Bruidskinderkleding, adressen?
zondag 15 februari 2015 om 09:35
Ik trouw over drie maanden en ik kan volgens mij onderhand wel eens gaan kijken voor kleding voor mijn zelfuitgeroepen bruidsjonker
Was van plan om naar Spijkenisse te rijden, naar Humpiedump of hoe heet het, maar weet er iemand nog andere zaken misschien?
Regio Zeeland, Brabant, Zuid-Holland of Antwerpen.
Ik heb ook geen idee wat ik daar voor kwijt ben, ik weet niet of de prijzen van Humpiedump wat gangbaar zijn voor de rest van de wereld?
Het hoeft ook niet persé een specifieke bruidskindertoestandenwinkel te zijn, maar ik moet gewoon een net pak voor 't kind kopen met strik die bij het pak van mijn vriend past.
Dus andere ideeen zijn ook welkom.
Enne, ik trouw dus over exact drie maanden, is het dan oké om ergens volgende maand voor een outfit voor 'm te kijken of is dat echt te vroeg?
(ik heb dus 0,0 verstand van kinderen of kinderkleding....)
Was van plan om naar Spijkenisse te rijden, naar Humpiedump of hoe heet het, maar weet er iemand nog andere zaken misschien?
Regio Zeeland, Brabant, Zuid-Holland of Antwerpen.
Ik heb ook geen idee wat ik daar voor kwijt ben, ik weet niet of de prijzen van Humpiedump wat gangbaar zijn voor de rest van de wereld?
Het hoeft ook niet persé een specifieke bruidskindertoestandenwinkel te zijn, maar ik moet gewoon een net pak voor 't kind kopen met strik die bij het pak van mijn vriend past.
Dus andere ideeen zijn ook welkom.
Enne, ik trouw dus over exact drie maanden, is het dan oké om ergens volgende maand voor een outfit voor 'm te kijken of is dat echt te vroeg?
(ik heb dus 0,0 verstand van kinderen of kinderkleding....)
668, the neighbour of the Beast
zondag 15 februari 2015 om 09:40
Jammer dat je nu pas gaat kijken. Rond kerst had je zoveel keus in overhemden en pakken voor kinderen. Zelfs bij h&m en c&a vekopen ze het rond die tijd. Kan je online niks vinden? Daar is de keus meestal groter.
En ik vind 2 maanden best kort. Straks duurt de zoektocht toch langer dan je had verwacht en moet je iets bestellen ergens ofzo wat wat langer duurt. Ik zou nu al echt beginnen met zoeken.
En ik vind 2 maanden best kort. Straks duurt de zoektocht toch langer dan je had verwacht en moet je iets bestellen ergens ofzo wat wat langer duurt. Ik zou nu al echt beginnen met zoeken.
zondag 15 februari 2015 om 09:43
Mja, maar als ik rond kerst al begonnen was was de bruiloft nog vijf maanden weg geweest.
Dan heb ik straks een pak gekocht en een kind met een groeispurt die zijn pak niet meer past.
Daarom ben ik, op advies van de Viva-dames met meer verstand van kinderen pas later gaan kijken.
Dan heb ik straks een pak gekocht en een kind met een groeispurt die zijn pak niet meer past.
Daarom ben ik, op advies van de Viva-dames met meer verstand van kinderen pas later gaan kijken.
zondag 15 februari 2015 om 09:50
zondag 15 februari 2015 om 09:50
Als je over 3 maanden trouwt vind ik 't inderdaad ook leuker om zomerkleding aan te doen ipv winter (december).
Doerak heeft meestal wel dat soort kleding in de collectie.
Kijk ook eens op kleertjes.com of Kixx. Daar hebben ze veel verschillende merken, wel online.
Doerak heeft meestal wel dat soort kleding in de collectie.
Kijk ook eens op kleertjes.com of Kixx. Daar hebben ze veel verschillende merken, wel online.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zondag 15 februari 2015 om 09:55
zondag 15 februari 2015 om 09:56
quote:Bartele_Broekzak schreef op 15 februari 2015 @ 09:55:
Hoe oud is het kind?
Een groeispurt kan je verwachten bij kinderen onder de twee, en tussen de 10 en 14 (soms 16), daartussen groeit een kind natuurlijk wel, maar niet zo snel in een keer.
Hij is perfect tussen de 10 en 14
Dus groeispurt kan makkelijk komen, want hij is nog klein voor zn leeftijd ook.
Hoe oud is het kind?
Een groeispurt kan je verwachten bij kinderen onder de twee, en tussen de 10 en 14 (soms 16), daartussen groeit een kind natuurlijk wel, maar niet zo snel in een keer.
Hij is perfect tussen de 10 en 14
Dus groeispurt kan makkelijk komen, want hij is nog klein voor zn leeftijd ook.
zondag 15 februari 2015 om 09:57
zondag 15 februari 2015 om 10:25
quote:Dewerelddraaitdoor1 schreef op 15 februari 2015 @ 10:17:
Weet niet zeker of dit m is. Je hebt daar veel winkels met feestkleding. Deze is iig ook niet duur.
De Beijerlandselaan it is, dan!!
In Antwerpen heb je ook zoiets, de Offerandestraat. Kunnen we ook nog naartoe.
Weet niet zeker of dit m is. Je hebt daar veel winkels met feestkleding. Deze is iig ook niet duur.
De Beijerlandselaan it is, dan!!
In Antwerpen heb je ook zoiets, de Offerandestraat. Kunnen we ook nog naartoe.