Mode & Beauty alle pijlers

bikini struggles

24-07-2021 22:54 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Even mijn frustraties van me af schrijven... ik zoek een nieuwe bikini, maar heb redelijk grote borsten (80E/75F). Bikini's van een 'nu-ook-grote-cupmaten' winkel vallen qua cups heel klein, en bieden ook totaal geen ondersteuning. Nu weer een aantal bikini's besteld bij verschillende speciaalzaken, en maar weer duimen. Maar wat blijf ik dit een worsteling vinden! Plus dat het natuurlijk ook klauwen met geld kost... herkenbaar???

Wat is jullie ervaring? En vooral ook, waar slagen jullie wel??
Ik zweer bij Prima Donna en Aubade etc. Kost wat maar dan heb je er wel jaren plezier van. Ik kies vaak een bikini waarbij ik het broekje kan vervangen voor een goedkoper ander exemplaar om zo toch wat te kunnen varieren. Bijv. een effen zwarte bikini en dan koop ik er een broekje met een print bij de HM bij ;-)
Miss_Travel schreef:
25-07-2021 11:10
Ik zweer bij tc wow.
Hee dankjewel! Heb een mooie bikini gekocht vandaag. Ten Cate kende ik al van de lingerie. Maar nog niet van de badmode.
Ik had vier bikini’s besteld bij Zalando. De eerste kwam vandaag, van Protest. Maat 38 besteld maar daar zat dus helaas weer een ienieminie bovenstukje bij. Misschien moet ik ook maar eens bij Prima Donna kijken, maar die bikini’s met echte cupmaten zijn altijd zo stevig en degelijk.
Lascana heeft cupmaten en ook veel niet-voorgevormde bikinitopjes. Pasvorm is echt goed.
KamilleT schreef:
27-07-2021 22:53
Ik had vier bikini’s besteld bij Zalando. De eerste kwam vandaag, van Protest. Maat 38 besteld maar daar zat dus helaas weer een ienieminie bovenstukje bij. Misschien moet ik ook maar eens bij Prima Donna kijken, maar die bikini’s met echte cupmaten zijn altijd zo stevig en degelijk.
nee joh, dat valt echt reuze mee!
Bikini´s van Freya en Panache zijn inderdaad heel fijn. Ze hebben zowel niet gevoerde als gevoerde cups.

Wel aan te raden ze te passen in een speciaalzaak zoals SuperBra in Utrecht en Rotterdam (doen ook online fitting advies), Betty Boob in Amsterdam of Naron in Breda. Zij kunnen meteen meekijken of je wel echt de juiste maat draagt.

Die hebben allemaal een geweldige collectie voor > D-cup.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven