Mode & Beauty alle pijlers

Brainwash kapsalon

02-11-2011 12:34 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft hier iemand ervaringen met een Brainwash kapsalon? Normaal ga ik altijd naar een andere kapper, maar Brainwash is wel erg goedkoop. Ik wil het eigenlijk wel een keer uit proberen, maar hoor ook graag ervaringen van anderen.
ik vind dat ze prima knippen. Ben er onlangs nog geweest.
Ik denk dat je niet veel aan ervaringen van anderen zult hebben; omdat ieders haar anders is.

Als je makkelijk haar hebt, zou ik er rustig heen gaan.

Mijn man gaat ook altijd naar Brainwash; bij hem kunnen ze niet veel verprutsen.

Zelf ga ik er nooit heen, omdat ik in de eerste plaats graag altijd dezelfde heb die me knipt -en dat heb je daar niet- en in de tweede plaats mijn haar echt goed geknipt moet worden omdat het anders totaal niet valt.

Ben in het verleden wel eens bij een kapper geweest die ook zo'n Brainwash concept hebben en ik vond het helemaal niks.

Ik betaal liever wat meer.
Ik heb goede en slechte ervaringen. Meestal valt de wachttijd wel mee en is het no nonsense knippen, 15 piek en weer weg, maar ben ook een keer teruggegaan omdat de jonge kapper een hele pluk was vergeten, die schijnbaar achter mijn oor was blijven steken, viel pas thuis op toen het weer droog was. Mocht wel meteen gaan zitten en een ervaren kapper heeft er toen nog een half uur aan geknipt, was een halflange bob, viel daarna veel beter.

Verschilt dus per kapper en salon denk ik.
Misschien heb je hier iets aan?
Zwaar slecht, die van ons.

Volgens mij zetten ze er gewoon leerlingen neer.

Dat was 1 keer en nooit weer.........
Dat schijnt wel zo te zijn: dat er vaak maar 1 gediplomeerde aanwezig is en de rest is leerling.
In de stad waar ik woon is 'ie prima. Ging voorheen altijd naar een erg goede maar erg dure kapper en dat vond ik een beetje te gek worden. Nu al een paar keer bij Brainwash geweest en het bevalt prima! Scheelt ook flink in de knaken.
Goede ervaring, jammer dat ze maar beperkt zijn in het soort behandelingen.
Mij knippen ze altijd goed! 1 keer gehad dat ze een plukje kort hadden gedaan dat niet kort hoort, maar dat is het enige van alle keren dat ik geweest ben en tja, kappers zijn ook maar mensen!

Nu heb ik wel heel makkelijk haar waar weinig mis mee kan gaan, maar mn huisgenootje die krullen heeft die niet makkelijk zijn gaat ook wel eens en heeft ook geen klachten.
Ik kom er regelmatig,niet hoogstaand maar goed genoeg.Ik kom bij 2 verschillende filialen.
Volgens mij heb best makkelijk haar en ook niet een heel ingewikkeld kapsel waarmee veel verprutst kan worden. Ik wil alleen de punten laten bij knippen.

Ik lees over het algemeen positieve verhalen (ook van het topic dat lulu_ aangaf), dus ik ga het gewoon maar eens proberen.
Pauline65, 7 minuten geleden

Dat schijnt wel zo te zijn: dat er vaak maar 1 gediplomeerde aanwezig is en de rest is leerling.

Dat heb ik gevraagd. In 'mijn' filiaal zijn er 6 gediplomeerd kapsters en twee leerlingen.

1 leerling mag alleen haar wassen en de andere mag onder begeleiding verven.
Kom er nu al een jaar, en tot nu toe heb ik geen klachten.

Ik ga wel altijd 's ochtends. 's Middags of in de vakantie zit het er vol met moeders met (rond rennende en gillende) kinderen.

Bij ons zitten er ervaren en jonge kapsters. Als ik een jonge kapster achter mijn stoel heb dan laat ik gewoon punten en stylen. Staat er een ervaren (of in ieder geval oudere) kapster achter mijn stoel geef ik haar de vrije hand. Tot nu toe erg leuke kapsels gekregen (gekocht)!
Als je geknipt wordt door een leerling, moeten ze dat dan niet zeggen? Dan kun je tenslotte zelf altijd nog beslissen of je dit wilt of niet.
Bij mij is t hier ook niet veel soeps, wel ideaal als je snel snel geknipt wilt worden met een heel simpel kapsel, maar ik ga er niet meer heen! Vin ik dan juist zonde van de maar 15 euro!

