Mode & Beauty alle pijlers

Beste sport bh

05-02-2014 12:25 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om mijn hardloopoutfit te completeren zoek ik nog een goede sport-bh. Dat luistert vrij nauw want ik heb een forse cup (E). Wat is jullie favoriete sport bh (en waarom)?

Dank je wel alvast!
De shockabsorber! Ik heb ook een grote cup (D) deze zit heel stevig, ook speciaal voor hardlopen, niveau 4 is dat. Zijn prijzig, ¤49,95. Ik ben er heel tevreden over. ( geen aandelen overigens
Always look on the bright side of life
Shockabsorber inderdaad!

Ze hebben een witte en een zwarte en ik heb ze beide. Heerlijk. Wil nooit meer een andere.
Dank, daar heb ik meer over gehoord. Las alleen ergens dat de bandjes nog weleens los willen schieten?
Shockabsorber met geen twijfel mogelijk. Gebruik die minstens 10jaar en doen het zelf nu nog prima. Ook hier het je gradaties in de bh ideaal. Ikzelf heb nog nooit last gehad van los schietende bandjes.
Shockabsorber heb ik ook! Mijn persoonlijke ervaring is dat als je de sluiting tussen de bandjes gewoon gebruikt, de bandjes niet losschieten.
quote:summer_love schreef op 05 februari 2014 @ 13:36:

Dank, daar heb ik meer over gehoord. Las alleen ergens dat de bandjes nog weleens los willen schieten?Nog nooit gehad. Geen idee welke bandjes ook los zouden moeten schieten, eerlijk gezegd
Ik heb ook de shockabsorber. Ik baal dat ik wat kilo's ben aangekomen, want nu zit hij niet meer lekker en ik vond hem ook heerlijk voor de vrije zaterdagochtend.

Heb ook stevige borsten, cup 80D/E momenteel. Pas hem wel even, ik had een andere maat nodig dan ik normaliter heb.
Op stip 1 de sportbh van het merk Anita!

Ik heb er een gruwelijke hekel aan om na het sporten/hardlopen een natte bh over mijn hoofd uit te doen!
quote:daisy1977 schreef op 05 februari 2014 @ 13:50:

Ik heb er een gruwelijke hekel aan om na het sporten/hardlopen een natte bh over mijn hoofd uit te doen!Die ken ik niet. Is dat een heel ander model dan de Shockabsorber?
quote:daisy1977 schreef op 05 februari 2014 @ 13:50:

Ik heb er een gruwelijke hekel aan om na het sporten/hardlopen een natte bh over mijn hoofd uit te doen!

Dat is met de Shockabsorber ook niet zo hoor, die heeft twee sluitingen aan de achterkant.

Ik heb trouwens twee verschillende versies, eentje met een twee keer dezelfde sluiting en eentje met een brede sluiting en een kliksluiting.
quote:summer_love schreef op 05 februari 2014 @ 13:52:

[...]

Die ken ik niet. Is dat een heel ander model dan de Shockabsorber?Deze? http://www.livera.nl/bhs-sport-bh/sport ... s=32&pnr=1

Hij heeft maar één (lage) sluiting, dat vind ik zelf niet zo relaxt.
Freya Active, ik heb een Fcup en een sportbh voor hardlopen van het merk. Wel eentje met een licht gevoerd cup, voor als het koud is en blijft het uit het zicht haha.

Ik ben erg tevreden, kan zowel gewoon als als racerback (?).
Ik heb die van Panache, en echt... geweldig! Heb twee Shockabsorbers, maar dat zijn echt flutdingen vergeleken bij deze.

En ik heb ook F, en loop hard en spring. Je kunt hem gewoon dragen en als racerback. En groot voordeel: hij geeft een ontzettend mooie vorm.
Ik heb ook bovenstaande, helaas in saai wit maar met paardrijden blijven de dames netjes op hun plaats.

Alleen al van het passen van die shockabsorbers werd ik gek. Wat een gehannes! Had ik ze eindelijk aan kreeg ik er punttieten van.
Poep, wie heeft jou gescheten?
O ja, die punttieten... Zo lelijk. Ik moest er altijd een wijd hemdje overheen, anders was het echt geen gezicht...

Nu kan ik gewoon een strak, bloot hemdje aan met sporten.
Ik heb die van Anita, ben er erg blij mee. Vorm is mooi. Ik heb deze omdat ik er een hartslagmeter onder kan dragen (itt de sportbeha's van bijv Hunkemoller, waar dat irriteert bij de band).

Ik ben wel toe aan een extra. Melpomene, kan bij de Panache ook een hartslagmeter gedragen worden? En waar koop ik die? Ik wil wel passen met evt de hulp van een verkoopster, liever niet online.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Is dit iets voor je TO?
@Sunny_mar: ik draag er nooit eentje, dus ik weet het niet. Hoe maak je die vast? De onderband is wel vrij breed.

Je zou ook wat online kunnen bestellen, op je gemak passen, en de rest retour doen.

Niet elke zaak heeft ook echt goede verkoopsters, helaas.
http://www.kiesdejuistesp ... eya-softcup-sport-bh.html

Deze bedoelde ik. Echt een hele fijne sportbh, lijkt ook zo te zien op die van Panache.
Ik heb een oerlelijke sportbeha van de Hema. Het ziet er niet sexy uit, maar hij zit met mijn cup D prima. Was ook niet duur, zo'n ¤ 25 denk ik. Ik heb ook die van de h&m gepast, dat was echt helemaal niks. Net van die hemdjes die je vroeger droeg toen je nog geen borsten had.

Die van Panache is wel heel mooi en ziet er ook fijn uit. Als ik wat trouwer hardloop ga ik daar ook eens voor kijken.
Die ziet er inderdaad ook goed uit.

Van Panache vind ik de rechte halslijn fijn: die houdt borsten 'tegen'.
Sportbeha van Anita inderdaad! Heb cup F, zit super ( ook met zumba) en heb al vanalles geprobeerd.
Melpomene, mijn hartslagmeter is van voren een kunststof deel wat onder de bh-band terecht komt en vanaf de zijkant van elastiek met een sluiting van achteren. De beha van Anita is heel soepel doordat er geen beugel inzit en daar kan hij gewoon onder, zonder dat het knelt ofzo,

Je hebt wel gelijk w.b. verkoopsters, die zijn niet heilig. Dus misschien inderdaad maar bestellen online! Ik ga even kijken :-)
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Ik zweer bij de Odlo high impact sportbh. Heb cup E en de shock absorber zat voor geen kant bij mij.

Had er 1 van Odlo gekocht die beviel en schuim regelmatig webwinkels af of ze in de sale zijn en heb er nu meerdere van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven