Mode & Beauty alle pijlers

Bikini grote Cupmaat?

19-04-2011 14:29 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil eens een echte goede en mooie bikini kopen. Heb vorig jaar een MD gekocht, maar ik ben er niet kapot van.

Ik vind de bandeaubikini's heel erg mooi, Freya verkoopt deze bijvoorbeeld:

Maar wat ik me afvraag? Zit dat echt stevig genoeg bij een grote borst (E/F)? Freya staat bekend om de bikini's die speciaal ontworpen worden voor grote cupmaten, maar ik heb er geen ervaring mee. Anderen wel? Iemand nog meer suggesties en bij welke winkels kan ik goed terecht voor zulke merken?
Ik heb gewone confectiemaat gekocht van Freya, maar dat was hier in de winkel.

Ik zou voor een L gaan. XL is meestal 42/44 max nml.
quote:teacup schreef op 19 april 2011 @ 17:57:

Weet iemand hoe het bikinibroekje van Freya qua maat valt? Ik heb een mooie bikini gezien online, maar ik twijfel tussen M of L. Ik heb kledingmaat 40Ik heb kledingmaat 38/40 en een lekker dikke kont Van de stretch draag ik een S, want de M loopt toch teveel uit na een tijdje. Van de niet-stretch draag ik een M.
Ik draag een M. Valt vrij 'normaal'.
Ik heb zelf 2x een MD. Ben ik wel tevreden mee, behalve de bandjes op de rug in de zon.

Die bandeaubikini lijkt me ontzettend pijnlijk aan je nek. Lijkt me niet een bikini om een dag mee rond te lopen.
Grappig Achnein, Ik heb ook maat 38/40 maar heb een l broekje van freya... dit is wel zo'n broekje met "strikjes" dus je hebt wat speling en ik heb ze ook op z'n allerstraksts geknoopt.... voor mijn nieuwe bikini ook weer een l besteld (ondanks geen strikjes dit keer) en duim maar dat het ok zit :p Ter vergelijking: van MD draag ik liefst ook l, m kan wel maar tekent toch meer af... dus ik voel me relaxter in l
Ik had van Freya een L-broekje, maar na een paar keer dragen vond ik het toch te ruim. Heb nu dus M, met meestal maat 38.
Bonaparte heeft ook bikini's voor grote cupmaten. Ik vind ze prima (85D), maar ik heb geen ervaring met Freya.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven