Bh zien door overhemd werk
zaterdag 24 april 2021 om 20:01
Hallootjes,
Bij mij op werk (mcdonalds) werken we met overhemden. Nu is het zo dat als je als meid geen top/shirt aan hebt je de bh kan zien tussen de knoopjes door. Het schijnt dus niet door maar je kijkt dus letterlijk door de gaatjes naar binnen. Heel vervelend dus want het valt gewoon goed op. En dan praten we nog niet over de mannen die al kwijlend naar je kijken. Nu is het zo dat het binnenkort zomer word waarbij ten eerste de overhemden al enorm warm zijn met werk en ten tweede je dus als meid er sowieso al iets onder aan moet hebben.
Ik heb er al over geklaagd bij het management maar die zeggen eigenlijk gewoon dikke pech.
Ik en andere meiden (ik ben jammer genoeg de enigste die wat zeg tegen management) zien de zomers ook echt niet zitten qua kleding.
Weet iemand of hier iets tegen gedaan kan worden? Of een andere oplossing?
Bij mij op werk (mcdonalds) werken we met overhemden. Nu is het zo dat als je als meid geen top/shirt aan hebt je de bh kan zien tussen de knoopjes door. Het schijnt dus niet door maar je kijkt dus letterlijk door de gaatjes naar binnen. Heel vervelend dus want het valt gewoon goed op. En dan praten we nog niet over de mannen die al kwijlend naar je kijken. Nu is het zo dat het binnenkort zomer word waarbij ten eerste de overhemden al enorm warm zijn met werk en ten tweede je dus als meid er sowieso al iets onder aan moet hebben.
Ik heb er al over geklaagd bij het management maar die zeggen eigenlijk gewoon dikke pech.
Ik en andere meiden (ik ben jammer genoeg de enigste die wat zeg tegen management) zien de zomers ook echt niet zitten qua kleding.
Weet iemand of hier iets tegen gedaan kan worden? Of een andere oplossing?

zaterdag 24 april 2021 om 20:09
Hoeft echt niet, kan een hele wijde blouse zijn en dan gewoon te veel ruimte tussen de knoopsgaten zitten. Zeker bij bedrijfskleding is er vaak dat soort dingen aan de hand met die basissnit.
Gewoon vastnaaien aan de binnenkant tussen die 2 knoopsgaten en blouse over het hoofd aandoen, deed ik vroeger ook bij werkblousjes.
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 24-04-2021 20:09
0.12% gewijzigd

zaterdag 24 april 2021 om 20:34
Primark en Hema hebben fijne katoenen hemdjes met spaghetti bandjes. Ik heb het snel warm maar draag ze op m’n werk altijd onder m’n kleding.
Die van de Hema zijn wel duurder maar merk weinig verschil. Behalve dat de hemdjes van de primark snel kapot gaan
Die van de Hema zijn wel duurder maar merk weinig verschil. Behalve dat de hemdjes van de primark snel kapot gaan
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
zaterdag 24 april 2021 om 20:38