Mn man gaat wel altijd, ook vanwege de gunsitge openingstijden, en die is wel tevree. Maar hij is ook altijd met een half uur weer thuis, vin hij ideaal!
Ik heb makkelijk haar en bevalt mij goed daar.. Als je door 1 iemand geknipt wilt worden dan kun je dat aangeven en het kan zijn dat je langer moet wachten maar daar kies je dan voor.
Nou, ben er geweest. Ik was snel aan de beurt en knippen was prima. Wel vond ik de kapster wat onprofessioneel; zij sprak vrij negatief over een andere klant die werd geholpen door haar collega. Toen ik hier niet op in ging, stopte ze er ook weer mee.
Ik vindt ze eerlijk gezegd niet goedkoop. Misschien wel met alleen knippen maar zodra je iets meer wilt, gaat het in de papieren lopen. Bovendien krijg je voor die 15 euro maar een beperkt aantal highlights. heb je dik haar (en dus meer nodig) moet je 2x het basisbedrag betalen. Dit is ook het geval bij lang haar. Verven voor 15 euro geldt bij kort en halflang haar. Is het lang dan is het dus ook 2 x 15 euro.

Ik heb er een keer laten doen: (toen was het og 12,50):

knippen (1x12,50), verven (2x12,50), highlights (2x12,50) en fohnen en was 62,50 euro kwijt. No way! Ik heb wel lang haar, maar dan nog. Voor dat geld kanik ook naar een goede kapper, zonder leerlingen en stagiaires....

Bij het betalen heb ik een stennis gemaakt, maar toen verwees ze me naar de kleine lettertjes.
Gisteren nog geweest voor een spoeling, waarom meer betalen?

Liet me daar voorheen ook knippen, maar die dame komt nu thuis.

Hangt gewoon van de mw. af of je tevreden bent, net zoals bij elk ander salon. Andere kapsalons doen toch ook niks bijzonders?

Maar hier betaal je aanzienlijk minder voor.
quote:kusunum schreef op 02 november 2011 @ 12:55:

Kom er nu al een jaar, en tot nu toe heb ik geen klachten.

Ik ga wel altijd 's ochtends. 's Middags of in de vakantie zit het er vol met moeders met (rond rennende en gillende) kinderen.

Bij ons zitten er ervaren en jonge kapsters. Als ik een jonge kapster achter mijn stoel heb dan laat ik gewoon punten en stylen. Staat er een ervaren (of in ieder geval oudere) kapster achter mijn stoel geef ik haar de vrije hand. Tot nu toe erg leuke kapsels gekregen (gekocht)!Het kan ook in de ochtend druk zijn en in de middag rustig, moet me maar net treffen.
quote:Bergje65 schreef op 02 november 2011 @ 15:28:

Ik vindt ze eerlijk gezegd niet goedkoop. Misschien wel met alleen knippen maar zodra je iets meer wilt, gaat het in de papieren lopen. Bovendien krijg je voor die 15 euro maar een beperkt aantal highlights. heb je dik haar (en dus meer nodig) moet je 2x het basisbedrag betalen. Dit is ook het geval bij lang haar. Verven voor 15 euro geldt bij kort en halflang haar. Is het lang dan is het dus ook 2 x 15 euro.

Ik heb er een keer laten doen: (toen was het og 12,50):

knippen (1x12,50), verven (2x12,50), highlights (2x12,50) en fohnen en was 62,50 euro kwijt. No way! Ik heb wel lang haar, maar dan nog. Voor dat geld kanik ook naar een goede kapper, zonder leerlingen en stagiaires....

Bij het betalen heb ik een stennis gemaakt, maar toen verwees ze me naar de kleine lettertjes.

Onjuist, er wordt geen verschil gemaakt.

Dat was in het begin alleen....

Al is het dan nog steeds een stuk goedkoper!
Als je makkelijk haar hebt kun je het erop gokken. Ik ga er echter nooit meer naartoe.

Zulke jonge grieten met zo weinig ervaring, nee danku.
Listen very carefully, I shall say this only once.
Ik heb een hele ervaren kappster, zelfs kleurexpert.

Overigens knippen ervaren oudere kappsters niet perse beter, integendeel!
quote:Ksenija schreef op 02 november 2011 @ 15:45:

[...]

Onjuist, er wordt geen verschil gemaakt.

Dat was in het begin alleen....

Al is het dan nog steeds een stuk goedkoper!Dus als ik nu zou gaan voor knippen, uitgroei verven en highlights (of lowlights),... hoeveel ben ik dan kwijt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven