Broek combineren
maandag 12 januari 2026 om 19:51
Hallo
Ik heb stijltips nodig. Ik heb deze 2 broeken gekocht omdat ze er comfy uitzien maar weet niet goed hoe ze te combineren.
https://www.zalando.be/anna-field-tall- ... f-o11.html
Ik heb deze bestelt in het donkergrijs en beige.
Alle tips zijn welkom vooral naar welke trui of bloes hierbij te dragen.
Ik heb stijltips nodig. Ik heb deze 2 broeken gekocht omdat ze er comfy uitzien maar weet niet goed hoe ze te combineren.
https://www.zalando.be/anna-field-tall- ... f-o11.html
Ik heb deze bestelt in het donkergrijs en beige.
Alle tips zijn welkom vooral naar welke trui of bloes hierbij te dragen.
maandag 12 januari 2026 om 20:01
Hier kan wat mij betreft van alles op. Meer een zachte variant van wide leg pants toch.
Draag zelf dit soort zachte broeken vooral thuis.
Draag m dan met hoody trui of een meer crop gebreide model trui met wijde mouwen. Een lange neutrale blouse zou ook wel leuk lijken.
Draag zelf dit soort zachte broeken vooral thuis.
Draag m dan met hoody trui of een meer crop gebreide model trui met wijde mouwen. Een lange neutrale blouse zou ook wel leuk lijken.
anoniem_6970a3694dfd3 wijzigde dit bericht op 12-01-2026 20:13
Reden: Spelling verkeerd ..
Reden: Spelling verkeerd ..
14.82% gewijzigd
maandag 12 januari 2026 om 23:11
Ik zie het doorschijnen ook niet. Je ziet wel de contouren van het ondergoed dus ik zou het combineren met naadloos ondergoed. Maar dat heeft iedere broek met dit model/deze stof.
maandag 12 januari 2026 om 23:12
Eens. Ik hanteer altijd: losse broek, strakke bovenkant en andersom. Nooit los los, dat vind ik een beetje slordig ogen.
maandag 12 januari 2026 om 23:14
Honingbij_ schreef: ↑12-01-2026 23:12Eens. Ik hanteer altijd: losse broek, strakke bovenkant en andersom. Nooit los los, dat vind ik een beetje slordig ogen.
Ik dus ook. Ik voel me dan ook zo slonzig en onverzorgd.
dinsdag 13 januari 2026 om 00:33
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in