Mode & Beauty alle pijlers

Bruiloft-kleding-paniek

28-05-2010 12:07 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Hopelijk kan iemand me helpen, ik heb namelijk een beetje bruiloft-kleding stress. Over twee weken ben ik daggast op een bruiloft en drie weken erna nog een keer (andere bruiloft, andere gasten). Vorig jaar heb ik in een opwelling/vlaag van verstandsverbijstering een hele dure jurk gekocht van Hugo Boss . Nou ben ik meer het type spijkerbroek, dus je raadt het al: de jurk is in een jaar tijd 1 keer gedragen. Nou wil ik graag de jurk aan naar de komende bruiloften...maar het is een jurk zonder mouwen, met brede bandjes. Ik ben helaas niet in het bezit van mooie armen, dus ik wil er een vestje ofzo overheen. En hier ben ik dus naar op zoek, heb al twee dagen rondgekeken, maar kan niets vinden.

Details:

- de jurk is geheel paars

- vestje/bolero moet met korte mouwen i.v.m. zomerse temperaturen

- zwart en wit vallen denk ik af als kleur, heb dit geprobeerd in combinatie met de jurk, maar het staat niet zo mooi bij het paars.

Wie o Wie komt met de gouden tip? Ik denk zelf dat een donkerblauwe bolero het mooist staat, maar die kan ik dus nergens vinden!

Maar misschien heeft iemand betere ideeën? Misschien een omslagdoek-ding? Of iets onder de jurk, een shirtje ofzo? (ik ben echt een fashion-kneus, dus ik weet echt niet wat mooi staat)

Ik ga proberen vanavond een foto te maken van de jurk, en dan plaats ik die morgen nog even!

Hopelijk heeft iemand een goed idee, zodat ik toch nog een keer kan genieten van mijn stomme aankoop....
Alle reacties Link kopieren
Als je geen bolero kunt vinden, is een pashmina ook een idee.

Vaak voor een prikje te krijgen bij sieradenwinkeltjes : ik heb er wel een stuk of vijf, voor 10 euro p.st.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven