Betrouwbare webwinkel?
zondag 3 juni 2012 om 09:48
Hallo,
Eigenlijk gewoon een vraagje: weet iemand van jullie of deze "webwinkel" betrouwbaar is?
Ik kan nl nergens een review lezen over deze site en het gastenboek vd site zelf kan je ook niet lezen.....
flow punt enel
Alvast bedankt!
En neen, ik wil absoluut geen reclame maken, wel een juweel kopen
Eigenlijk gewoon een vraagje: weet iemand van jullie of deze "webwinkel" betrouwbaar is?
Ik kan nl nergens een review lezen over deze site en het gastenboek vd site zelf kan je ook niet lezen.....
flow punt enel
Alvast bedankt!
En neen, ik wil absoluut geen reclame maken, wel een juweel kopen
zondag 3 juni 2012 om 10:09
Er staat ergens op de website bij retouren wel een adres in Elst (gld) heb geprobeerd dat te vinden met google earth. Is op een bedrijventerrein maar dat is blijkbaar nog zo nieuw dat het pand er nog niet stond want op google earth is een kale vlakte te zien.
Zag dat ze op de site hebben staan dat ze lid zijn van thuiswinkel waarborg ik weet niet of je dat ergens kunt controleren.
Je hebt nog deze site: https://www.mijnpolitie.nl/miocheck.shtml#
daar kon ik ook niets op vinden.
Lastig. Er staat wel een gewoon telefoonnummer.
Zag dat ze op de site hebben staan dat ze lid zijn van thuiswinkel waarborg ik weet niet of je dat ergens kunt controleren.
Je hebt nog deze site: https://www.mijnpolitie.nl/miocheck.shtml#
daar kon ik ook niets op vinden.
Lastig. Er staat wel een gewoon telefoonnummer.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
zondag 3 juni 2012 om 10:20
Ik kan de webshop bij thuiswinkel waarborg zo snel niet terugvinden. Ook Lumisa niet.
klik hier voor zoeken bij thuiswinkel waarborg
Vind het verontrustend dat ik zowel flow.nl als Lumisa niet terug kan vinden op deze site terwijl ze wel het keurmerk voeren!
Vind het verontrustend dat ik zowel flow.nl als Lumisa niet terug kan vinden op deze site terwijl ze wel het keurmerk voeren!
zondag 3 juni 2012 om 10:41
quote:Star schreef op 03 juni 2012 @ 10:31:
Staat gewoon KVK nummer op site. Zou je kunnen checken bij KvK. Ik vind het er niet onbetrouwbaar uitzien.Het ziet er idd niet onbetrouwbaar uit waar ik alleen wel mijn vraagtekens bij heb is dat ze het thuiswinkelwaarborg voeren terwijl ze daar volgens mij op de website van thuiswinkelwaarborg niet terug te vinden zijn.
Staat gewoon KVK nummer op site. Zou je kunnen checken bij KvK. Ik vind het er niet onbetrouwbaar uitzien.Het ziet er idd niet onbetrouwbaar uit waar ik alleen wel mijn vraagtekens bij heb is dat ze het thuiswinkelwaarborg voeren terwijl ze daar volgens mij op de website van thuiswinkelwaarborg niet terug te vinden zijn.
zondag 3 juni 2012 om 11:07
zondag 3 juni 2012 om 13:14
Site ziet er normaal uit vind ik. Als het oplichters zijn dan doen ze er wel veel moeite voor (ook op twitter, facebook). Zie daar ook geen negatieve reacties maar die kunnen dus verwijderd zijn. Er staan helaas ook geen positieve reacties..
Als het een sieraad van een paar tientjes is, zou ik de gok gewoon nemen.
Als het een sieraad van een paar tientjes is, zou ik de gok gewoon nemen.
zondag 3 juni 2012 om 14:00
quote:jas schreef op 03 juni 2012 @ 10:20:
Ik kan de webshop bij thuiswinkel waarborg zo snel niet terugvinden. Ook Lumisa niet.
Vind het verontrustend dat ik zowel flow.nl als Lumisa niet terug kan vinden op deze site terwijl ze wel het keurmerk voeren!Het vreemde is dat andere webwinkels van Lumisa er wel tussen staan. Ook allemaal op het zelfde adres.
Vind het verontrustend dat ik zowel flow.nl als Lumisa niet terug kan vinden op deze site terwijl ze wel het keurmerk voeren!Het vreemde is dat andere webwinkels van Lumisa er wel tussen staan. Ook allemaal op het zelfde adres.
zondag 3 juni 2012 om 17:01
zondag 3 juni 2012 om 19:51
Ze hebben een showroom en afhaalpunt:
https://www.flow.nl/klantenservice/show ... haalbalie/
https://www.flow.nl/klantenservice/show ... haalbalie/
“Don’t look back – you’re not going that way.”