Mode & Beauty alle pijlers

Bruidskinderkleding, adressen?

15-02-2015 09:35 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trouw over drie maanden en ik kan volgens mij onderhand wel eens gaan kijken voor kleding voor mijn zelfuitgeroepen bruidsjonker

Was van plan om naar Spijkenisse te rijden, naar Humpiedump of hoe heet het, maar weet er iemand nog andere zaken misschien?

Regio Zeeland, Brabant, Zuid-Holland of Antwerpen.

Ik heb ook geen idee wat ik daar voor kwijt ben, ik weet niet of de prijzen van Humpiedump wat gangbaar zijn voor de rest van de wereld?

Het hoeft ook niet persé een specifieke bruidskindertoestandenwinkel te zijn, maar ik moet gewoon een net pak voor 't kind kopen met strik die bij het pak van mijn vriend past.

Dus andere ideeen zijn ook welkom.

Enne, ik trouw dus over exact drie maanden, is het dan oké om ergens volgende maand voor een outfit voor 'm te kijken of is dat echt te vroeg?

(ik heb dus 0,0 verstand van kinderen of kinderkleding....)
668, the neighbour of the Beast
Jammer dat je nu pas gaat kijken. Rond kerst had je zoveel keus in overhemden en pakken voor kinderen. Zelfs bij h&m en c&a vekopen ze het rond die tijd. Kan je online niks vinden? Daar is de keus meestal groter.

En ik vind 2 maanden best kort. Straks duurt de zoektocht toch langer dan je had verwacht en moet je iets bestellen ergens ofzo wat wat langer duurt. Ik zou nu al echt beginnen met zoeken.
Mja, maar als ik rond kerst al begonnen was was de bruiloft nog vijf maanden weg geweest.

Dan heb ik straks een pak gekocht en een kind met een groeispurt die zijn pak niet meer past.

Daarom ben ik, op advies van de Viva-dames met meer verstand van kinderen pas later gaan kijken.
Ook zo lekker fout met allerlei communiekleding In Eindhoven.

http://www.lollypop.nl/main.html
Als je over 3 maanden trouwt vind ik 't inderdaad ook leuker om zomerkleding aan te doen ipv winter (december).

Doerak heeft meestal wel dat soort kleding in de collectie.

Kijk ook eens op kleertjes.com of Kixx. Daar hebben ze veel verschillende merken, wel online.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Eerder topic
Die is heeeeel fout maar staan nergens prijzen bij, dus ik vrees dat mijn portemonnee dat geen optie gaat vinden
Hoe oud is het kind?

Een groeispurt kan je verwachten bij kinderen onder de twee, en tussen de 10 en 14 (soms 16), daartussen groeit een kind natuurlijk wel, maar niet zo snel in een keer.
Ik ga voor kwantiteit.
ik had ook al eens eerder op een topic hierover gepost, waar ik dus het advies kreeg om te wachten.

Maar ik was uiteraard te lui om te zoeken en ik vind van die opgegraven dooie topic ook altijd zo raar. Dus ik deed 't maar zo
Joh, tijd genoeg.

Alle nieuwe collecties komen nu uit.
quote:Bartele_Broekzak schreef op 15 februari 2015 @ 09:55:

Hoe oud is het kind?

Een groeispurt kan je verwachten bij kinderen onder de twee, en tussen de 10 en 14 (soms 16), daartussen groeit een kind natuurlijk wel, maar niet zo snel in een keer.

Hij is perfect tussen de 10 en 14

Dus groeispurt kan makkelijk komen, want hij is nog klein voor zn leeftijd ook.
Voor een pak maakt het toch niet uit of je het in de winter of lente koopt? Vaak is daarvan de stof hetzelfde.

En welke maat zoek je? Voor een klein kind koop je wat anders dan voor een 11-jarige bv en welke kleur? Misschien kunnen we hier mee zoeken.

-edit- crosspost
Ik dacht iets van maat 146 ofzo. Maar ik heb dus geen verstand van kinderen dus het kan ook fout zijn
Dan zou ik dat eerst eens navragen en hem betrekken bij het uitzoeken van iets. Straks kies je iets wat hij niet aan wil.
Welnee, ik ga toch samen met t kind winkelen

Een paar maanden geleden was het 140-146 dus zal nu 146 zijn ofzo.
Ow oke, nou dan zou ik even online wat winkels in de buurt zoeken. Googlen op bruidskleding kinderen vind je er genoeg
Als je weinig te besteden hebt moet je even kijken op de bijerlandselaan in Rotterdam. Je hebt daar iig een winkel met Hindoestaanse eigenaren die veel feestkleding voor kinderen hebben.
Gevonden, boetiek Ranee, klopt dat?

Ziet er leuk uit.

Kunnen we eventueel combineren met Humpiedump, is niet zo ver van elkaar natuurlijk.
Weet niet zeker of dit m is. Je hebt daar veel winkels met feestkleding. Deze is iig ook niet duur.
Ik heb ooit een krijtstreep pak voor zoonlief besteld bij wehkamp. Hangt er nog. Weet alleen zo uit mijn hoofd de maat niet.
quote:Dewerelddraaitdoor1 schreef op 15 februari 2015 @ 10:17:

Weet niet zeker of dit m is. Je hebt daar veel winkels met feestkleding. Deze is iig ook niet duur.

De Beijerlandselaan it is, dan!!

In Antwerpen heb je ook zoiets, de Offerandestraat. Kunnen we ook nog naartoe.
Succes!
Ik heb leuke bruidskleding voor weinig geshopt op de bazar in Beverwijk.

Misschien niet om de hoek maar zeker de moeite waard!
Beverwijk is écht heel ver weg.

Het kind wil overal gaan kijken (zucht), dus ik denk dat het eerst een dagje Antwerpen wordt en daarna een dagje Beijerlandselaan en Spijkenisse.
In de schilderswijk zou ook nog kunnen, zeker als je op een dag van de markt gaat, heb je dan dat geen succes kun je naar het centrum, daar heb je ook zo'n soort winkel en verder de marks een spencer, hennes etc.

Succes, en veel plezier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven