Mode & Beauty alle pijlers

Blondering in haar na blondspray?

05-10-2010 10:17 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
.....
Met blondspray heb je volgens mij pigment uit je haar gehaald, weet niet of het dan mooi pakt. Overigens ben je de optie oranje nog vergeten
Haha, ja, dat zou ook nog kunnen, een pipo pruik! Probleem is ook dat ik lang haar heb, dus het duurt erg lang voor het eruit gegroeid is. Daarom wil ik wel een beetje weten of het kan.
De peroxide is er echt wel uitgewassen. Dat verdwijnt na het wassen.

Als je haar makkelijk blondeert zou ik geen agressief blondeerpoeder gebruiken.

Een makkelijke, goedkope en veilige manier is om een beetje peroxide 9% of minder met shampoo te mengen (gelijke hoeveelheden), en daarmee je haar telkens te wassen. Een paar minuten laten inwerken. Als het te weinig blondeert doe je even een plastic zak om je haar en daar overheen een handdoek. Ik zou de paar minuten inwerktijd niet overschrijden. Geleidelijk en veilig krijgt het dan een mooie blonde kleur.
Werkt dat alleen bij blond haar?
De peroxideshampoo? Ja, alleen als je blond haar hebt en je wil het iets lichter. Als je bruin haar hebt zal je eerder een roestkleur krijgen.

Als je risico's vermijden wil een proefplukje maken. Als je haast geen effect ziet is het goed.
Waar kan ik die peroxide bende kopen voor bij m'n shampoo? Wil het gelijk gaan doen. Heb altijd van die winter uitgroei en die komt er helaas nu alweer aan, alleen verven doe ik dan liever weer niet.
Ik heb blondspray van de hema.

Geen idee of dat er nu nog is. Ik heb het van het voorjaar gekocht.
Hoi breaky

Ik las je verhaal ben zelf kapster. Ik zou je het niet aanraden. Blondeerspray is funest voor je haar wordt er erg poreus van. Dit zal je ook wel merken aan je haar?? Droog breekt wat sneller? Ik zou het de eerste keer bij een kapper doen. Een kapsalon die blondeer heeft die zacht voor het haar is dus niet met perioxide de blauwe blondeer waar de meeste kappers het mee doen. Mocht je nog vragen hebben hoor ik dit graag van je
Jaren met spray blond mijn haar gedaan,nooit problemen mee gehad .Maar op advies van mijn kapper overgegaan op blonde verf [dus geen blondeerpoeder]. Daarna wel droog en kwetsbaar,gespleten punten .Uitkijken met lang haar .

Toch naar de kapper om ev high light over je blonde haar te zetten ,niet zelf doen .
Ah, wat vervelend Plompiedom.. Wat is eigenlijk het verschil tussen blonde verf en blondeerpoeder? Dat laatste ken ik helemaal niet.

Als ik dit zo allemaal lees, ga ik het maar niet proberen. Dan maar af en toe met de spray, daarvan weet ik tenminste dat het werkt.
Groot gelijk ,geeft bij mij ook het mooiste resultaat ,natuurlijke kleur en minder zichtbare uitgroei .

Blonderen schijnt een grotere aanslag voor je haar te zijn dan verf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven