Mode & Beauty alle pijlers

Bestellen op de Morphe website

22-10-2020 17:51 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een bestelling plaatsen op de Morphe website. Best voor een flink bedrag dus korting zou leuk zijn. Nou las ik dat als je je aanmeld voor de nieuwsbrief, je 20% korting krijgt op je eerste bestelling. Maar dat is niet zo... Weet iemand of je alsnog korting krijgt na je eerste bestelling, op een volgende bestelling, zoals bij meer websites..? En of dit samen met de James kortingscode kan? Want dan loont het voor mij wel om in 2 keer te bestellen.
Hoezo dat is niet zo? Staat gewoon op de site en heb het eerder gedaan en werkte.
Eurus schreef:
22-10-2020 17:56
Hoezo dat is niet zo? Staat gewoon op de site en heb het eerder gedaan en werkte.
Ik heb aangevinkt dat ik de nieuwsbrief wil ontvangen maar vervolgens gaat er in het mandje geen korting vanaf. Ook niet als ik al adres etc alles heb ingevuld. Of moet ik dan eerst een account aanmaken?
Als je je naam en emailadres invult krijg je een code op je scherm. Zit je wel op de EU site?
https://eu.morphe.com/
Eurus schreef:
22-10-2020 18:04
Als je je naam en emailadres invult krijg je een code op je scherm. Zit je wel op de EU site?
https://eu.morphe.com/
Ja daar zat ik inderdaad al op. Nu ik met een andere browser (Safari) de site open, krijg ik inderdaad een scherm waar ik een e-mail kan invullen. Ik mn mail ingevuld, toen zei de site, dat mail adres kennen we al. Want ik had die al ingevuld toen ik wilde bestellen natuurlijk. Had ook al een mail gekregen dat ik nu ‘een Morphe babe’ ben. Maar goed, ik heb maar een ander mail adres opgegeven. En toen wel een code gekregen! 👏👍

Dankjewel! Ik dacht echt dat het gewoon niet waar was. 😊
koffieboobtje456 wijzigde dit bericht op 22-10-2020 18:42
0.78% gewijzigd
Shopse :mrgreen:
Je kunt Morphe ook bij de Douglas kopen. Makkelijker en vaak ook korting!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven