Brow lamination
woensdag 12 mei 2021 om 19:40
Dit is dus een nieuwe trend. Ik even googlen. Vind ik voor en na foto's van wenkbrauwen waarbij bij de na foto's de wenkbrauwen een soort van omhoog gekamd zijn.
Is dit hoe je dan over straat moet of is het een soort van tijdelijk zodat je wenkbrauwen beter gevormd worden? Als dat het eindresultaat is waarmee je over straat moet vind ik het best gek. Je wenkbrauwharen horen toch niet zo verticaal te staan of zie ik dat verkeerd?
Maar goed, wie heeft toevallig zo'n brow lamination gedaan en hoe vond je het?
Is dit hoe je dan over straat moet of is het een soort van tijdelijk zodat je wenkbrauwen beter gevormd worden? Als dat het eindresultaat is waarmee je over straat moet vind ik het best gek. Je wenkbrauwharen horen toch niet zo verticaal te staan of zie ik dat verkeerd?
Maar goed, wie heeft toevallig zo'n brow lamination gedaan en hoe vond je het?
- Fight for your right to party -
woensdag 12 mei 2021 om 19:52
De wenkbrauwen meer verticaal omhoog is gewoon hip. En ik vind het tot op zekere hoogte wel mooi.
Deze brow lamination vind ik mooi:

Deze brown lamination vind ik té:

Maargoed, het is natuurlijk allemaal een kwestie van smaak en bij een goede browbar kun je gewoon aangeven wat je wel en niet mooi vindt.
Deze brow lamination vind ik mooi:

Deze brown lamination vind ik té:

Maargoed, het is natuurlijk allemaal een kwestie van smaak en bij een goede browbar kun je gewoon aangeven wat je wel en niet mooi vindt.
woensdag 12 mei 2021 om 20:43
Eerste foto vind ik ook mooi maar teveel werk denk ik om elke dag te doen.
Als er een trend/trucje komt om de wenkbrauwen wat meer symmetrisch te maken zou ik wel gaaf vinden, ben blij met mijn wenkbrauwen qua vorm en hoeveelheid alleen de éen is wat lager dan de ander. maar valt mee te leven verder hoor
Als er een trend/trucje komt om de wenkbrauwen wat meer symmetrisch te maken zou ik wel gaaf vinden, ben blij met mijn wenkbrauwen qua vorm en hoeveelheid alleen de éen is wat lager dan de ander. maar valt mee te leven verder hoor
woensdag 12 mei 2021 om 20:46
woensdag 12 mei 2021 om 20:51
Brow lamination houdt zo'n 4-6 weken dacht ik. Net als een wimperlift.moentje_ schreef: ↑12-05-2021 20:43Eerste foto vind ik ook mooi maar teveel werk denk ik om elke dag te doen.
Als er een trend/trucje komt om de wenkbrauwen wat meer symmetrisch te maken zou ik wel gaaf vinden, ben blij met mijn wenkbrauwen qua vorm en hoeveelheid alleen de éen is wat lager dan de ander. maar valt mee te leven verder hoor![]()
woensdag 12 mei 2021 om 20:58
Dat scheelt dan wel ja, dit is wel zoiets als je het éen keer doet dat je het blijft doen denk ik, tenminste ik vind het nogal een transformatie bij het meisje op de eerste foto. Raar om dan weer terug te gaan naar je natuurlijke wenkbrauwen lijkt me.
woensdag 12 mei 2021 om 21:00
Ja lijkt mij ook inderdaad.
woensdag 12 mei 2021 om 21:15
Ik vind trends in wenkbrauwen dus echt iets om ver weg van te blijven. Laat ze gewoon groeien zoals ze doen, of pluk/knip/verf ze op een manier die goed bij je eigen gezicht past. Om ze nou kaarsrecht omhoog te kammen omdat dat nu eenmaal vaak op Insta staat, tja.
Maar goed, mode is ook op gebied van kleding en meubels niet aan mij besteed. Mensen met een eigen stijl die goed bij ze past, zien er mooier uit dan fashion babes.
Edit: ik ga dus maar gauw weg van deze pijler
Maar goed, mode is ook op gebied van kleding en meubels niet aan mij besteed. Mensen met een eigen stijl die goed bij ze past, zien er mooier uit dan fashion babes.
Edit: ik ga dus maar gauw weg van deze pijler