Mode & Beauty alle pijlers

Bikini grote Cupmaat?

19-04-2011 14:29 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil eens een echte goede en mooie bikini kopen. Heb vorig jaar een MD gekocht, maar ik ben er niet kapot van.

Ik vind de bandeaubikini's heel erg mooi, Freya verkoopt deze bijvoorbeeld:

Maar wat ik me afvraag? Zit dat echt stevig genoeg bij een grote borst (E/F)? Freya staat bekend om de bikini's die speciaal ontworpen worden voor grote cupmaten, maar ik heb er geen ervaring mee. Anderen wel? Iemand nog meer suggesties en bij welke winkels kan ik goed terecht voor zulke merken?
ik zou er niet mee gaan volleyballen, maar wanneer je stevige borsten hebt kan dat volgens mij prima voor een stranddag. Echt om regelmatig mee te zwemmen heb je meer aan een ander model denk ik. Ik draag met een wat kleine cupmaat ook weleens bandeau-bikini's, prima om te zonnen in ieder geval.
Sandrabra in Utrecht verkoopt Freya. Perfecte bikini's. 75 F hier.
Same here Suze, goed om te lezen. Wat voor één heb jij en wat denk jij over die bandeaubikini?
Ik heb een Eclipse in paars. Die bandeau bikini vind ik niet mooi en het ziet er echt niet stevig uit. Die hoef ik dus niet

Ik ga nog wel voor zo'n haltermodel denk ik. Ook leuk.
Ik wil liever geen beugel, want die heb ik al. Weet jij nog een handige site met een overzicht van alle Freya bikini's van dit seizoen?
Saphh heeft ook veel keuze in grote cupmaten.
Hier dezelfde Freya als Suze (vgs mij nog dezelfde maat ook ) en ben er ook erg content mee.

Saphh heb ik een bh van (in de grote maten lijn, exacte maat is me even ontschoten, valt heel anders dan andere merken iig) maar vind ik niet denderend.

Heb vorige maand bij Hunkemuller zowaar een goed passend topje gevonden (70 of 75F). Het is niet heel bijster hip (maar smaken verschillen), maar is beachvolleybalproof.

Er is een Engelse site met het hele assortiment van Freya, even Googelen moet je 'm wel kunnen vinden.
Ik heb vorig jaar een leuke gekocht van sapph
Ben ook aan de MD, hoewel ik het nogal degelijk vind ogen. Van die enorme broeken vooral. MD kan geen broekjes maken, dat is duidelijk.

Maar het zit wel lekker, dat wel. En dan neem ik de streepjescode op m'n rug maar voor lief (leuk hoor, al die bandjes maar niet ideaal als je wil zonnen).
Bandeau-bikini is niet ideaal, vind ik (80E). Om te zonnen prima, maar op vakantie onder je kleding niet prettig; geeft nul steun. Ik wissel dus op het strand bh en bandeau om en vice versa als ik weer vertrek. Zorgt wel voor zo min mogelijk witte delen, dus qua zonnen is het wel mijn favoriete bikini-top. Oja, een duik in het zwembad kan genante momenten opleveren (waaristienou?).

Ik heb ook eens driehoekjes gehad. Dan deed ik de bandjes los als ik op mijn rug lag, totdat ik opkeek en ik met één blote tepel lag. Niet echt fraai...
SB je moet echt even Freya zoeken. Veel mooier en met veel verschillende broekjes.
Ik vind de Flamingo leuk. Zie dat ze hem bij Bras and Honey nog hebben. En die versturen naar NL
quote:Suze2hier schreef op 19 april 2011 @ 15:23:

SB je moet echt even Freya zoeken. Veel mooier en met veel verschillende broekjes.

Ik ga er eens op letten!

Bedankt.
Echt Hel, geinig.. Weekendje weg doen met de meisjes dan maar?
Bonprix heeft betaalbare (internetwinkel) bij Livera vind ik ze veel te duur
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Koop niet bij Hunkemoller, hebben sommige bikini's wel voor grote maten maar de bandjes worden slap, de cups worden wijder. Kortom: koop een duurdere bikini, dat blijft mooi zitten, doe je langer mee en ziet alles er dus ook een stuk mooier in uit!
quote:Suze2hier schreef op 19 april 2011 @ 15:30:

Echt Hel, geinig.. Weekendje weg doen met de meisjes dan maar? Ik zeg doen. Pasen gaat niet meer lukken, maar nog genoeg vrije dagen in het vooruitzicht. Check jij de Roompot?
bedankt voor de adviezen. Ik ga eens naar die winkel in Utrecht, hopelijk hebben ze nog bikini's, het is al april..
Heb net deze van Freya gekocht, via Brastop.co.uk:

Met bijpassend broekje samen nog geen 30 euro. Scheelt echt scheppen geld als je weet welke maat je nodig hebt. Als ze niet passen, kun je ze gewoon terugsturen.

Freya zit mij altijd perfect
haha ja, ik was ook geinspireerd door dit topic :p

Ik heb zojuist deze gekocht: vanuit engeland, via e-bay, met broekje en verzendkosten, 55 euro.

vorig jaar voor het eerst 'gefreya'd' en dat beviel goed... veel beter dan de MD zwarte granaathulzen bikini die ik ook nog heb.... al ben ik nog steeds absoluut fan van MD voor 'dagelijkse lingerie'.
same problem here... kom alleen maar ouw wijven bikinis en modellen tegen wanneer de maat een beetje groter wordt.

Heb er 1 van MD gescoord (mega sale), en heb bij Bonnie B een bikini 2 jr geleden gekocht die ook erg fijn zit en er nog erg goed uitziet!
Ik haal mijn Freya-spullen altijd uit Engeland. Veeeel goedkoper. Een bh kost ong. 25 pond = ong. ¤ 30. Dat scheelt al gauw 20 euro met de Nederlandse prijs. Ik hoop deze zomer dus nog een bikini te scoren. Meestal neem ik een bikini er een met een halternek of gewone bandjes. Merkt dat deze modellen toch de meeste steun geven. Maar ik moet maar afwachten wat er nog is in de zomer
Weet iemand hoe het bikinibroekje van Freya qua maat valt? Ik heb een mooie bikini gezien online, maar ik twijfel tussen M of L. Ik heb kledingmaat 40
Ik heb gewone confectiemaat gekocht van Freya, maar dat was hier in de winkel.

Ik zou voor een L gaan. XL is meestal 42/44 max nml.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven