Mode & Beauty alle pijlers

Bruidskapsel

01-04-2013 10:56 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd welke bruidskapsels jullie mooi vinden en waarom juist die. Ook voor mensen die niet gaan trouwen of niet getrouwd zijn ben ik benieuwd wat jouw smaak is qua zo'n kapsel :D
Ik had mijn haar losjes opgestoken, los vind ik ook mooi maar dan moet je wel mooi haar hebben. Ik hou zelf niet van heel strak opgestoken kapsel.
Iets wat gewoon bij de persoon past.

Als ik het juiste haar ervoor had gehad kan ik legio gave dingen op Pinterest vinden.

Wat vind jij zelf?

Dit bijvoorbeeld, maar dat gaat echt niet lukken met mijn melk-boeren-honden-haar
Toevallig is gister mijn kapster langs geweest om een definitief bruidskapsel te creëren. Ik heb half lang haar (bob achtig) en nou gaan we het half opgestoken doen met aan de zijkant allemaal fijne krullen (lastig om te beschrijven) maar het ziet er zo gaaf uit!
Ik had een combinatie van dit

en dit

Ik heb fijn en stijl haar, al die mooie, weelderige, losjes opgestoken kapsels kunnen niet met mijn haar...

No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Wij gaan waarschijnlijk dit jaar trouwen maar ik laat niks speciaals aan mijn haar doen.
Ik had het losjes opgestoken met aan de linkerkant een mooie invlecht en aan de rechterkant een andere soort vlecht... Klinkt nu best overdreven, maar het zag er heel mooi uit!

Heb mn haar anders meestal los, dus er waren mensen die vooraf vonden dat ik mn haar niet op moest steken. Wel gedaan (want ik beslis toch lekker zelf hoe ik erbij loop op mn eigen bruiloft ook op andere dagen trouwens ) en ik was er heel blij mee!
Ligt er ook een beetje aan of je wel of geen, en wat voor sluier er in doet. Ik heb een hekel aan van die supergekunselde krulletjes kronen. Ik zou zelf voor zoiets gaan denk ik:

Dit

Of zoiets als het los haar moest worden. Of gewoon een hele simpele knot, met een mooi sieraad.
Ik had dit :

Vond de steentjes en die spelt zo vanaf de zijkant erin erg mooi staan. Heb erg veel haar en daardoor is het vrij zwaar en zakt het snel uit. Maar dit is best goed blijven zitten de hele dag
Ik had ook van die steentjes, glinsterde er mooi tussendoor.

Er zaten bij mij ongeveer een miljoen schuifspeldjes in. Heb ook zwaar en veel haar. Het is gelukkig de hele dag goed blijven zitten!
Wauw Ivetje, heel mooi!
Ohhh wat leuk al die verhalen en foto's!! Ik weet nog niet precies wat ik wil dus al die voorbeeldjes en verhalen zijn wel handig, haha!
Ik had hele ideeen voo rmijn haar. Ik wou het a la Pride and prejudice. Had mooie plaatjes mee, was helemaal blij met wat ik leuk vond... zei mijn kapster dat het model me niet zou staan! Ik keek haar aan en vroeg: echt waar? Nee, zegt ze. HEt beste kun je alles uit je gezicht weg halen. Nou zei ik, ik wil geen gabber-bruidje worden!

Ze zegt: ik ga het voor je maken, kun je altijd nog beslissen. Ze is bezig en laat dus de krullen rond mijn hoofd vallen zoals ik wou en ik vond het toch een partij lelijk Ik vroeg dus of ze de krullen uit mijn gezicht wilde halen, wat ze deed, en ik was verliefd op mijn kapsel

Moraal van dit verhaal: als je een goede bruidskapsel kapper hebt, maakt die je mooier dan je zelf voor mogelijk houdt!

Dit was mijn trouwkapsel.
@ Louba, dat kan ik geloven ja! Het hangt ook helemaal van de dikte en lengte (en kleur) van je haar af en daarnaast de vorm van je gezicht en je jurk! Ik ben wel benieuwd naar mijn proefsessie voor de bruiloft! Ik ben wel blij dat een oude schoolvriendin (die is kapster) het voor mij doet, die kent mij als persoon ook en dat vind ik wel prettig. Die zal snel begrijpen wat bij mij past e.d.!
@ Ivetje, heel mooi die steentjes rondom je haar!!

@ Kuzu, ik kan het niet zo heel goed zien omdat je donker haar hebt en een donkere achtergrond op de foto. Volgens mij had je een grote knot met een sluier eronder?
ik zou geen bruidskapsel willen als ik ze hier zie, het staat jullie ongetwijfeld heel mooi maar ik zou me er zelf niet gelukkig mee voelen.

ik zou voor een paardenstaart gaan met een onzichtbaar elastiek en evt een glitterhaaraccessoire erboven, als ik dat al zou willen.

maar ik vind voor mezelf kapsels als snel overdreven, gelukkig denkt niet iedereen daar zo over, dan zou het wel heel saai worden.
@ Prinsesisback, het moet ook bij je passen Ik zie ook wel eens bruidskapsels die ik weer totaal niet bij mezelf vind passen, mensen zouden dan ook erg raar opkijken als ik zoiets zou nemen. Gewoon waar je je goed bij voelt en wat bij jou als persoon past is prima
Ik vind die van Hangmat en de onderste van Vicky heel mooi. Tiara's en andere prinsessenachtige diadeems vind ik iets voor prinsessen en kleine meisjes
quote:fleurige schreef op 01 april 2013 @ 13:07:

@ Prinsesisback, het moet ook bij je passen Ik zie ook wel eens bruidskapsels die ik weer totaal niet bij mezelf vind passen, mensen zouden dan ook erg raar opkijken als ik zoiets zou nemen. Gewoon waar je je goed bij voelt en wat bij jou als persoon past is prima klopt, dat is het belangrijkste.
Fleurige, klopt (over m'n kapsel).

Ik wou juist iets anders als normaal.. Ik trouw maar één keer (tenminste daar ga ik vanuit). Had ook 2 jurken, lang in de makeup gezeten enzo.

Trouwen met mijn dagelijkse kapsel en 'werk' makeup, dat was juist niks voor mij.
quote:Lebowski schreef op 01 april 2013 @ 13:09:

Ik vind die van Hangmat en de onderste van Vicky heel mooi. Tiara's en andere prinsessenachtige diadeems vind ik iets voor prinsessen en kleine meisjes

ik ben wel een prinses, diep in mijn hart, maar ik zou toch geen tiara opzetten, dat laat ik aan echte prinsessen over als ze naar gala's gaan.

ik voel me ook al snel ''verkleed'' met zulke accesoires, past goed bij mijn aversie voor bewerkelijke kapsels trouwens, en ik wil me wel als ik al ga trouwen op mijn gemak voelen.

er zal ongetwijfeld elders in mijn look genoeg drama te vinden zijn.
Haha prinsesib, precies! Ik snap het ook niet helemaal. Met roze en mooie jurken heb ik helemaal geen moeite
quote:Kuzu schreef op 01 april 2013 @ 13:13:

Fleurige, klopt (over m'n kapsel).

Ik wou juist iets anders als normaal.. Ik trouw maar één keer (tenminste daar ga ik vanuit). Had ook 2 jurken, lang in de makeup gezeten enzo.

Trouwen met mijn dagelijkse kapsel en 'werk' makeup, dat was juist niks voor mij.

dat snap ik, dat is ook voor iedereen anders.

als ik sterk afwijk van wat ik normaal doe moet ik uren wennen aan wat ik draag en dat zou ik op een trouwdag juist nooit willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven