.. Ik heb iets gekocht vorige week wat van vorige winter was (ik heb er een andere kleur van thuis)
woensdag 4 november 2015 om 17:59
quote:Mojo84 schreef op 04 november 2015 @ 15:28:
Vreselijk! Druk, sfeerloos, oude zooi en in mijn ogen veel te duur voor kleding die eigenlijk de left-overs zijn (en dus niet mooi / niet van dit jaar-en-ook-niet-van-vorig-jaar)....!!Druk ? In het weekend misschien.. doordeweeks is er geen kip.. En het valt best mee qua oude zooi.. het zal wel van het merk afhangen denk ik.
Vreselijk! Druk, sfeerloos, oude zooi en in mijn ogen veel te duur voor kleding die eigenlijk de left-overs zijn (en dus niet mooi / niet van dit jaar-en-ook-niet-van-vorig-jaar)....!!Druk ? In het weekend misschien.. doordeweeks is er geen kip.. En het valt best mee qua oude zooi.. het zal wel van het merk afhangen denk ik.
donderdag 5 november 2015 om 08:22
Heb bij sommige merken ook het idee dat ze een speciale outlet collectie hebben van mindere kwaliteit.
En inderdaad, echte koopjes heb ik daar nog nooit gevonden. Niet goedkoper dan tijdens de uitverkoop in ieder geval.
Of het moeten al de sportschoenen zijn, die om de een of andere onduidelijke reden allemaal een rond gat in de zool hebben (waarmee ik dus niet in de regen zou willen lopen)
En inderdaad, echte koopjes heb ik daar nog nooit gevonden. Niet goedkoper dan tijdens de uitverkoop in ieder geval.
Of het moeten al de sportschoenen zijn, die om de een of andere onduidelijke reden allemaal een rond gat in de zool hebben (waarmee ik dus niet in de regen zou willen lopen)
donderdag 5 november 2015 om 15:08
donderdag 5 november 2015 om 15:22
quote:poldervrouw schreef op 04 november 2015 @ 17:59:
[...]
Druk ? In het weekend misschien.. doordeweeks is er geen kip.. En het valt best mee qua oude zooi.. het zal wel van het merk afhangen denk ik.
jij klinkt alsof je in de buurt woont? dan is doordeweeks een uurtje gaan wel slim inderdaad.
ik zit ongeveer 2/2,5 uur van lelystad en heb nu niet echt het idee dat we daar verder nog iets kunnen dus wij zouden echt dáárheen gaan. dan lijkt het mij niks
[...]
Druk ? In het weekend misschien.. doordeweeks is er geen kip.. En het valt best mee qua oude zooi.. het zal wel van het merk afhangen denk ik.
jij klinkt alsof je in de buurt woont? dan is doordeweeks een uurtje gaan wel slim inderdaad.
ik zit ongeveer 2/2,5 uur van lelystad en heb nu niet echt het idee dat we daar verder nog iets kunnen dus wij zouden echt dáárheen gaan. dan lijkt het mij niks
En doooooor!
donderdag 5 november 2015 om 16:40
zondag 8 november 2015 om 23:19
Zo eigenwijs als ik ben toch maar even langs bataviastad gereden. (Mijn afspraak was op 5 minuten rijden)
Toch nog wel wat mooie dingen kunnen kopen.
Claudia strater had de collectie van afgelopen winter hangen voor redelijke prijzen en van daar een vest en een jurk mee genomen.
Verder nog een skinny jeans van sissy boy gekocht.
Voor zoon ook nog goed geslaagd in de retour winkel.
Waar ik twee longsleeves en een sweater mee heb genomen.
Verder overigens geen andere winkels in geweest.
Toch nog wel wat mooie dingen kunnen kopen.
Claudia strater had de collectie van afgelopen winter hangen voor redelijke prijzen en van daar een vest en een jurk mee genomen.
Verder nog een skinny jeans van sissy boy gekocht.
Voor zoon ook nog goed geslaagd in de retour winkel.
Waar ik twee longsleeves en een sweater mee heb genomen.
Verder overigens geen andere winkels in geweest.