Bikini grote Cupmaat?
dinsdag 19 april 2011 om 14:29
Ik wil eens een echte goede en mooie bikini kopen. Heb vorig jaar een MD gekocht, maar ik ben er niet kapot van.
Ik vind de bandeaubikini's heel erg mooi, Freya verkoopt deze bijvoorbeeld:
Maar wat ik me afvraag? Zit dat echt stevig genoeg bij een grote borst (E/F)? Freya staat bekend om de bikini's die speciaal ontworpen worden voor grote cupmaten, maar ik heb er geen ervaring mee. Anderen wel? Iemand nog meer suggesties en bij welke winkels kan ik goed terecht voor zulke merken?
Ik vind de bandeaubikini's heel erg mooi, Freya verkoopt deze bijvoorbeeld:
Maar wat ik me afvraag? Zit dat echt stevig genoeg bij een grote borst (E/F)? Freya staat bekend om de bikini's die speciaal ontworpen worden voor grote cupmaten, maar ik heb er geen ervaring mee. Anderen wel? Iemand nog meer suggesties en bij welke winkels kan ik goed terecht voor zulke merken?
dinsdag 19 april 2011 om 14:32
dinsdag 19 april 2011 om 15:13
Hier dezelfde Freya als Suze (vgs mij nog dezelfde maat ook ) en ben er ook erg content mee.
Saphh heb ik een bh van (in de grote maten lijn, exacte maat is me even ontschoten, valt heel anders dan andere merken iig) maar vind ik niet denderend.
Heb vorige maand bij Hunkemuller zowaar een goed passend topje gevonden (70 of 75F). Het is niet heel bijster hip (maar smaken verschillen), maar is beachvolleybalproof.
Er is een Engelse site met het hele assortiment van Freya, even Googelen moet je 'm wel kunnen vinden.
Saphh heb ik een bh van (in de grote maten lijn, exacte maat is me even ontschoten, valt heel anders dan andere merken iig) maar vind ik niet denderend.
Heb vorige maand bij Hunkemuller zowaar een goed passend topje gevonden (70 of 75F). Het is niet heel bijster hip (maar smaken verschillen), maar is beachvolleybalproof.
Er is een Engelse site met het hele assortiment van Freya, even Googelen moet je 'm wel kunnen vinden.
dinsdag 19 april 2011 om 15:17
dinsdag 19 april 2011 om 15:23
Bandeau-bikini is niet ideaal, vind ik (80E). Om te zonnen prima, maar op vakantie onder je kleding niet prettig; geeft nul steun. Ik wissel dus op het strand bh en bandeau om en vice versa als ik weer vertrek. Zorgt wel voor zo min mogelijk witte delen, dus qua zonnen is het wel mijn favoriete bikini-top. Oja, een duik in het zwembad kan genante momenten opleveren (waaristienou?).
Ik heb ook eens driehoekjes gehad. Dan deed ik de bandjes los als ik op mijn rug lag, totdat ik opkeek en ik met één blote tepel lag. Niet echt fraai...
Ik heb ook eens driehoekjes gehad. Dan deed ik de bandjes los als ik op mijn rug lag, totdat ik opkeek en ik met één blote tepel lag. Niet echt fraai...
dinsdag 19 april 2011 om 15:35
dinsdag 19 april 2011 om 15:49
dinsdag 19 april 2011 om 16:17
haha ja, ik was ook geinspireerd door dit topic :p
Ik heb zojuist deze gekocht: vanuit engeland, via e-bay, met broekje en verzendkosten, 55 euro.
vorig jaar voor het eerst 'gefreya'd' en dat beviel goed... veel beter dan de MD zwarte granaathulzen bikini die ik ook nog heb.... al ben ik nog steeds absoluut fan van MD voor 'dagelijkse lingerie'.
Ik heb zojuist deze gekocht: vanuit engeland, via e-bay, met broekje en verzendkosten, 55 euro.
vorig jaar voor het eerst 'gefreya'd' en dat beviel goed... veel beter dan de MD zwarte granaathulzen bikini die ik ook nog heb.... al ben ik nog steeds absoluut fan van MD voor 'dagelijkse lingerie'.
dinsdag 19 april 2011 om 16:20
dinsdag 19 april 2011 om 17:02
Ik haal mijn Freya-spullen altijd uit Engeland. Veeeel goedkoper. Een bh kost ong. 25 pond = ong. ¤ 30. Dat scheelt al gauw 20 euro met de Nederlandse prijs. Ik hoop deze zomer dus nog een bikini te scoren. Meestal neem ik een bikini er een met een halternek of gewone bandjes. Merkt dat deze modellen toch de meeste steun geven. Maar ik moet maar afwachten wat er nog is in de zomer