Mode & Beauty alle pijlers

Bijna Halloween!

19-10-2009 21:42 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ik ben uitgenodigd voor een feestje!

Natuurlijk moet ik verkleed, maar ik wil niet als de standaard heks/vampier/spook/enz.

Een idee is om een gespleten persoonlijkheid te doen. Dus de ene kant Evil (veel zwart, leer, zware make up) en de andere kant Good (wit, tule en roze).

Helaas is zo'n outfit niet te koop en is dit dus veel werk..

Is er iemand met een origineel idee? Ik ben vast niet de enige die zo'n feestje heeft
When in doubt, add glitter.
quote:minny schreef op 19 oktober 2009 @ 22:37:

Nou wil ik me ook verkleden met Halloween! Mag ik op je feestje komen? tuurlijk, het is in Den Haag. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ik ga maar eens polsen bij iedereen hoe het er voor staat.
Hehehe, ik heb zaterdag een halloween party. Ben nog druk bezig met bedenken hoe ik verkleed ga. Heb wel al mooie plannen voor de make-up, maar moet nog een passende outfit vinden....
quote:minny schreef op 19 oktober 2009 @ 22:37:

Nou wil ik me ook verkleden met Halloween! Mag ik op je feestje komen? Verrader!
quote:lobelia schreef op 20 oktober 2009 @ 07:17:

[...]

tuurlijk, het is in Den Haag. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ik ga maar eens polsen bij iedereen hoe het er voor staat.Oh, nou in dat geval kunnen we met het halve forum nog even langswippen...
Bestaan die nog....Halloweenfeestjes? Zó jaren 60......

tijd om eens onder m'n steen vandaan te komen denk ik....
hehe, ik vandaag DE outfit gevonden. Het heeft wel een paar zoek uren gekost, maargoed. Hopelijk is hij ook daadwerkelijk voor aanstaande zaterdag in huis...
Zo, ik ben vanavond ook uitgenodigd voor een halloweenfeestje, onverwachts. Ga maar mee speuren naar een outfit dan
quote:Zwieber schreef op 20 oktober 2009 @ 08:37:

[...]

Verrader!Nah, ze zegt dat het in Den Haag is...moet makkelijk kunnen dus
quote:Zwieber schreef op 20 oktober 2009 @ 08:38:

[...]

Oh, nou in dat geval kunnen we met het halve forum nog even langswippen...Psies, en ik vind dat TO als een Slechte Sneeuwwitje moet gaan. Met draculatanden en bloed op dr kledij.

Hey Minny, kijk eens op deze site:

http://www.feestkleding-s ... lskleding/dames/halloween

Ik vind dat ze daar echt gave kleding hebben, ook voor wat jij zoekt. Of je gaat als Malice in Horrorland, die is ook tof
Oooh en dit is een video van wat ik wil gaan proberen na te maken qua make-up

(niet voor tere zieltjes of zwakke magen)

http://www.youtube.com/wa ... playnext_from=PL&index=24
Hey bedankt Kaatje! Ik denk dat ik als little dead riding hood ga
ja die is gaaf he!

Ik ga als Bloody Bride, heb een trouwjurk met nepbloed, een sluier met kroontje, en ik ga bij mezelf een doorgesneden keel freubelen met grime-klei en allerlei andere make-up meuk.

Vriendlief heeft net een plastic kettingzaag gekocht (met geluid) maar ik denk dat we maar het geluid weglaten, het klinkt namelijk als een vibrerende telefoon ipv een kettingzaag. En hij doet een hockeymasker op. Hij gaat dus voor simpel, ik voor over-the-top
Ik ga morgen ff kijken of ik met wat tweedehandskleding een kostuum in elkaar kan draaien.
Ohhh, Kaatje dan moet je vriend eigenlijk ook een short vol met bloedspetters dragen!
Jammer dat ie niet als bloody bridegroome gaat

Ja, little dead riding hood wordt het, zie het al helemaal voor me! Hoop dat Swhite nog ff komt vertellen wat haar kostuum wordt.
quote:Earthshrine schreef op 22 oktober 2009 @ 22:12:

Ohhh, Kaatje dan moet je vriend eigenlijk ook een short vol met bloedspetters dragen!Ja nou een short zal het niet worden, het feest is buiten in een partytent, dus dat is een beetje koud, maar ik wil wel een wit shirt voor hem volgooien met bloed.
Nu zit ik toch weer te twijfelen

Engel des doods lijkt me ook wel wat
Mijn halloween party is weer voorbij, het was supergaaf! En mijn doorgesneden nek make-up deed het erg goed, iedereen vond het erg mega ranzig uitzien

mission accomplished!
Die van mij is donderdag

Maar nu zit ik alweer te twijfelen...wil misschien ook wel als heks gaan, alleen is dat zo cliche.
Ik ga als duiveltje
't Is weer bijna zover!!!
En ik heb mn uitnodiging binnen!! En dankzij dit topic weet ik ook al wat mn outfit word. Eens een keer op tijd ipv last minute iets in elkaar frutten.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven