Mode & Beauty alle pijlers

borstverkleining

29-10-2009 11:07 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eergisteren onder het mes geweest en ik ben er nu al hartstikke blij mee! Ben van 85G naar 95C gegaan. Mijn borsten zijn met 1,6 kg geslonken. Best fors dus. Ik weet het, dit wordt weer een onzintopic, maar ik moest mijn geluk even delen

gefeliciteerd! leuk toch, om je geluk van de daken te schreeuwen?

Ik overweeg een verkleining ook soms, maar mijn operatie/narcose angst wint het van de irritatie om mijn borsten (cup 75 F).

Hoe was het je bevallen? Hoe voel je je nu?

En je hoort vaak, dat je eerst moet afvallen voordat je zo'n operatie krijgt. Werd het helemaal vergoed door je verzekering?

Ik las ook iets over een borstverkleing d.m.v liposuctie. Is best nieuw, iemand daar ervaring mee?
traincha, gefeliciteerd!!

dus voor iedereen die nog twijfelt, doen!!!

heb t ong 3 jaar geleden moeten doen en snap nu niet dat ik t niet veel eerder heb laten doen.
Gefeliciteerd!

Een stomme vraag misschien, maar hoe kan je omvang nou groter zijn na een borstverkleining? Of zit daar logica achter...? *confused*
quote:marietje85 schreef op 29 oktober 2009 @ 11:17:

Gefeliciteerd!

Een stomme vraag misschien, maar hoe kan je omvang nou groter zijn na een borstverkleining? Of zit daar logica achter...? *confused*Al sla je me dood. Ik heb echt geen idee. Zal misschien ook wel aan het soort BH liggen ofzo.
quote:sanna1 schreef op 29 oktober 2009 @ 11:10:

gefeliciteerd! leuk toch, om je geluk van de daken te schreeuwen?

Ik overweeg een verkleining ook soms, maar mijn operatie/narcose angst wint het van de irritatie om mijn borsten (cup 75 F).

Hoe was het je bevallen? Hoe voel je je nu?

En je hoort vaak, dat je eerst moet afvallen voordat je zo'n operatie krijgt. Werd het helemaal vergoed door je verzekering?

Ik las ook iets over een borstverkleing d.m.v liposuctie. Is best nieuw, iemand daar ervaring mee?Bij mij werd het helemaal vergoed. Ik voel me verder prima. Ik heb nauwelijks pijn, ja wel wat steken, maar voor de rest ben ik er fluitend doorheen gegaan. Moet wel zeggen dat het ook heel erg afhangt van je lichamelijke gesteldheid, maar zelfs de chirurg vond dat ik er al weer goed bijlag, de dag na de operatie. Ik krijg zelfs opmerkingen dat het net lijkt alsof ik 10kg ben afgevallen
Wat goed van je! EN leuk dat je al complimenten krijgt.
Hieperdepiep!

Ik hoop dat je er net zoveel plezier van zult hebben als ik! Wat een geweldige uitvinding hè!
Fijn dat het goed bevallen is!

IK WIL OOK! Ik moet van mijn pc eerst 10 kilo afvallen, de eerste 5 zijn eraf nu de laatste 5 nog.

Ben je al thuis? Hoe is de narcose bevallen?
Ja, ik moest maar 1 nachtje blijven. Ik heb verder nergens last van gehad. Ook niet van de narcose. Ik heb ook geen morfine toegediend gekregen, want dat was gewoon niet nodig. Het was echt appeltje eitje.
Wat heerlijk voor je Traincha! Ik heb momenteel precies dezelfde maat als jij had en op zich kan ik er prima mee leven, heb er ook geen last van, dus zal er ws niets aan laten doen. Maar soms he, dan lijkt het me zo lekker om "kleintjes" te hebben. Vooral w.b. kleding gaat er vast een nieuwe wereld voor je open!
Trouwens, je hebt nog mazzel dat Antonio niet meer forumt, die had een neus voor dit soort topics. Nou ja, als er binnenkort een irritant mannetje komt zeuren hier, dan weet je dat hij het is onder een nieuwe nick
quote:Ainne schreef op 29 oktober 2009 @ 12:42:

Wat heerlijk voor je Traincha! Ik heb momenteel precies dezelfde maat als jij had en op zich kan ik er prima mee leven, heb er ook geen last van, dus zal er ws niets aan laten doen. Maar soms he, dan lijkt het me zo lekker om "kleintjes" te hebben. Vooral w.b. kleding gaat er vast een nieuwe wereld voor je open!Ik moet een nieuwe winterjas Die oude hangt nu als een zak om me heen. En dan heb ik de rest van mijn kleding nog niet eens geprobeerd.
quote:Ainne schreef op 29 oktober 2009 @ 12:43:

Trouwens, je hebt nog mazzel dat Antonio niet meer forumt, die had een neus voor dit soort topics. Nou ja, als er binnenkort een irritant mannetje komt zeuren hier, dan weet je dat hij het is onder een nieuwe nick Ik moet dus letten op een man met een grote borsten fetisj.
Van harte met je nieuwe borsten! Het is plotseling zoo leuk om lingerie te shoppen! Ik heb 15 jaar geleden ook een gehad (met 17 jaar) en nog steeds superblij mee! :-)
Gefeliciteerd! Ik ben 6 jaar geleden geopereerd en kan eerlijk zeggen dat het de beste beslissing van mijn leven is geweest!

Dat je omvang is gewijzigd kan op zich hoor, ligt ook wel aan model beha. Wacht nog even met bh-shoppen tot alle zwellingen echt weg zijn, dan pas zie je 'ware'maat zeg maar.

Ik heb een zgn sleutelgatlitteken,waardoor ik nog steeds vrij brede borsten heb. Niet alle modellen/merken kan ik dragen.

Maar, oh moet je eens je oude t-shirts aantrekken. Onder mijn oksels waren die helemaal uitgerekt door mijn (toen nog) grote borsten, geen gezicht!
Precies. Dat was mijn idee ook. Ik had trouwens hetzelfde als jij. Ik droeg mijn borsten ook gedeeltelijk mee onder mijn arm. Ik kon mijn armen niet eens recht langs mijn lichaam houden, want aan de beide zijkanten zat een stuk borst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven