Mode & Beauty alle pijlers

Bh zonder beugel

24-12-2020 07:54 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel een beetje klaar met mijn beugel bh’s. Het lijkt mij zoveel fijner om een mooie bh te hebben die gewoon lekker zit.

De keuze hierin is reuze. Wie heeft er goede ervaringen met een bepaald merk? Welke zien er ook nog een beetje oké uit?
Jaren terug van bonprix gehad. Verrassend goed, vooral voor die prijs
Love stories. Wel prijzig, maar de bh’s zitten ontzettend lekker en ik vind ze mooi.
Ik draag al jaren de Anita beugelloze bh's. Zitten heel fijn en gaat tot grote cup maten. Misschien niet de mooiste maar dat vind ik voor dagelijks gebruik prima.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik draag al een paar jaar alleen nog maar bralettes en sportbh’s: zo veel comfortabeler. Er is ook echt zal te vinden tegenwoordig.
Maar ik heb cup a dus wat voor mij werkt geeft voor jou misschien niet genoeg ondersteuning?
Wat vind jij er 'oké uitzien?

Ik draag al jaren geen BH's met beugels meer. Love Stories, Base Range en Organic Basics hebben fijne bralettes maar ik draag ook yoga/sporttops van de H&M. En soms draag ik ook strakke hemdjes. Ik heb er eentje van de Hema die vrij dik is, van bamboe. Geen BH nodig -- volgens mij is het licht corrigerend ondergoed.
Het maakt ook nogal uit of je een A/B hebt of een cup G.
Ik draag soms gewoon h&m, maar die heeft zelden nog leuke. Verder inderdaad Love Stories en &Other Stories. Moet er wel bijzeggen dat mijn borsten heel weinig steun nodig hebben, simpelweg omdat ze vrij klein zijn.
Ik heb veel bralettes van Love Stories en ben daar erg tevreden over. Zien er knap uit en zitten heerlijk.
Ik zit bij love stories echt net tussen 2 maten in, wat ik super jammer vind want ze zijn heel mooi (wel prijzig).
Ik vind die van oysho heel fijn, ook heb ik wat gevormde zonder beugel van de hunkemoller. Deze vind ik soms net wat mooier zitten onder bepaalde kleding stukken en dan heb ik niet echt zo'n beugel gevoel.
JackyBee schreef:
24-12-2020 08:58
Ik draag soms gewoon h&m, maar die heeft zelden nog leuke. Verder inderdaad Love Stories en &Other Stories. Moet er wel bijzeggen dat mijn borsten heel weinig steun nodig hebben, simpelweg omdat ze vrij klein zijn.
Daar hangt of staat het inderdaad mee (letterlijk en figuurlijk ;-D ). Die van mij zijn ook niet zo groot, maar ik draag juist vaak wel beugels en padding omdat het dan tenminste nog wat lijkt.
Maar die bralettes van Love Stories vind ik geweldig, al draag ik soms ook gewoon een yogatopje van Rituals dat lekker zit. En bijvoorbeeld Calvin Klein heeft ook van die tops.
Oh ja, ik heb ook een paar van Oysho. Zijn ook niet duur.

Dit is een voorgevormde:

Afbeelding

Bralette:

Afbeelding
Lady_Day schreef:
24-12-2020 09:07
Oh ja, ik heb ook een paar van Oysho. Zijn ook niet duur.

Dit is een voorgevormde:

Ik heb padded bh's van de hema. Die hebben wel een korte balein aan de zijkant, maar geen beugel. Zit veel lekkerder dan met beugel.
Deze: https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/p ... 14816.html
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Ligt ook aan je maten. De meeste hierboven kan ik echt niets mee. ;-)

Als je wat grotere borsten hebt is Miss Mary misschien wel wat. Of Anita.
hamerhaai schreef:
24-12-2020 08:41
Ik draag al jaren de Anita beugelloze bh's. Zitten heel fijn en gaat tot grote cup maten. Misschien niet de mooiste maar dat vind ik voor dagelijks gebruik prima.
Ik draag deze naar mijn werk, zitten ook mooi.
Sinds de eerste lockdown heb ik geen zin meer in beugels.
Ik heb een grote maat en die van de bonprix zijn voor de winter onder een trui ook prima.
Nu ik bijna 50 ben heb ik wat meer nodig voor onder een wat strakker truitje dan een bon prix dus dan de Anita, in een wulpse bui is de beugel ook wel te doen van Anita.
Je hebt nu ook beugelloze met een lichte vulling van verschillende merken, die had ik fantastisch gevonden een paar jaar terug maar ik denk niet dat die met mijn cup en op mijn leeftijd nog voldoen.
Maar voor een dertiger prima.
Ik heb deze:
https://www.hunkemoller.nl/voorgevormde ... 68041.html

Ik vind hem prima.
Ik heb twee fijne van Bravissimo. Maar bestellen bij een Engelse webshop zou ik je nu even niet aanraden. ;-D
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Mijn favoriete beugelloze bh's zijn van Etam (te koop in NL via Zalando, geloof ik). Heel lichte padding, fijne pasvorm, en glad kant dat niet ribbelig doorschijnt onder iets. Ik heb er ook een paar van C&A maar daarvan gaat de zijkant snel raar zitten, daar is de stof niet stevig genoeg denk ik.
Ik heb maat 80E en heb daardoor wel ondersteuning nodig, en vind deze van Bonprix (geen beugels, ze hebben ook een vergelijkbare bh in het wit) erg lekker zitten:
Afbeelding

https://www.bonprix.nl/product/sport-bh ... &qu=973396
anoniem_6515dbffb48c1 wijzigde dit bericht op 29-01-2021 20:52
19.16% gewijzigd
Ze noemen het sportbh’s maar ik draag ze gewoon altijd.
anoniem_6515dbffb48c1 wijzigde dit bericht op 29-01-2021 20:53
84.25% gewijzigd
Ik heb ze van de Hema. Heb cup E/F. Ik vind ze echt prima zitten.
Ik heb de steunbh’s van bon prix en ben erg tevreden. En ze zijn niet duur ook. Ik heb maat 75E.
Sterrenstof74 schreef:
27-12-2020 15:51
Ik heb ze van de Hema. Heb cup E/F. Ik vind ze echt prima zitten.
Niet aanvallend, zeker niet enne....ik verwacht ook geen foto's o.i.d :proud:
Maar ik kan mij met al mijn levendige fantasie en pas ervaring met mijn cup 75H niet voorstellen dat een bh zonder beugels oprecht mooi zit. Dat het lekker zit, ja daar kan ik mij wel in vinden.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
sprokkelientje schreef:
28-12-2020 16:34
Niet aanvallend, zeker niet enne....ik verwacht ook geen foto's o.i.d :proud:
Maar ik kan mij met al mijn levendige fantasie en pas ervaring met mijn cup 75H niet voorstellen dat een bh zonder beugels oprecht mooi zit. Dat het lekker zit, ja daar kan ik mij wel in vinden.
Nou. Weliswaar geen Hema... maar ik heb deze in een G-cup en die zit best mooi: https://www.bravissimo.com/products/nov ... k-ln764blk
Ik geloof niet meer in sprookjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven