Mode & Beauty alle pijlers

BH, welke cup?

20-08-2017 22:30 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnenkort een feest waarbij ik een strapless jurk aan wil trekken. Nu heb ik cupmaat 90F en ik kom er achter dat er in die maat geen strapless BHs zijn. Ik heb van een vriendin de tip gehad om een Wonderbra te nemen. Alleen deze gaan tot omtrek 85 (maar wel tot cup I). Ik heb een verlengstukje, maar welke cup kan ik nu beter nemen? 85F of toch 85G? Ik weet dat de omtrek de cups ook wat veranderd, maar ik weet niet zeker wat beter gaat zitten.
Alvast bedankt voor de tips!
Wat kost zo'n ding wel niet.
willem1959 schreef:
20-08-2017 22:39
Wat kost zo'n ding wel niet.
Zo'n 60 euro
Als je de omtrek verkleind, maar de cup even groot wil houden, moet je één cupmaat erbij denken. Dus 90F is qua cup hetzelfde als 85G.
Mepi schreef:
20-08-2017 22:42
Zo'n 60 euro
Ik hou ze wel voor de helft vast.
Prima Donna en Elomi hebben strapless BH's in 90 F.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 20-08-2017 23:43
15.22% gewijzigd
willem1959 schreef:
20-08-2017 22:45
:proud:
Ongeacht de maten zit iedere BH toch weer net anders. Ga daarom naar een speciaalzaak om te passen. Zij kunnen je ook het beste adviseren.
Mocht je toch online willen/moeten shoppen dan gewoon meerdere maten bestellen en terugsturen wat niet goed zit.
anoniem_212431 wijzigde dit bericht op 20-08-2017 23:50
29.05% gewijzigd
willem1959 schreef:
:rofl:

Vind je scharrel dat wel goed Willem?
Tijdschriftenverslindster schreef:
20-08-2017 23:37
Prima Donna en Elomi hebben strapless BH's in 90 F.
Echt? Ik ben naar een prima donna speciaalzaak geweest vandaag maar die had alleen tot 85E.
theatime schreef:
20-08-2017 23:48
Ongeacht de maten zit iedere BH toch weer net anders. Ga daarom naar een speciaalzaak om te passen. Zij kunnen je ook het beste adviseren.
Mocht je toch online willen/moeten shoppen dan gewoon meerdere maten bestellen en terugsturen wat niet goed zit.
Ik ben bij meerdere speciaalzaken geweest, maar ze hadden mijn maat niet, daarom toch internet.
Al bij Ulla Popken gekeken?
Ik weet eerlijk gezegd niet precies tot welke maat die gaan maar hebben zeker grote maten.
Mepi schreef:
20-08-2017 23:56
Echt? Ik ben naar een prima donna speciaalzaak geweest vandaag maar die had alleen tot 85E.
Ja, Prima Donna heeft ze echt in 90F, meerdere modellen. Elomi heeft zelfs een strapless BH die t/m 100H gaat. Zou kunnen dat je speciaalzaak de BH niet op voorraad had, maar dat ze hem speciaal moeten bestellen.
Stuur je wel even een linkje via pb i.v.m. herkenbaarheid.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 21-08-2017 00:33
9.71% gewijzigd
prima donna http://www.primadonna.eu/nl/primadonna- ... 0262659pne

Ulla popken heeft geen strapless bh-s
PB is verzonden.
willem1959 schreef:
Pas jij onder een strapless jurk dan?

Ontopic: al bij Naron gekeken? https://www.naron.nl/lingerie?cat=122&c ... 2&size=123
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Bestellen uit Engeland, bijvoorbeeld bij Brastop.com.
Ah, zo fijn om te weten dat ze wel in mijn maat verkrijgbaar zijn! Ik heb via de Prima Donna website wat plekken in de buurt gevonden waar ze de strapless BH's op voorraad hebben, dus ik ga daar deze week even naartoe. Het liefste toch wel een met bandjes, want als ik toch niet genoeg steun heb, kan ik altijd nog die doorzichtige bandjes nemen!
Ik zou niet van die doorzichtige bandjes nemen. Ze zijn lelijk en iedereen kan ze nog steeds heel duidelijk zien zitten. Dan zou ik eerder kijken naar echt mooie bandjes.
Tiswa schreef:
21-08-2017 09:52
Ik zou niet van die doorzichtige bandjes nemen. Ze zijn lelijk en iedereen kan ze nog steeds heel duidelijk zien zitten. Dan zou ik eerder kijken naar echt mooie bandjes.
Dat is waar. Maar ik ga er ook vanuit dat ik genoeg steun heb zonder bandjes. Ik ga in ieder geval eerst passen :)
Tiswa schreef:
21-08-2017 09:52
Dit inderdaad. Ik heb dan liever mooie bandjes, dan van die plastic bandjes die je heel duidelijk ziet zitten.
Mijn moeder zat met hetzelfde probleem in dezelfde maat. Ik stuur je even een privéberichtje.
loesje12345 schreef:
21-08-2017 12:35
Mijn moeder zat met hetzelfde probleem in dezelfde maat. Ik stuur je even een privéberichtje.
Ben ook wel benieuwd naar haar oplossing? Wil je dat hier niet gewoon posten?
groenebroek schreef:
21-08-2017 13:35
Ben ook wel benieuwd naar haar oplossing? Wil je dat hier niet gewoon posten?
Jawel hoor! Zij had twee verschillende BH's (van PrimaDonna en Freya) gevonden die strapless zijn te dragen. Zij is van maat veranderd, dus kan ze eventueel verkopen. Mocht je ook interesse hebben, mag je ook een berichtje sturen.
Sorry, oud topic, maar mag ik TO misschien vragen hoe je uiteindelijk bent geslaagd qua BH? Heb namelijk in precies dezelfde situatie gezeten. Dank je wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven