Mode & Beauty alle pijlers

bh te groot gekocht.....

06-01-2011 11:48 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
verkeerd
anoniem_118964 wijzigde dit bericht op 06-01-2011 11:52
Reden: verkeerd...........
% gewijzigd
Proberen of je mag ruilen of een tegoedbon.

Jammer dat de medewerkster niet beter oplette, ik maak zelfs mee dat de eigenaresse mij juist waarschuwt dat ik die-en-die alleen voor een avondje thuis moet gebruiken, omdat ze precies weet wat ik wel en niet "kan dragen".
Op de pijler digi? WOW!
Ik denk wel dat ze het prettig vinden dat je alsnog ook met deze klacht langskomt. Ik zou alleen niet rekenen op geld terug voor deze gedragen bh.

Misschien kunnen ze je weer tegemoet komen of leggen ze deze vraag/klacht bij de fabrikant neer.

Winkels zijn gebaat bij tevreden klanten, want die komen terug. En als jij nu niet terug gaat, weten zij van niets terwijl ze probleem misschien wel op wilden lossen. En jij gaat dan zeker nooit meer naar ze toe.
Nope
Misschien ben je wel een zeurpiet, dat weten wij natuurlijk niet.

Maar ik zou er wel heen gaan en dan de bha al aandoen zodat ze goed kunnen zien wat jij nu bedoelt met rimpelig. Als je hem gewassen hebt kan het wel lasitg zijn, want wie zegt dat jij hem niet in de droger hebt gestopt?

En was je niet toevallig ongesteld toen je 'm kocht? Want dan zijn mijn borsten groter dan op een ander moment van mijn cyclus.
Maar als je daar nu al drie keer ontevreden bent over een product, dan zou ik toch naar een andere zaak gaan.

In welke regio woon je, en welke maat heb je (denk je dat je hebt). Ik heb in Noord-Nederland een paar goede adressen, met name voor de royalere cups.
.... Verkeerd ?

Joh, je wordt echt niet afgeschoten als je per ongeluk op de verkeerde pijlerT zit, de mods kunnen het zo voor je verplaatsen.

Ik heb 'm verplaatst naar de juiste pijler.

Bedankt voor jullie reactie's.
moppetoet,

als je wilt kun je reageren onder mijn nieuwe topic bij de juiste pijler. Woon namelijk wel in het noorden van nederland!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven