Mode & Beauty alle pijlers

birkenstocks

04-09-2011 11:33 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben eigenlijk opzoek naar birkenstocks voor heren, maat 42.

Weet iemand waar ik die nu nog zou kunnen kopen voor een niet al te dure prijs?

Alvast bedankt allemaal! :-D
Moeten het teenslippers zijn?
Ze hebben zulke mooie teenslippers voor mannen en dan wil je birkenstocks?

Maar ehm, antwoord op je vraag: google?
http://www.sandalenshop.nl/index1.html
Even Googlen levert toch aardig wat hits op.
Ja maar wil ze liever niet online bestellen.

Omdat we veel wandelen wil ik ze kopen voor mij vriend. Zit een goed voetbed in.

Hij vind ze zelf ook mooi en fijn zitten.
Waarom niet online bestellen? Je past ze in de schoenenzaak, dan weet je wat goed zit en daarna bestel je ze. Of je besteld ze gewoon en als ze niet goed zijn stuur je ze terug.

Maar zijn wandelschoenen niet een betere optie?
Voor Heren weet ik het niet zo goed, maar bij de dames hebben ze ook nog 42.

Maar kijk eens bij Dolcis, Scapino, Schoenenreus (filiaalafhankelijk), Ziengs, Manfield, Omoda en Shoeline. Daar hebben ze er zeker gehad en waren ze in de aanbieding. Bij sportzaken hebben ze die ook wel eens. Bij Perry Sport hebben ook mooie en flink afgeprijsde sandalen. (Hadden iig. Moet je zelf maar even speuren.)
O, en als het echt om het wandelen gaat dan heb je bij Scapino voor hetzelfde en zelfs al minder ook wandelschoenen en wandelsandalen. Moet je even kijken op de site en ook even de voorwaarden erbij nemen. (Kan alleen geen uitleg vinden over het 2 = 1euro)

Bij Nimco en The House of shoes hadden ze een bord hangen bij de Birkenstock, maar denk dat het dames was. Niet gezien welke kleuren, modellen en maten, maar online is niets te vinden. Moet je even bij een vestiging kijken of bellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven