Mode & Beauty alle pijlers

BH voor jonge meid met grote cup

10-04-2025 11:14 38 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn dochter heeft cupmaat DD/E, maar is verder heel slank. Ze zoekt een stevige BH waarbij je de tepels niet ziet. Dus het liefste voorgevormd, maar die is niet stevig genoeg. (Eigenlijk wil ze het liefste een binder :| ).
Ik was op zoek naar een minimizer bh, maar die zijn vaak met kantjes enzo. Ook al gekeken bij Miss Mary maar die BH's vindt ze tuttig, ze wil ook niet van die brede schouderbandjes bijvoorbeeld.
Ik zie door de bomen het bos niet meer, wat is wijsheid? Of ik haar meekrijg naar een speciaalzaak weet ik nog niet, ik gok van niet. Wie heeft DE tip?
Absoluut fan van Freya. Zelfde situatie hier gehad.
Blackstarr schreef:
10-04-2025 18:24
Simone Perele had mijn dochter ook, ze had maat 65DD of E geloof ik. Gekocht bij de Bijenkorf.
Ja same. Al vind ik de dames van de lingerieafdeling van de Amsterdamse Bijenkorf echt heel slecht. Tegenwoordig proberen ze je alleen maar een bh aan te smeren om omzet te maken, ze zullen nooit zeggen dat een bh niet goed genoeg zit. Dus ik zou zoeken naar een ander verkooppunt van dit merk.
Lente19251003- schreef:
10-04-2025 16:44
Mijn dochter van 13 met smalle omvang en grote cupmaat (volgens mij 65E) is blij met de bh plunge van de Hunkemöller. Ze heeft zich daar laten opmeten en dat ging allemaal heel relaxt en vriendelijk. Het zijn effen bh’s met beugel en dunne vulling (al die bh’s hebben van die dikke vulling en dat wil ze dus perse niet, maar ook niet ongevuld vanwege tepels in shirtjes). Deze passen haar perfect.
Hier ook de plunge van Honkemoller. Hebben ze is verschillende kleuren, zijn niet duur, in maat 65D en E.
Moiren schreef:
10-04-2025 14:23
Ik heb deze sport bh. Zit echt fijn.

https://www.zalando.nl/anita-anita-beug ... 2-q11.html

Van halter en gekruiste bandjes krijg ik last van mijn nek.
In een ander topic had jij ooit een tip voor borsten die overpuilen. Wat was dat ook alweer?
ChunMee schreef:
10-04-2025 21:00
In een ander topic had jij ooit een tip voor borsten die overpuilen. Wat was dat ook alweer?
Model plunge i.p.v. balconette.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Moiren schreef:
10-04-2025 21:34
Model plunge i.p.v. balconette.
Bedankt!
apiejapie schreef:
10-04-2025 11:27
Denk dat je haar het beste helpt met begeleiden in dat grote borsten echt ondersteuning nodig hebben en dat dat oké is. Zo'n flut beha is allesbehalve comfortabel. Ik ga graag naar Nikkies in Eindhoven. Echt ook geweldig voor jonge meiden omdat ze leuke kleuren en modellen hebben. En personeel wat weet wat ze doen.
Ik moest vroeger ook naar Nikkies, maar als jonge meid wilde ik daar echt niet gezien worden. Superfijne winkel inderdaad, maar tegenwoordig kan je met een E cup overal wel terecht.

To, ga met haar naar de Bijenkorf. Daar hebben ze iets duurdere merken en kan ze vast wel iets vinden.

Prima Donna heeft deze bijv ook online. Voorgevormd,zonder kant en dunne bandjes:https://www.wehkamp.nl/app/product/1684 ... =pdp_share
Nadinexxx schreef:
11-04-2025 09:28
Ik moest vroeger ook naar Nikkies, maar als jonge meid wilde ik daar echt niet gezien worden. Superfijne winkel inderdaad, maar tegenwoordig kan je met een E cup overal wel terecht.

To, ga met haar naar de Bijenkorf. Daar hebben ze iets duurdere merken en kan ze vast wel iets vinden.
Ligt er natuurlijk ook aan wat de omvang is.
Een borst 65 E is even groot als een borst 85 A. Maar combinatie smalle omvang met verhouding grote borst, is vaak alleen in speciaalzaak te vinden. Weet niet welke omvang kind heeft. Maar een E cup wil niet altijd zeggen een grote borst, maar wel flink in verhouding tot de omvang.
apiejapie schreef:
11-04-2025 09:33
Ligt er natuurlijk ook aan wat de omvang is.
Een borst 65 E is even groot als een borst 85 A. Maar combinatie smalle omvang met verhouding grote borst, is vaak alleen in speciaalzaak te vinden. Weet niet welke omvang kind heeft. Maar een E cup wil niet altijd zeggen een grote borst, maar wel flink in verhouding tot de omvang.

TO schrijft dat dochter heel slank is.
Heel erg bedankt voor jullie tips!
Moiren schreef:
10-04-2025 13:35
Ik heb de soft make up illusion besteld nav jouw tip. Ik ben zeer benieuwd, want al lang op zoek naar iets dat fijn zit.
En wat zit-ie lekker (voor zover een bh dat kan)! Ik hoop dat er wat kleurtjes bijkomen.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Moiren schreef:
14-04-2025 11:05
En wat zit-ie lekker (voor zover een bh dat kan)! Ik hoop dat er wat kleurtjes bijkomen.
Dat is fijn he? :cheer:
MissNuada schreef:
14-04-2025 21:36
Dat is fijn he? :cheer:
Ja echt! Nog niet helemaal perfect, maar iig geen pijn.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven