Mode & Beauty alle pijlers

Boho hippierok ook voor mannen?

21-07-2021 11:47 56 berichten
Hoe denken jullie over een hippierok; lekker lang en luchtig, van katoen, ringen en leuke batik motieven voor een man om te dragen?
Ik vind deze met warm weer heerlijk om te dragen!

https://www.theskirtedman.co.uk/
anoniem_650244ce715f8 wijzigde dit bericht op 23-07-2021 11:02
Reden: Update UK link
8.82% gewijzigd
Ik zit er toch echt niet op te wachten dat mijn man dit gaat dragen

Maar als jij het wil, die je dat toch, al dan niet met onderrok.
Waarom blijf je daar dan topics over openen? Doe lekker aan dan.
Ja doe gewoon aan wat je wil. Geen idee waarom je over elk kleding stuk een topic moet openen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor, zouden meer mannen moeten doen.
Who the fuck cares.
Am Yisrael Chai!
Is dit een fetish van je?
je doet maar
Leuk, welke top erbij?
Ik vind het ontzettend onaantrekkelijk, wat jij beschrijft. Maar dat is helemaal niet belangrijk. Als jij het geweldig vindt, moet je het vooral lekker aan trekken. En er zullen vast genoeg hippie types zijn die het -net zoals jij- wel leuk vinden bij een man. Bijzonder dat je hier een topic over opent btw.
FeeLucifer01 schreef:
21-07-2021 11:49
Ja doe gewoon aan wat je wil. Geen idee waarom je over elk kleding stuk een topic moet openen.
Begint inderdaad op een fetisj te lijken
Lotus90 schreef:
21-07-2021 12:07
Ik vind het ontzettend onaantrekkelijk, wat jij beschrijft. Maar dat is helemaal niet belangrijk. Als jij het geweldig vindt, moet je het vooral lekker aan trekken. En er zullen vast genoeg hippie types zijn die het -net zoals jij- wel leuk vinden bij een man. Bijzonder dat je hier een topic over opent btw.
nou zijn 3e keer of zo
Blij dat het niet mijn vriends stijl is maar de stijl opzich vind ik voor een man heel leuk. Dreadlocks, baardje, kettingen of armbanden, beetje modieuze sandalen, kan heel leuk staan.
Ieder z’n ding, maar ik vind het niets. Ik knap al af op mannen die sandalen dragen.
Alleen wanneer een man deze batik rok zonder ondergoed draagt sta ik het toe.
Mijn man vindt het heerlijk om te dragen. Slippers van Birkenstock eronder en vooral geen slip of Boxer. Gewoon de pielemuis vrij laten hangen. Meestal een bloot bovenlijf en als we weggaan een singlet erboven. Onderrok doet hij niet aan, te warm.

Hij vindt het alleen lastig met fietsen, zo'n lange rok en fiets met stang, dus pikt hij dan meestal mijn fiets met kunstbloemen aan het mandje. Dat combineert beter en is makkelijker met opstappen
Andersom schreef:
21-07-2021 12:51
Mijn man vindt het heerlijk om te dragen. Slippers van Birkenstock eronder en vooral geen slip of Boxer. Gewoon de pielemuis vrij laten hangen. Meestal een bloot bovenlijf en als we weggaan een singlet erboven. Onderrok doet hij niet aan, te warm.

Hij vindt het alleen lastig met fietsen, zo'n lange rok en fiets met stang, dus pikt hij dan meestal mijn fiets met kunstbloemen aan het mandje. Dat combineert beter en is makkelijker met opstappen
:rofl:
Andersom schreef:
21-07-2021 12:51

Oooh is dát jouw man!
:sherlock:
Gizmoreturns schreef:
21-07-2021 12:53
:rofl:

Lach jij mijn man nu uit? Lekker dan!

Hij geeft net zijn ziel en zaligheid bloot en dan zo'n reactie!

😉
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 21-07-2021 12:57
1.49% gewijzigd
Teaus schreef:
21-07-2021 12:56
Oooh is dát jouw man!
:sherlock:

Ja, maar die paarse fiets is dus eigenlijk van mij. 😖
Mag trouwens alleen in zijn vrije tijd, op kantoor (ICT bij grote bank) is een spijkerbroek al op het randje.
Ik denk wel dat als mannelijke rolmodellen, wie zijn dat tegenwoordig (David Beckham), een rok zouden gaan dragen, binnen no time heel Nederland om is.
Andersom schreef:
21-07-2021 12:57
Ja, maar die paarse fiets is dus eigenlijk van mij. 😖
Da's natuurlijk vreselijk onhandig
Laat m fijn z'n eigen opoefiets met slingers kopen.
KamilleT schreef:
21-07-2021 12:59
Ik denk wel dat als mannelijke rolmodellen, wie zijn dat tegenwoordig (David Beckham), een rok zouden gaan dragen, binnen no time heel Nederland om is.
Dit.
Het is niet de kleding die de man maakt. De man maakt de kleding.

Ooit een foto gezien van Orlando Bloom met Ugg’s. En toen waren Ugg’s ineens heel sexy.

Niet elke man kan een rok hebben. Maar de juiste man wel.
TO ik vind eigenlijk niet zoveel van mannen in (maxi)rokken of jurken, op sneakers, met knielaarzen, doc's, kaplaarzen...
Als jij je er prettig in voelt is dat toch het enige dat telt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven