Mode & Beauty alle pijlers

Beste zelfbruiner?

19-03-2012 21:13 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi ;)

Welke zelfbruiner vinden jullie de beste? Ik ga over 1mndje trouwen,en ben een beetje aan het rond kijken voor een tanning shower/zonnebank maar d8 in eens je hebt ook gewoon crème met zelf bruinig natuurlijk! Welke doet t goed? En kleurt snel mooi en niet oranje vlekkerig ?

Ga lekker zonnebanken, heb je zekerweten geen rare oranje kleur en strepen
Internagelaktisch
nivea, of tip maaique
Ik gebruik er een van collistar

Deze kan je op 2 verschillende manieren gebruiken: gewoon zo uit de fles of mengen met je eigen bodylotion

Ik smeer 1x in de zoveel tijd gewoon uit de fles en dan houd ik t bij met het mengen met mijn eigen bodylotion

Deze geeft mits je goed van te voren scrubt en goed uitsmeert geen oranje vlekken.

Je kan ook gewoon lekker in het zonnetje gaan zitten daar is het nu wel weer voor!!
ffff Barbie vragen ?

Sorry flauw, maar kon mij niet inhouden.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 19 maart 2012 @ 21:23:

ffff Barbie vragen ?

Sorry flauw, maar kon mij niet inhouden. smeert zij met zelfbruiner of zelforanje???
Hahaha hebben jullie haar nr ?:P

Ja t weer is er zker voor nu! Zit nu als t kan ook steeds lekker in r zonnetje!:) en zonnebankeb wil ik ook inderdaad..maar os een crème niet beter?
quote:maaique schreef op 19 maart 2012 @ 21:14:

Ga lekker zonnebanken, heb je zekerweten geen rare oranje kleur en strepen

Nee, maar wel meer kans op huidkanker en andere problemen.

Sowieso werkt het huidverouderend.
Aldi heeft fijne.
Ik mix zelbruiner altijd met bodylotion, anders ben ik idd de volgende dag net Barbie en dat staat me niet haha! Als ik het dus verdun, dan wordt de kleur mooi egaal en dan om de twee dagen smeren. effe werken, maar resultaat zal er zijn!

Smeer ze!
Ik heb me laten sprayen bij een tanningsalon voor mijn bruiloft. Prachtig, al zeg ik het zelf. Goed scrubben van te voren, en echt ik zag eruit of ik 3 weken op de Antillen had gelegen. Niet te overdreven maar echt zo"n mooie gouden gloed. Die ik never nooit in het echt van de zon of zonnebank krijg. De dagen erna goed gesmeerd met een vette bodycreme, en ik heb er ruim 2 weken plezier van gehad. Zonder strepen/vlekken/barbiekleur!
Always look on the bright side of life
Ik lees geinteresseerd mee. Ik gebruik altijd Yves Rocher zelfbruiner voor mijn gezicht maar helaas blijken zij nu op dieren te testen dus ik moet op zoek naar een ander product. Heel jammer want het product is heel goed. Dus als iemand een zelfbruiner weet van een diervriendeijk merk houd ik me ook aanbevolen.....
Hema heeft erg goede.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Hmm oke ..vind t wel moeilijk!

Idd zo een tanning shower had ik ook veel positiefs over gehoord ..
Voor zoiets belangrijks als je bruiloft zou ik gewoon wat meer geld uitgeven en naar een tanning shower gaan dan zelf met smeerseltjes in de weer. Tanning shower geeft altijd het mooiste resultaat.
quote:Kerplunk schreef op 20 maart 2012 @ 12:39:

Voor zoiets belangrijks als je bruiloft zou ik gewoon wat meer geld uitgeven en naar een tanning shower gaan dan zelf met smeerseltjes in de weer. Tanning shower geeft altijd het mooiste resultaat.

hmm ja je hebt gelijk!

nu hopen dat er een hier in de buurt zit ik woon in de nop bij emmeloord,heb je volgens mij alleen maar zonnebanken
Veel succes!
quote:rebeccay schreef op 19 maart 2012 @ 22:20:

Ik lees geinteresseerd mee. Ik gebruik altijd Yves Rocher zelfbruiner voor mijn gezicht maar helaas blijken zij nu op dieren te testen dus ik moet op zoek naar een ander product. Heel jammer want het product is heel goed. Dus als iemand een zelfbruiner weet van een diervriendeijk merk houd ik me ook aanbevolen.....Huh? sinds wanneer? Yves Rocher staat er toch bekend om niet op dieren te testen? (staat ook op de site,btw)
Always look on the bright side of life
Die van Clarins .
Ik vind die lotion met een vleuger zelfbruiner van Dove wel fijn. Smeer ik een dag of 3 achter elkaar, dan eens een dagje niet en dan weer wel. Geeft geleidelijk een mooi bruine gloed, zonder strepen.
quote:Flowerspowers schreef op 20 maart 2012 @ 15:12:

[...]

Huh? sinds wanneer? Yves Rocher staat er toch bekend om niet op dieren te testen? (staat ook op de site,btw)

Ja, dat dacht ik ook. Dus had ik naar aanleiding hiervan even de site van proefdiervrij gecheckt en Yves Rocher stond inderaad niet in de lijst.

Maar ja, op de site van YR staat ook dat ze natuurlijke ingrediënten gebruiken, maar de producten die ik van ze heb stikken van de sulfaten en parabenen
EditieNL heeft een grote zelfbruinertest gedaan. Die van L'oreal (Nutribronze) was beste, gevolgd door Garnier.

Maar dit was wel een test met zelfbruiners. Er zit een verschil tussen zelfbruiners en bodylotion met een tintje zelfbruiner.

Ik heb zelf die van L'oreal gehad en die werkte heel goed, maar: 't stinkt echt. Dat doen alle zelfbruiners. De zelfbruiner of bodylotion zorgt voor een chemische reactie. Door die chemische reactie word je bruin, maar het stinkt ook verschrikkelijk. Dus voor je bruiloft zou ik het zeker niet doen, ik zou dan eerder een paar keer onder de zonnebank gaan.
zag net in een folder dat ze bij het kruidige vat korting hebben van 25%.
google even op sally hansen airbrush legs. Ik krijg hem vandaag binnen als het goed is, lees zoveel positieve reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven