Mode & Beauty alle pijlers

Betrouwbare webwinkel?

03-06-2012 09:48 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Eigenlijk gewoon een vraagje: weet iemand van jullie of deze "webwinkel" betrouwbaar is?

Ik kan nl nergens een review lezen over deze site en het gastenboek vd site zelf kan je ook niet lezen.....

flow punt enel

Alvast bedankt!

En neen, ik wil absoluut geen reclame maken, wel een juweel kopen
lastig te vinden inderdaad.....
Ja hé....ik heb ook gevonden dat het een onderdeel is van Lumisa (heeft blijkbaar meerdere webwinkels)

Maar ik vind het zeer vreemd, jammer dat ik echt nergens iets kan lezen........
Er staat ergens op de website bij retouren wel een adres in Elst (gld) heb geprobeerd dat te vinden met google earth. Is op een bedrijventerrein maar dat is blijkbaar nog zo nieuw dat het pand er nog niet stond want op google earth is een kale vlakte te zien.

Zag dat ze op de site hebben staan dat ze lid zijn van thuiswinkel waarborg ik weet niet of je dat ergens kunt controleren.

Je hebt nog deze site: https://www.mijnpolitie.nl/miocheck.shtml#

daar kon ik ook niets op vinden.

Lastig. Er staat wel een gewoon telefoonnummer.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik zie nergens op de site dat ze zon keurmerk hebben. Ik zou het er niet op gokken.
quote:Silvy schreef op 03 juni 2012 @ 10:10:

Ik zie nergens op de site dat ze zon keurmerk hebben. Ik zou het er niet op gokken.klik hier
Ik kan de webshop bij thuiswinkel waarborg zo snel niet terugvinden. Ook Lumisa niet.

klik hier voor zoeken bij thuiswinkel waarborg

Vind het verontrustend dat ik zowel flow.nl als Lumisa niet terug kan vinden op deze site terwijl ze wel het keurmerk voeren!
Idd, dat had ik ook al allemaal gevonden......maar helaas kom je echt niks wijzer.

Dacht dat misschien iemand daar al eens besteld had.....
Toch bedankt om mee te zoeken voor mij!
Ik zou kijken of je kunt informeren bij thuiswinkel waarborg of ze daar werkelijk wel lid zijn. Want ik vind niks daar.
Stel, .....stel dat het een zeer betrouwbare site is, is het eigenlijk dom om niets naar de buitenwereld toe te tonen.

Neen, eigenlijk vertrouw ik het niet!
Op de homepage: Iemand verassen?

ik vind het niet betrouwbaar.
quote:jas schreef op 03 juni 2012 @ 10:14:

[...]

klik hierDie had ik even gemist!
Staat gewoon KVK nummer op site. Zou je kunnen checken bij KvK. Ik vind het er niet onbetrouwbaar uitzien.
KvK
quote:Star schreef op 03 juni 2012 @ 10:31:

Staat gewoon KVK nummer op site. Zou je kunnen checken bij KvK. Ik vind het er niet onbetrouwbaar uitzien.Het ziet er idd niet onbetrouwbaar uit waar ik alleen wel mijn vraagtekens bij heb is dat ze het thuiswinkelwaarborg voeren terwijl ze daar volgens mij op de website van thuiswinkelwaarborg niet terug te vinden zijn.
Daar had ik nog niet gekeken Jas.
Iedereen kan een kvk-nummer aanvragen. Zou ik niet op vertrouwen. Ik bestel nooit bij een winkel zonder thuiswinkelwaarborg of goede recensies.
Ik denk dat ik het maar ga laten, vertrouw het idd niet!!

Heb hier al genoeg gelezen over dit of dat, hier en daar besteld op een website, zo weet je dan ook dat het betrouwbaar is door de goede commentaren!

Iedereen bedankt om mee te zoeken, denken!
Site ziet er normaal uit vind ik. Als het oplichters zijn dan doen ze er wel veel moeite voor (ook op twitter, facebook). Zie daar ook geen negatieve reacties maar die kunnen dus verwijderd zijn. Er staan helaas ook geen positieve reacties..

Als het een sieraad van een paar tientjes is, zou ik de gok gewoon nemen.
quote:jas schreef op 03 juni 2012 @ 10:20:

Ik kan de webshop bij thuiswinkel waarborg zo snel niet terugvinden. Ook Lumisa niet.

klik hier voor zoeken bij thuiswinkel waarborg

Vind het verontrustend dat ik zowel flow.nl als Lumisa niet terug kan vinden op deze site terwijl ze wel het keurmerk voeren!Het vreemde is dat andere webwinkels van Lumisa er wel tussen staan. Ook allemaal op het zelfde adres.
quote:wcpapiertje schreef op 03 juni 2012 @ 14:00:

[...]

Het vreemde is dat andere webwinkels van Lumisa er wel tussen staan. Ook allemaal op het zelfde adres.O dat wist ik niet, had wel gekeken naar Lumisa en kon dat ook niet vinden.
Ze hebben een showroom en afhaalpunt:

https://www.flow.nl/klantenservice/show ... haalbalie/
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven