Mode & Beauty alle pijlers

Bruidskleding kinderen

17-12-2022 19:52 22 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi wie heeft de tip voor mij voor betaalbare kleding voor onze drie kinderen. We gaan in april trouwen en onze kinderen zijn dan: meisje 10 jaar, jongen 13 jaar en meisje 15 jaar.
De laatste wil een mooie galajurk en de middelste een mooi pak. Jongste een mooie jurk. 😊

We wonen in Limburg maar als we iets verder moeten rijden is dit geen probleem.
O dan zou ik nu met de feestdagen even kijken bij Bershka / Pull & Bear / Zara / Stradivarius / Monki voor de oudste twee.
Bon Prix, Zara, Shein, Zalando of WE.
Alles gaat voorbij
Kun hangt er echt wintercollectie vind ik.
Niet echt iets geschikts
Zeer betaalbaar: Next www.next direct.com

Nog steeds betaalbaar (mi) maar wel prijziger (maar ook echt mooier); monsoon www.monsoon.co.uk
groene_handdoek wijzigde dit bericht op 18-12-2022 10:10
11.49% gewijzigd
Als je er 2 uur rijden (enkele reis) voor over hebt:
de Beverwijkse bazaar

Een collega van me heeft daar de bruidskleding voor zijn kinderen (j/m) gekocht.

Sommige mensen vinden de bazaar kitscherig,
maar als je even zoekt, vind je mooie jurken en pakken voor kinderen,
voor een redelijke prijs.
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
C&A heeft redelijk geprijsde pakken. Nu met de feestdagen ook in kindermaten.
sprankelend wijzigde dit bericht op 17-12-2022 20:58
1.86% gewijzigd
De WE heeft altijd wel iets pak-achtigs hangen voor prima prijzen.
Rose81 schreef:
17-12-2022 20:20
Kun hangt er echt wintercollectie vind ik.
Niet echt iets geschikts
Gala achtige jurken zijn vaak met bandjes. Dus ook geschikt voor zomer. Je zou ook kunnen denken aan een mooie rok met een top (kun je afwisselen of top later kopen.
Star⁴ schreef:
17-12-2022 19:57
O dan zou ik nu met de feestdagen even kijken bij Bershka / Pull & Bear / Zara / Stradivarius / Monki voor de oudste twee.
Voor de jongste heeft Zara leuke jurkjes.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
In Panningen Limburg heb je Masu. Betaalbare gala en bruidskleding, mijn kleinzoontje heeft er zijn eerste pakje gekocht toen zijn ouders trouwden.
"Boring conversation anyway"
https://www.terstal.nl/glitter-jurk-3600886-140.html

Ik zag deze hangen maar leek me wat koud voor nu.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik heb een paar weken geleden een hele mooie galajurk gekocht voor mijn dochter bij Peek & Cloppenburg. Online hebben ze heel veel keuze. Was nog niet eens heel erg duur. rond 100,- kun je daar echt goed slagen. En voor schoenen en een tas kun je nu heel veel vinden bij Van Haren.

Mijn jongste van 8 had een jurkje van C&A. maar met 10 zijn ze net een beetje kind af, dus ik weet niet of ze dat dan nog leuk vindt. Daarvoor zou ik bij We kijken. daar hebben ze vaak ook leuke dingen. Of even zoeken bij Bol.com daar hebben ze ook veel kleding. Geen tips voor een pak helaas…
Don't cry, buy a bag and move on.
Kijk eens bij humpiedump.nl voor de twee jongste kinderen en de oudste bij peek e. Cloppenburg.
Straks in de sale (!) een mooi pak scoren. Evt een galajurk in een lichte lentekleur.
De grens over voor de twee jongsten (België). In januari is het dan altijd solden m.b.t. communicantenkleding (in België is het plechtig vormsel nog een ding, ongeveer groep 8 maten met uitschieters naar boven en onder). Voor de oudste: WJ gelegenheidskleding in Roermond. Bij die laatste vermaken ze de jurk ook nog op maat voor een heel schappelijke prijs.
Kijk eens op suits you well een website!

Ik had bij onze bruiloft via zalando witte jurkjes besteld en witte hakjes bij van haren voor de oudste

https://www.vanharen.nl/nl-nl/p-m018041 ... gJfH_D_BwE
where ever you go, go with your heart
https://www.suitsyouwell.nl/
Ik vind deze mooi:

https://m.shein.com/nl/Girls-Floral-Emb ... ir&ret=mnl
O en Next natuurlijk, daar slaag je vast.
Ik heb ooit voor een bruiloft een galajurk gekocht bij Honneloeloe in Leiden. Nog redelijk betaalbaar. Ze hebben gewoon een website waar je eerst vooronderzoek kan doen ;-)

Veel plezier met de voorbereidingen en alvast een mooie dag gewenst.
Monsoon heeft veel mooie en redelijk betaalbare bruiloftskleding voor dames, meisjes en jongens. Wel heel Engels, maar mijn kinderen zouden er compleet voor vallen:)

Ik zie dat sommigen hier Shein aanraden. Dat vind ik dus echt niet kunnen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven