Bikini grote Cupmaat?
dinsdag 19 april 2011 om 14:29
Ik wil eens een echte goede en mooie bikini kopen. Heb vorig jaar een MD gekocht, maar ik ben er niet kapot van.
Ik vind de bandeaubikini's heel erg mooi, Freya verkoopt deze bijvoorbeeld:
Maar wat ik me afvraag? Zit dat echt stevig genoeg bij een grote borst (E/F)? Freya staat bekend om de bikini's die speciaal ontworpen worden voor grote cupmaten, maar ik heb er geen ervaring mee. Anderen wel? Iemand nog meer suggesties en bij welke winkels kan ik goed terecht voor zulke merken?
Ik vind de bandeaubikini's heel erg mooi, Freya verkoopt deze bijvoorbeeld:
Maar wat ik me afvraag? Zit dat echt stevig genoeg bij een grote borst (E/F)? Freya staat bekend om de bikini's die speciaal ontworpen worden voor grote cupmaten, maar ik heb er geen ervaring mee. Anderen wel? Iemand nog meer suggesties en bij welke winkels kan ik goed terecht voor zulke merken?
dinsdag 19 april 2011 om 18:11
quote:teacup schreef op 19 april 2011 @ 17:57:
Weet iemand hoe het bikinibroekje van Freya qua maat valt? Ik heb een mooie bikini gezien online, maar ik twijfel tussen M of L. Ik heb kledingmaat 40Ik heb kledingmaat 38/40 en een lekker dikke kont Van de stretch draag ik een S, want de M loopt toch teveel uit na een tijdje. Van de niet-stretch draag ik een M.
Weet iemand hoe het bikinibroekje van Freya qua maat valt? Ik heb een mooie bikini gezien online, maar ik twijfel tussen M of L. Ik heb kledingmaat 40Ik heb kledingmaat 38/40 en een lekker dikke kont Van de stretch draag ik een S, want de M loopt toch teveel uit na een tijdje. Van de niet-stretch draag ik een M.
dinsdag 19 april 2011 om 22:25
Grappig Achnein, Ik heb ook maat 38/40 maar heb een l broekje van freya... dit is wel zo'n broekje met "strikjes" dus je hebt wat speling en ik heb ze ook op z'n allerstraksts geknoopt.... voor mijn nieuwe bikini ook weer een l besteld (ondanks geen strikjes dit keer) en duim maar dat het ok zit :p Ter vergelijking: van MD draag ik liefst ook l, m kan wel maar tekent toch meer af... dus ik voel me relaxter in l