Mode & Beauty alle pijlers

Biosilk Silk Therapy

09-08-2011 14:23 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een flesje Biosilk kopen, gewoon, dat standaard serum. Nou weet ik dat dat alleen bij de kapper of op internet te koop is, en nou vraag ik me af wat goedkoper is. Op internet zeggen ze wel dat het goedkoper is, maar dan komen er wel verzendkosten bij... Daarbij heb ik gemerkt dat prijzen enorm verschillen per webshop, dus ik heb geen idee wat een 'normale' prijs is. Dus bij deze een vraagje aan de dames (of heren :P) die dit serum in hun bezit hebben: hoeveel heb jij er (ongeveer) voor betaald, en hoeveel ml zit er in dat flesje (ze hebben 150 en 50 ml)?
Hoi Luca,

Ik heb ongeveer 16 euro betaald voor 50 ml.En grotere fles is 40 euro. Ik haal ze altijd bij een kapperswinkel.Zit die niet bij jou in de buurt? Is volgens mij goedkoper dan via internet met bijkomende verzendkosten.
Ik koop ze altijd op de webshop van Lindsey's The Luxury of Life (ff googlen) en dan koop ik flesjes van 15ml, die zijn het goedkoopst.Verzendkosten zijn ook laag omdat het gewoon in een envelopje past.
Ik heb jaaaaaren geleden een fles van 350 ml voor 26 euro op Ebay gekocht, inclusief verzenden was dat!
Nou, ik wil het liefst gewoon 1 van 50 ml. Hiervoor had ik een flesje van 50 ml van een ander merk, en daar heb ik bijna een jaar mee gedaan. Dus een grotere fles hoeft niet zo nodig van mij, zoveel gebruik ik nou ook weer niet :P
Ik haal het altijd bij de Douglas. Weet niet precies wat ik ervoor heb betaald.
Wij verkopen ze voor 14,95.
Douglas zijn ze 15.95 volgens mij.
inderdaag heb je douglas al geprobeerd, weet niet meer precies wat ze kosten, maar je hebt grote en kleine formaatjes ! :-)
Douglas 15 eu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven