Mode & Beauty alle pijlers

Braun SE810

29-01-2015 14:25 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ben erg benieuwd naar ervaringen met de Braun SE810, en dan met name het epileren gedeelte. Normaliter laat ik mijn gezicht ontharen met touw en worden alle donshaartjes meegenomen. Ik heb bij een recensie gelezen dat niet alle donshaartjes helemaal worden meegenomen maar worden afgebroken en dan als stugge haartjes terugkomen. Zit ik niet echt op te wachten in het gelaat. Dus mochten jullie ervaringen hebben, ik lees ze graag!
Nav de recensies heb ik hem niet gekocht.
Hier hetzelfde, vind dat de Braun de haartjes niet goed pakt en dat de haartjes breken. Ik moest echt meerdere keren over een plek gaan om het mooi glad te krijgen. Ik heb daarom een Phillips gekocht die ik ook onder de douche kan gebruiken. Die werkt wel erg goed. Gezichtsborstel zit hier niet bij, maar dat werkt niet voor mijn zeer gevoelige huid dus die had ik ook niet nodig. Als je echt een goede epilator wil dan zou ik nog even verder vergelijken. Succes.
@misschanandlerbong wat voor epilator van Philips gebruik je dan voor je gezicht? De epilators die ik associeer met benen?
Ik heb een pakket gekocht met 2 aparte epilatoren. 1 voor het lichaam en 1 voor het gezicht plus een pincet met lampje en allemaal opzetstukken.

Volgens mij kun je er een voor het gezicht zo los kopen. Ik kocht een pakket omdat ik 25 euro retour kreeg met kerst en hier alles bijzat wat ik graag wilde. Hij heeft wel een iets grotere kop dan de Braun voor het gezicht maar ik vind hem fijner dan de Braun. Ik heb veel vergeleken toen en ben erg blij met deze aankoop.

Nadeel vond ik dat ik het pakket online moest bestellen en ze het nergens op voorraad hadden. De losse epilatoren hadden ze wel in de winkel die werkten ook gewoon dus in theorie zou je ze kunnen testen. Succes met vergelijken.
HP6581, heb het even opgezocht. De kleine epilaror gebruik ik voor het gezicht. Ik zie wel dat de prijzen heel erg omhoog zijn gegaan ten opzichte van afgelopen kerst toen ik hem gekocht heb.
hoi misschanandlerbong!

Bedankt voor je reactie, zie het nu pas!

Heb het meteen gegoogeld.
hoi misschanandlerbong!

Bedankt voor je reactie, zie het nu pas!

Heb het meteen gegoogeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven