Mode & Beauty alle pijlers

benen scheren tot waar?

02-08-2012 20:23 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net in bad en even mijn benen scheren. Dat doe ik nog steeds heel ouderwets met een mesje omdat ik dat het prettigst vind maar tijdens het scheren bedacht ik me ineens een scène uit according to Jim waarin hij zijn vrouw verweet dat ze van te voren al wist dat ze geen sex wilde (oid) omdat ze haar benen maar tot de knie geschoren had...

Ik scheer mijn benen doorgaans ook tot op de knie, net iets er boven. Mijn rokjes vallen meestal tot op de knie of dus net eroverheen of erboven dus de rest zie je toch niet.. Maar eigenlijk is dat best gek..

Dus vertel, tot welke hoogte scheer jij je benen?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Tot net boven de knie.
Tot de knie want daarboven heb ik geen haartjes (een hele enkeling uitgezonderd).
Ik scheer mijn hele benen. Dus van enkel tot bikinilijn.

Dit doe ik trouwens omdat ik vroeger bij gym achter een meisje stond die ook alleen haar onderbenen had geschoren en dat zag er niet uit Dus ik doe ze helemaal
Lees je OP nog eens terug en je weet mijn antwoord
Hier waakt de enige echte Barones
Als ik het goed wil doen, alles. Op mijn bovenbeen aan de achterkant zitten wat 'krullige' haartjes dus als ik echt met de benen bloot wil, gewoon het hele been.

Wel veel werk vind ik, wat is zo'n been dan groot

Maar bijv voor onder een pany, of even snel in de zomer, alleen tot de knie. Wist niet eens dat zo veel mensen dat zo doen

Heb wel eens naast een man gezeten die dat raar vond, onderbenen netjes geschoren en voor de rest harig. (wel blond)

Toen vond ik het zelf eigenlijk ook raar
Tot de knie,erboven zowat geen haar te bekennen.
Alleen onderbenen en knieen. Haartjes op de bovenbenen zijn nauwelijks zichtbaar.

Voor wie hele been doet; tot hoe ver ga je dan aan de achterkant van je benen door?
Altijd de hele benen, ook in de winter en ook in tijd van geen sex
Eigenlijk altijd tot de knie. Vind het zo'n gedoe, om ook de rest van mijn benen te doen. Die blondje haartjes vallen toch al niet zo op en zoals iemand hierboven ook al zei: benen zijn zo groot!
quote:roodwitblauw schreef op 02 augustus 2012 @ 20:28:

Alleen onderbenen en knieen. Haartjes op de bovenbenen zijn nauwelijks zichtbaar.

Voor wie hele been doet; tot hoe ver ga je dan aan de achterkant van je benen door?Tot bijna aan de billen, tot daar zitten nog maar heel weinig haartjes, en daarboven niets meer.
quote:roodwitblauw schreef op 02 augustus 2012 @ 20:28:

Voor wie hele been doet; tot hoe ver ga je dan aan de achterkant van je benen door?

Tot de billen, daar zit geen haar.

Maar vaak als ik dan toch aan het scheren ben doe ik ook bikinilijn... en vanaf daar dus naar beneden.

Blech ik moet de hele tijd aan zo'n topic van Willem denken, wie heeft dat ook?
Helemaal! Lekker glad voel ik mij het prettigste bij, zomer of winter, kort rokje of lange broek.
Never give up on anybody... Miracles happen every day
Meestal tot en met de knie, want op mijn knie zitten ook haartjes. En heel soms even snel de bovenbenen ook.
Ik scheer me tot net boven de knie. Heb amper haren op mijn bovenbenen en die paar die er wel zitten vallen niet zo erg op.
Tot de knie eigenlijk altijd. Ik keek net nog eens en vind het niet nodig om verder te scheren. Op mijn onderbenen zitten donkere haren.
Jullie amper haar op de bovenbenen?

Ik zou er haast een grasmaaier voor aan moeten schaffen!

Krijg altijd complimenten over m'n mooie haar (op m'n hoofd dan hè) Maar dan denk ik je moest es weten.. (armen, benen allemaal zelfde verhaal, groeit eindeloos door).

Maar om antwoord te geven op de vraag; meestal tot op of net onder de knie, kortere kleding draag ik niet, en naakt ziet godzijdank mij ook niemand.
Gehele benen, met als ik zin heb deel bil mee.. want ja helaas veel en hele donkeren haren... tot over mijn billen heen. :(

aanvulling door "ishetdanechtzomoeilijk' Mijn armen zijn ook behaarder dan die van menig man. Maar dat vind ik hoogstens niet mooi, niet heel erg. Ik ken mensen die de armen ook scheren, maar dat vind ik wel vreemd haha.
Even een vraagje:

wie scheert en wie harst/epileert?
Een grasmaaier
Hier ook weinig haar op de bovenbenen, dus alleen de onderkant wordt gedaan, tot net op de knie.

Als je de bovenkant gaat scheren terwijl het niet echt nodig is wordt het alleen maar erger.
Ik scheer mijn onderbenen en knieen en meestal ook de achterkant van mijn bovenbenen. Daar heb ik een aantal lelijke donkere haren, dus die neem ik in de zomer meestal mee.

In de winter scheer ik mijn benen eigenlijk alleen als ik een rok ga dragen. Ik vind het een rotklusje namelijk en mijn man maakt het echt helemaal niks uit.

Ik ben weer gaan scheren overigens omdat ik met epileren nooit alle haartjes mee kreeg. En ik na een epileerbeurt zeker twee dagen met allemaal rode bultjes op mijn benen rondliep.

Vreselijk irritant, want ik vind epileren verder dus echt veel fijner. Doet bij mij nauwelijks pijn en ik ben er voor een week of twee vanaf.
Ik scheer ook enkel mijn onderbenen tot de knie. Op mijn bovenbenen zit amper haar geloof ik. Is me althans nog nooit opgevallen dat daar iets noemenswaardigs aan haar zit.
Mijn onderbenen scheer ik en mijn bovenbenen en bikinilijn epileer ik.
'ishetdanechtzo'nmoeilijkenaam'

Ik probeer epileren bij te houden, maar dat lukt niet altijd. Helaas hoe minder je het bijhoudt, hoe pijnlijker..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven