Mode & Beauty alle pijlers

Benen harsen

19-06-2012 20:16 7 berichten
Ik denk dat dit het beste onder het kopje mode & beauty past.

Ik laat nu elke 4 weken mijn bovenbenen harsen, maar vaak heb ik na 2 weken al wel weer zichtbare haartjes

Manlief ziet dat dan niet echt en in de winter loop je toch niet met een korte broek dus stoort het me niet zo, maar nu in de zomer vind ik dat wel erg vervelend en trek ik dus na 2 weken niks korts meer aan wat ook wel erg irritant is.

Maar ik vroeg me dus af hoe andere vrouwen dit nou oplossen...? Ik laat mijn benen bijvoorbeeld eind juli weer harsen maar als ik nou halverwege juli hartje zomer een korte rok aan wil of wil gaan zwemmen, wat doe ik dan?

Harsen kan niet eerder dan wanneer de haartjes een bepaalde lengte hebben, scheren is geen optie, ontharingscreme? Maar dit werkt voor geen ene bal, althans degene die ik ooit heb gebruikt (Veet).

Tips ?
Miss laten laseren? Prijzig maar blijft wel weg
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op m'n alleen donshaartjes dus daar doe ik niks mee.

Maar heb je alleen problemen met je bovenbenen en niet met je onderbenen (is dat een woord?)?
dat probleem had ik nou ook altijd met harsen.

Althans, ik deed mijn onderbenen met van die strips en als het dan warm was en de zon scheen trok ik toch maar weer dat scheermes tevoorschijn.
ik heb mijn benen geschoren en wil volgende week harsen, maar hopen dat de haren er zijn...

Met harsen van oksels groeit het bij mij ook snel.

Iets stoppel is toch niet zo erg..
wow ik zou blij zijn als ik na harsen 2 weken lang iets korts aan kan trekken, bij mij zit er de volgende dag alweer wat....:-(

Voor mij werkt scheren het beste, al moet ik dat ook elke dag doen (in de zomer).

Heb mijn benen laten laseren, maar dat was geen succes. Ben veel geld kwijt en moet nog steeds scheren. Merk wel dat t minder haren zijn, maar moet nog net zo vaak scheren en ook m'n hele been, dus in dat opzicht merk ik er niks van. Beetje jammer.
Ik scheer mijn onderbenen, omdat ik het daar niet zo erg vind om stoppels te krijgen en het is natuurlijk het makkelijkst, bovendien heb je dan elke dag gladde benen. Maar op je bovenbenen stoppels, hmmmm nee. En dan krijg je ook nog eens meer haartjes vaak. Daarom dacht ik misschien kan ik een tip voor dit probleem vinden. Ik heb donkere haartjes daarom valt het bij mij zo snel op...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven