Boho hippierok ook voor mannen?
woensdag 21 juli 2021 om 11:47
Hoe denken jullie over een hippierok; lekker lang en luchtig, van katoen, ringen en leuke batik motieven voor een man om te dragen?
Ik vind deze met warm weer heerlijk om te dragen!
https://www.theskirtedman.co.uk/
Ik vind deze met warm weer heerlijk om te dragen!
https://www.theskirtedman.co.uk/
anoniem_650244ce715f8 wijzigde dit bericht op 23-07-2021 11:02
Reden: Update UK link
Reden: Update UK link
8.82% gewijzigd
woensdag 21 juli 2021 om 12:07
Ik vind het ontzettend onaantrekkelijk, wat jij beschrijft. Maar dat is helemaal niet belangrijk. Als jij het geweldig vindt, moet je het vooral lekker aan trekken. En er zullen vast genoeg hippie types zijn die het -net zoals jij- wel leuk vinden bij een man. Bijzonder dat je hier een topic over opent btw.
woensdag 21 juli 2021 om 12:09
Begint inderdaad op een fetisj te lijkenFeeLucifer01 schreef: ↑21-07-2021 11:49Ja doe gewoon aan wat je wil. Geen idee waarom je over elk kleding stuk een topic moet openen.
woensdag 21 juli 2021 om 12:12
nou zijn 3e keer of zoLotus90 schreef: ↑21-07-2021 12:07Ik vind het ontzettend onaantrekkelijk, wat jij beschrijft. Maar dat is helemaal niet belangrijk. Als jij het geweldig vindt, moet je het vooral lekker aan trekken. En er zullen vast genoeg hippie types zijn die het -net zoals jij- wel leuk vinden bij een man. Bijzonder dat je hier een topic over opent btw.
woensdag 21 juli 2021 om 12:51
Mijn man vindt het heerlijk om te dragen. Slippers van Birkenstock eronder en vooral geen slip of Boxer. Gewoon de pielemuis vrij laten hangen. Meestal een bloot bovenlijf en als we weggaan een singlet erboven. Onderrok doet hij niet aan, te warm.
Hij vindt het alleen lastig met fietsen, zo'n lange rok en fiets met stang, dus pikt hij dan meestal mijn fiets met kunstbloemen aan het mandje. Dat combineert beter en is makkelijker met opstappen
Hij vindt het alleen lastig met fietsen, zo'n lange rok en fiets met stang, dus pikt hij dan meestal mijn fiets met kunstbloemen aan het mandje. Dat combineert beter en is makkelijker met opstappen
woensdag 21 juli 2021 om 12:53
Andersom schreef: ↑21-07-2021 12:51Mijn man vindt het heerlijk om te dragen. Slippers van Birkenstock eronder en vooral geen slip of Boxer. Gewoon de pielemuis vrij laten hangen. Meestal een bloot bovenlijf en als we weggaan een singlet erboven. Onderrok doet hij niet aan, te warm.
woensdag 21 juli 2021 om 12:56
Oooh is dát jouw man!Andersom schreef: ↑21-07-2021 12:51Mijn man vindt het heerlijk om te dragen. Slippers van Birkenstock eronder en vooral geen slip of Boxer. Gewoon de pielemuis vrij laten hangen. Meestal een bloot bovenlijf en als we weggaan een singlet erboven. Onderrok doet hij niet aan, te warm.
woensdag 21 juli 2021 om 12:56
Lach jij mijn man nu uit? Lekker dan!
Hij geeft net zijn ziel en zaligheid bloot en dan zo'n reactie!
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 21-07-2021 12:57
1.49% gewijzigd
woensdag 21 juli 2021 om 13:06
Dit.
Het is niet de kleding die de man maakt. De man maakt de kleding.
Ooit een foto gezien van Orlando Bloom met Ugg’s. En toen waren Ugg’s ineens heel sexy.
Niet elke man kan een rok hebben. Maar de juiste man wel.