Mode & Beauty alle pijlers

Broek combineren

12-01-2026 19:51 12 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo

Ik heb stijltips nodig. Ik heb deze 2 broeken gekocht omdat ze er comfy uitzien maar weet niet goed hoe ze te combineren.
https://www.zalando.be/anna-field-tall- ... f-o11.html
Ik heb deze bestelt in het donkergrijs en beige.

Alle tips zijn welkom vooral naar welke trui of bloes hierbij te dragen.
Hier kan wat mij betreft van alles op. Meer een zachte variant van wide leg pants toch.
Draag zelf dit soort zachte broeken vooral thuis.

Draag m dan met hoody trui of een meer crop gebreide model trui met wijde mouwen. Een lange neutrale blouse zou ook wel leuk lijken.
anoniem_6970a3694dfd3 wijzigde dit bericht op 12-01-2026 20:13
Reden: Spelling verkeerd ..
14.82% gewijzigd
Wat zou er niét op kunnen?
Blouse, vestje, trui, blazer, allemaal prima.

Maarrrr ik bekeek het filmpje waarop het gedragen wordt en ze schijnen echt ontzettend door, zelfs de zwarte wat. Zou voor mij een no go zijn.
Bedankt voor de tips.
Het is voor thuis te dragen en boodschappen te doen. Oeps nee doorschijnend dat is inderdaad een nogo. Ik ga het bekijken als ik ze ontvang.
Grappig dat je dat vraagt. Daar past toch gewoon 90 % van de bovenkleding bij, bij zo’n neutrale kleur broek? Ik had iets heel anders verwacht bij je vraag :-D

Waarom twijfel je wat er bij past?
Ze zijn toch niet doorschijnend? Ik zie het niet. Of bedoel je dat ie tekent?
Ik draag zelf op een wijde broek nooit iets wijds, vind dat niet zo mooi. Meestal iets korters en aansluitends. Ik vind dus niet dat hier alles op kan. Wel hele leuke broeken!
Karrota schreef:
12-01-2026 20:03
Wat zou er niét op kunnen?
Blouse, vestje, trui, blazer, allemaal prima.

Maarrrr ik bekeek het filmpje waarop het gedragen wordt en ze schijnen echt ontzettend door, zelfs de zwarte wat. Zou voor mij een no go zijn.
Ik zie het doorschijnen ook niet. Je ziet wel de contouren van het ondergoed dus ik zou het combineren met naadloos ondergoed. Maar dat heeft iedere broek met dit model/deze stof.
-Nina- schreef:
12-01-2026 23:08
Ik draag zelf op een wijde broek nooit iets wijds, vind dat niet zo mooi. Meestal iets korters en aansluitends. Ik vind dus niet dat hier alles op kan. Wel hele leuke broeken!
Eens. Ik hanteer altijd: losse broek, strakke bovenkant en andersom. Nooit los los, dat vind ik een beetje slordig ogen.
Honingbij_ schreef:
12-01-2026 23:12
Eens. Ik hanteer altijd: losse broek, strakke bovenkant en andersom. Nooit los los, dat vind ik een beetje slordig ogen.

Ik dus ook. Ik voel me dan ook zo slonzig en onverzorgd.
Flinterdun stofje volgens mij. Daar kom je alleen gunstig mee weg met onzichtbaar ondergoed. Ik zou er wat wijds op dragen omdat het anders wel erg strak en tekenend oogt.
Huh, ik zie echt dat zij zwart ondergoed aan heeft onder zowel de beige broek als de zwarte broek.
Met name als je de beige broek in het filmpje van de zijkant ziet, dan zie ik haar gehele onderbroek.

Maar als het toch voor thuis is, dan zie ik het probleem niet. Lekker een trui erop, klaar :)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven