Mode & Beauty alle pijlers

Bikini gezocht

28-04-2014 13:19 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai lieve viva-dames,

Ik heb jullie advies/tips hard nodig! Over 2 weken ga ik op vakantie...onverwacht(weet het pas 3 dagen) en ik keek eens tussen mijn bikini's maar heb echt een nieuwe nodig!

Nu wil het feit alleen dat ik qua omvang vrij smal ben (70) maar wel een cupmaat F heb.

Weet iemand waar je iets voorgevormde bikini's kunt vinden in deze maat? Zo'n triangel met alleen een lapje stop vind ik namelijk niks..

De standaard winkels zie ik wel hele leuke bikini's maar verder dan tot cupmaat D heb ik ze nog niet kunnen vinden..
www punt brastop punt com

Vandaag nog bestellen en dan binnen een paar dagen in huis. o.a. bikini's van Freya en Panache maar dan voor 1/3e van de prijs die je in NL betaald.
Bij figleaves.com, brastop, bras and honey, bravissimo etc

Bij de Britse online shops is de ruimste keuze, de levering is prima en veeeeeeeel goedkoper dan in winkels hier (zelfs met verzendkosten). Mocht je nog vragen hebben, laat het weten.
Ga alle hier genoemde websites vanavond eens bekijken.

Als ze zon snelle levering hebben is dat natuurlijk top!

Bedankt zover:)
Met mijn 'moeilijke' maat in het verleden goed geslaagd bij bonprix.nl en grote-cupmaten.nl

Bonprix zal hier wel weer afgefakkelt worden, maar ik ben tot op heden zeer tevreden over prijs en levering.
Als het goed is heb je ze binnen een week binnen. Ik zou dan wel vandaag bestellen.

Van welk merk draag je normaal bh's? Als je freya draagt, wordt het makkelijk. Als je bijv Chantelle draagt, dan moet je een cupmaat omlaag gaan. De Britse merken zoals freya, (cleo by) panache en dergelijke hebben over het algemeen een ruimere pasvorm dan de Franse.

Lees de reviews goed door, die kunnen je zeker helpen. Die bij figleaves vind ik fijn (let op of de 'reviewer' uit de UK komt of niet!), maar bij brastop zijn de bh's vaak wat goedkoper.

Succes!
Livera en Wehkamp hebben Beachlife bikini's. Mijn E/F-cup past daar prima in!
Deze vind ik helemaal geweldig: http://m.figleaves.com/uk ... p/?productColourId=730114

Jouw maat zou in dit geval 32E zijn.
quote:superjuffie schreef op 28 april 2014 @ 13:31:

Met mijn 'moeilijke' maat in het verleden goed geslaagd bij bonprix.nl en grote-cupmaten.nl

Bonprix zal hier wel weer afgefakkelt worden, maar ik ben tot op heden zeer tevreden over prijs en levering.ik ben er ook tevreden over !
Grote-cupmaten is gillend duur. Doe mij dan maar mijn vertrouwde sites.

En bonprix, lijkt me niet zo handig. Ze hebben alleen grote maten ook qua omvang, terwijl dat nu juist het probleem is van April, schrijft ze in de OP.
Cheery ik vind hem ook geweldig!!!

Ga vanavond eens rustig kijken en bestellen;)
@Cheery ik kan geen plaatjes plakken, maar dat is dus niet waar. Ze hebben minstens keus uit 10 bikini's in de maat die TO noemde in haar OP.
Echt superjuffie? Ik kon ze nl niet vinden... Het plaatje van de bikini die ik zo leuk vind kon ik ook niet plakken, maar een linkje plaatsen lukt toch wel? Ik ontvang nl ook altijd graag nog meer tips voor leuke bikini's in grotere cupmaten

En over bonprix afzeiken, ik zeik geen merken meer af sinds ik tegen een vriendin zei wat heb je leuke slippers aan en ze van crocs bleken te zijn. Ja, zelfs dat merk heeft nog leuke dingen, je moet alleen wel goed zoeken!
Ik draag doorgaans een 70E qua bhmaat en ben bij de Victoria's Secret goed geslaagd. Drie bikini's in 32DD met een goede/stevige cup. Ik heb alleen geen idee qua leveringstijden. Prijzen vielen me ook heel erg mee, maar het zijn geen super goedkope bikini's. Kwaliteit is dan wel weer heel goed.
Wolves don't lose sleep over the opinion of sheep
@helic

Fijn!

Jammer genoeg is DD ook de grootste cup die Victorias secret verkoopt in zwemkleding.

Kunnen we met onze Fcups dus helaas niet terecht.
Ook ik heb goede ervaringen in Engeland. Bij amazon.co.uk en undercoverexperience kun je ook bestellen zonder verzendkosten. Bij laatstgenoemde als je voor minimaal 50 pond bestelt, wel retourkosten, bij amazon vanaf 25 pond geen verzendkosten, retour ook niet volgens mij, maar zou je moeten checken.

Ik heb mt 65F en heb jaren geen passende bh's kunnen kopen in NL, een paar jaar geleden heb ik in Engeland mijn allereerste passende bikini besteld! En inderdaad, in Engeland is het stukken goedkoper en de collectie is groter dus ik bestel mijn bh's ook daar, ook al zijn ze inmiddels in NL op een aantal plekken verkrijgbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven