benen scheren tot waar?
donderdag 2 augustus 2012 om 20:23
Net in bad en even mijn benen scheren. Dat doe ik nog steeds heel ouderwets met een mesje omdat ik dat het prettigst vind maar tijdens het scheren bedacht ik me ineens een scène uit according to Jim waarin hij zijn vrouw verweet dat ze van te voren al wist dat ze geen sex wilde (oid) omdat ze haar benen maar tot de knie geschoren had...
Ik scheer mijn benen doorgaans ook tot op de knie, net iets er boven. Mijn rokjes vallen meestal tot op de knie of dus net eroverheen of erboven dus de rest zie je toch niet.. Maar eigenlijk is dat best gek..
Dus vertel, tot welke hoogte scheer jij je benen?
Ik scheer mijn benen doorgaans ook tot op de knie, net iets er boven. Mijn rokjes vallen meestal tot op de knie of dus net eroverheen of erboven dus de rest zie je toch niet.. Maar eigenlijk is dat best gek..
Dus vertel, tot welke hoogte scheer jij je benen?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 2 augustus 2012 om 20:27
Als ik het goed wil doen, alles. Op mijn bovenbeen aan de achterkant zitten wat 'krullige' haartjes dus als ik echt met de benen bloot wil, gewoon het hele been.
Wel veel werk vind ik, wat is zo'n been dan groot
Maar bijv voor onder een pany, of even snel in de zomer, alleen tot de knie. Wist niet eens dat zo veel mensen dat zo doen
Heb wel eens naast een man gezeten die dat raar vond, onderbenen netjes geschoren en voor de rest harig. (wel blond)
Toen vond ik het zelf eigenlijk ook raar
Wel veel werk vind ik, wat is zo'n been dan groot
Maar bijv voor onder een pany, of even snel in de zomer, alleen tot de knie. Wist niet eens dat zo veel mensen dat zo doen
Heb wel eens naast een man gezeten die dat raar vond, onderbenen netjes geschoren en voor de rest harig. (wel blond)
Toen vond ik het zelf eigenlijk ook raar
donderdag 2 augustus 2012 om 20:30
quote:roodwitblauw schreef op 02 augustus 2012 @ 20:28:
Alleen onderbenen en knieen. Haartjes op de bovenbenen zijn nauwelijks zichtbaar.
Voor wie hele been doet; tot hoe ver ga je dan aan de achterkant van je benen door?Tot bijna aan de billen, tot daar zitten nog maar heel weinig haartjes, en daarboven niets meer.
Alleen onderbenen en knieen. Haartjes op de bovenbenen zijn nauwelijks zichtbaar.
Voor wie hele been doet; tot hoe ver ga je dan aan de achterkant van je benen door?Tot bijna aan de billen, tot daar zitten nog maar heel weinig haartjes, en daarboven niets meer.
donderdag 2 augustus 2012 om 20:31
quote:roodwitblauw schreef op 02 augustus 2012 @ 20:28:
Voor wie hele been doet; tot hoe ver ga je dan aan de achterkant van je benen door?
Tot de billen, daar zit geen haar.
Maar vaak als ik dan toch aan het scheren ben doe ik ook bikinilijn... en vanaf daar dus naar beneden.
Blech ik moet de hele tijd aan zo'n topic van Willem denken, wie heeft dat ook?
Voor wie hele been doet; tot hoe ver ga je dan aan de achterkant van je benen door?
Tot de billen, daar zit geen haar.
Maar vaak als ik dan toch aan het scheren ben doe ik ook bikinilijn... en vanaf daar dus naar beneden.
Blech ik moet de hele tijd aan zo'n topic van Willem denken, wie heeft dat ook?
donderdag 2 augustus 2012 om 20:48
Jullie amper haar op de bovenbenen?
Ik zou er haast een grasmaaier voor aan moeten schaffen!
Krijg altijd complimenten over m'n mooie haar (op m'n hoofd dan hè) Maar dan denk ik je moest es weten.. (armen, benen allemaal zelfde verhaal, groeit eindeloos door).
Maar om antwoord te geven op de vraag; meestal tot op of net onder de knie, kortere kleding draag ik niet, en naakt ziet godzijdank mij ook niemand.
Ik zou er haast een grasmaaier voor aan moeten schaffen!
Krijg altijd complimenten over m'n mooie haar (op m'n hoofd dan hè) Maar dan denk ik je moest es weten.. (armen, benen allemaal zelfde verhaal, groeit eindeloos door).
Maar om antwoord te geven op de vraag; meestal tot op of net onder de knie, kortere kleding draag ik niet, en naakt ziet godzijdank mij ook niemand.
donderdag 2 augustus 2012 om 20:48
Gehele benen, met als ik zin heb deel bil mee.. want ja helaas veel en hele donkeren haren... tot over mijn billen heen. 
aanvulling door "ishetdanechtzomoeilijk' Mijn armen zijn ook behaarder dan die van menig man. Maar dat vind ik hoogstens niet mooi, niet heel erg. Ik ken mensen die de armen ook scheren, maar dat vind ik wel vreemd haha.
aanvulling door "ishetdanechtzomoeilijk' Mijn armen zijn ook behaarder dan die van menig man. Maar dat vind ik hoogstens niet mooi, niet heel erg. Ik ken mensen die de armen ook scheren, maar dat vind ik wel vreemd haha.
donderdag 2 augustus 2012 om 20:54
Ik scheer mijn onderbenen en knieen en meestal ook de achterkant van mijn bovenbenen. Daar heb ik een aantal lelijke donkere haren, dus die neem ik in de zomer meestal mee.
In de winter scheer ik mijn benen eigenlijk alleen als ik een rok ga dragen. Ik vind het een rotklusje namelijk en mijn man maakt het echt helemaal niks uit.
Ik ben weer gaan scheren overigens omdat ik met epileren nooit alle haartjes mee kreeg. En ik na een epileerbeurt zeker twee dagen met allemaal rode bultjes op mijn benen rondliep.
Vreselijk irritant, want ik vind epileren verder dus echt veel fijner. Doet bij mij nauwelijks pijn en ik ben er voor een week of twee vanaf.
In de winter scheer ik mijn benen eigenlijk alleen als ik een rok ga dragen. Ik vind het een rotklusje namelijk en mijn man maakt het echt helemaal niks uit.
Ik ben weer gaan scheren overigens omdat ik met epileren nooit alle haartjes mee kreeg. En ik na een epileerbeurt zeker twee dagen met allemaal rode bultjes op mijn benen rondliep.
Vreselijk irritant, want ik vind epileren verder dus echt veel fijner. Doet bij mij nauwelijks pijn en ik ben er voor een week of twee vanaf.