Mode & Beauty alle pijlers

Beautybox

14-11-2017 20:51 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Heeft iemand ervaring met de verschillende beautyboxen die in Nederland te koop zijn? Ik ben aan het twijfelen tussen de beautybox en de styletonebox
Styletone heb ik drie maanden geprobeerd vond ik erg leuk en fijne normale maat producten. Waarvan ik er veel nog dagelijks gebruik.

Grootste reden was voor mij dat styletone niet op dieren geteste producten aanbied.
Jojowz schreef:
14-11-2017 22:27
Styletone heb ik drie maanden geprobeerd vond ik erg leuk en fijne normale maat producten. Waarvan ik er veel nog dagelijks gebruik.

Grootste reden was voor mij dat styletone niet op dieren geteste producten aanbied.

En je wil graag producten die wel op dieren getest zijn?
Oh je bedoelt als reden om de box te nemen.
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig.

Lijkt me wel leuk een paar maanden. Gewoon om mezelf wat extra te verwennen in een moeilijke periode. :mail:
Jojowz schreef:
14-11-2017 22:27

Dat zou voor mij ook een reden kunnen zijn om voor deze box te kiezen (ik ben vegetariër).
Bearnaise schreef:
15-11-2017 10:19
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig.

Lijkt me wel leuk een paar maanden. Gewoon om mezelf wat extra te verwennen in een moeilijke periode. :mail:
Ik heb jaren geleden ook een abonnement gehad op toen de glossy- en prettybox. Alleen het uitpakken al vind ik erg leuk. Ik zat ook te twijfelen om een adventskalender te kopen, maar vaak vind ik dit erg veel geld voor wat je ervoor terug krijgt. Ik was er wel over aan het twijfelen om de clinic adventskalender te kopen, omdat ik die producten graag eens wil uitproberen. Rituals vind ik ook een fijn merk ,maar die heb ik vorig jaar al gehad (en vond hem toen niet zijn geld waard).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven