Bruiloft outfit
zondag 3 september 2017 om 10:40
Binnenkort gaat onze collega trouwen en de collega's van de afdeling zijn met partner uitgenodigd op de receptie. Ik heb echter geen flauw idee wat ik aan moet trekken. Er is geen dresscode o.i.d. maar het wordt wel een chique bruiloft (hoeden bij de dames, beetje in die trant). Mijn collega's zijn slanke dennen bij wie een jute zak nog prachtig staat dus bij hen verwacht ik wel in een chique jurkje met hakken, ik daarentegen ben verre van slank en vanwege m'n forse benen draag ik nooit jurkjes of rokjes.
Willen jullie mij helpen zoeken naar een leuke outfit waarin ik me naast mijn collega's geen tokkie voel. Ik ben 1.76 lang, heb maat 42/44, dikke bovenarmen, een buikje en forse benen met dikke enkels. M'n kleding koop ik vaak bij winkels als Miss Etam en MS Mode. Wie helpt mij?
Willen jullie mij helpen zoeken naar een leuke outfit waarin ik me naast mijn collega's geen tokkie voel. Ik ben 1.76 lang, heb maat 42/44, dikke bovenarmen, een buikje en forse benen met dikke enkels. M'n kleding koop ik vaak bij winkels als Miss Etam en MS Mode. Wie helpt mij?
zondag 3 september 2017 om 10:48
Kijk eens bij topvintage.nl (geen aandelen oid). Zij hebben jurkjes in allerlei modellen voor alle type lichamen. Hun uitleg bij de maat is trouwens erg correct.
Klein mouwtje en de taille op de goede plek doen een hoop. Met een schoen met een wat bredere hak lijken je benen en enkels minder dik.
Klein mouwtje en de taille op de goede plek doen een hoop. Met een schoen met een wat bredere hak lijken je benen en enkels minder dik.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
zondag 3 september 2017 om 11:02
Een webwinkel lijkt me niet het handigst voor iemand die zoekende is. Gewoon naar een goede modewinkel waar ze kunnen adviseren. Een goede adviseur kan iedereen fatsoenlijk aankleden, ongeacht het postuur.subon schreef: ↑03-09-2017 10:48Kijk eens bij topvintage.nl (geen aandelen oid). Zij hebben jurkjes in allerlei modellen voor alle type lichamen. