Mode & Beauty alle pijlers

Bh zien door overhemd werk

24-04-2021 20:01 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallootjes,

Bij mij op werk (mcdonalds) werken we met overhemden. Nu is het zo dat als je als meid geen top/shirt aan hebt je de bh kan zien tussen de knoopjes door. Het schijnt dus niet door maar je kijkt dus letterlijk door de gaatjes naar binnen. Heel vervelend dus want het valt gewoon goed op. En dan praten we nog niet over de mannen die al kwijlend naar je kijken. Nu is het zo dat het binnenkort zomer word waarbij ten eerste de overhemden al enorm warm zijn met werk en ten tweede je dus als meid er sowieso al iets onder aan moet hebben.
Ik heb er al over geklaagd bij het management maar die zeggen eigenlijk gewoon dikke pech.
Ik en andere meiden (ik ben jammer genoeg de enigste die wat zeg tegen management) zien de zomers ook echt niet zitten qua kleding.
Weet iemand of hier iets tegen gedaan kan worden? Of een andere oplossing?
Drukknoopje op de plek waar hij open springt, of een bandeau.
Kan bij grotere cupmaat ook nog over je gewone bh.
Afbeelding
-
Jemig TO, je kunt toch zelf wel op het idee komen om een veiligheidsspeldje te bruiken of om een hemdje eronder te dragen?
Roseaux schreef:
25-04-2021 08:35
Het is typisch voor vieze kerels om dit soort gedrag te bagatelliseren :biggrin: Ik denk dat het aan degene die je objectificeert zelf is of dat wel of niet ok is en dat je niet voor een ander hoeft te gaan bepalen dat jouw viespeukerij te groot wordt gemaakt.
Wie objectificeert wie hier?
‘Vieze kerels’. ‘Kwijlen’. ‘Viespeukerij’.

Ga lekker zo door meid.
Doe een hemd aan. Zoals je onder elke blouse zal moeten.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 03-07-2021 10:43
99.49% gewijzigd
Ik kom niet zo vaak bij de Mac dus misschien vergis ik me, maar zit je niet hoger dan de auto bij zo'n raam? Ofwel: is het voor inkijk dan niet zo dat je (vanuit je autoraam) via een boog zou moeten kunnen kijken om iets te kunnen zien?
bia-pia schreef:
25-04-2021 20:29
Ik kom niet zo vaak bij de Mac dus misschien vergis ik me, maar zit je niet hoger dan de auto bij zo'n raam? Ofwel: is het voor inkijk dan niet zo dat je (vanuit je autoraam) via een boog zou moeten kunnen kijken om iets te kunnen zien?
Goed punt! En vanuit je auto kijk je sowieso schuin omhoog. Met de beste wil van de wereld valt er niet veel te zien qua inkijk. Het is mij in ieder geval nog niet opgevallen, best gek voor een ‘vies mannetje’ ( :proud: )

Sowieso val je niet echt op in die lelijke gestreepte hobbezakken hemden van de Mac. Zelfs Pamela Anderson (niet dat iemand die nu bij de Mac werkt weet wie dat is) valt niet op in dat kostuum.

En hoeveel tijd is er nou om te staren, laat staan kwijlen? Raampje open, pinnen, bon nee/ja, eet smakelijk (ook als je een cappuccino hebt besteld) doei, raampje dicht. Er is geen tijd voor viespeukerij.
kadanz schreef:
25-04-2021 21:05
Goed punt! En vanuit je auto kijk je sowieso schuin omhoog. Met de beste wil van de wereld valt er niet veel te zien qua inkijk. Het is mij in ieder geval nog niet opgevallen, best gek voor een ‘vies mannetje’ ( :proud: )

Sowieso val je niet echt op in die lelijke gestreepte hobbezakken hemden van de Mac. Zelfs Pamela Anderson (niet dat iemand die nu bij de Mac werkt weet wie dat is) valt niet op in dat kostuum.

En hoeveel tijd is er nou om te staren, laat staan kwijlen? Raampje open, pinnen, bon nee/ja, eet smakelijk (ook als je een cappuccino hebt besteld) doei, raampje dicht. Er is geen tijd voor viespeukerij.
:rofl:
Boarn schreef:
25-04-2021 10:47
Eigenlijk moet je een mannen blouse aan doen. Daar zitten de knopen links en heb je vanaf rechts geen inkijk. Maar je zult nu vast een vrouwe blouse aan hebben en dan heb je idd te maken met inkijk vanaf rechts. Dat is niet zo handig aan het loket.
Kun je eventueel anders gaan staan? (Als dichtnaaien, hemdjes en klitteband geen oplossing zijn?)
Ik vind dit wel heel goed bedacht! Al hangt het ervan af hoe TO aan het loket zit, en of een man nog veel kan zien in de spiegel.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Phloxx schreef:
25-04-2021 14:09
Drukknoopje op de plek waar hij open springt, of een bandeau.
Kan bij grotere cupmaat ook nog over je gewone bh.
Afbeelding
Hahaha moet je er niet zo bij gaan kijken hoor!!!
:rofl:
Froezel schreef:
25-04-2021 22:17
Hahaha moet je er niet zo bij gaan kijken hoor!!!
Ik zou van de binnenkant uit een veiligheidsspeldje tussen de knoopjes in doen. Van die kleine, waar bij nieuwe kleding de prijskaartjes mee vastzitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven