Be Beautiful kapper Utrecht
donderdag 17 november 2016 om 19:10
Hallo,
Zijn er dames hier met ervaringen met deze kapsalon? Positief, negatief?
Wil morgen even snel langs de kapper en zoek dus een kapsalon waar ik zonder afspraak niet al te duur wat bij kan laten knippen. Heb lang krullend haar, niet door iedereen helemaal lekker te knippen
Alvast bedankt!
Zijn er dames hier met ervaringen met deze kapsalon? Positief, negatief?
Wil morgen even snel langs de kapper en zoek dus een kapsalon waar ik zonder afspraak niet al te duur wat bij kan laten knippen. Heb lang krullend haar, niet door iedereen helemaal lekker te knippen
Alvast bedankt!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
donderdag 17 november 2016 om 19:16
donderdag 17 november 2016 om 20:08
quote:WestCovina schreef op 17 november 2016 @ 19:48:
Ik lees even mee...ik woon hier nog niet zo lang en moet mezelf toch echt even wat in model laten knippen. Ik heb geen lastig haar en wil geen opzienbarende dingen, dus ik zoek gewoon een ontspannen zaak. Maar sorry, geen tip van mijn kant dus.Ik woon hier dus al een aantal jaar maar ben zo'n kapper-schijterd dat ik al al die jaren op bezoek ga bij mijn moeder in Zeeland en dan daar naar de oude vertrouwde kapper ga Wel eens tijd om dat te stoppen.
Ik lees even mee...ik woon hier nog niet zo lang en moet mezelf toch echt even wat in model laten knippen. Ik heb geen lastig haar en wil geen opzienbarende dingen, dus ik zoek gewoon een ontspannen zaak. Maar sorry, geen tip van mijn kant dus.Ik woon hier dus al een aantal jaar maar ben zo'n kapper-schijterd dat ik al al die jaren op bezoek ga bij mijn moeder in Zeeland en dan daar naar de oude vertrouwde kapper ga Wel eens tijd om dat te stoppen.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
vrijdag 18 november 2016 om 17:42
Ben net geweest WestConvina! Is prima gedaan, precies de goede lengte eraf. Ze waren aan het verbouwen dus het is er wel een teringzooi nu, en ze waren ook wat gehaast. Als je moeilijk haar hebt en het perfect geknipt wil hebben zou ik even verder zoeken, maar om even snel in 10 minuutjes een stuk af te knippen voldoen ze prima!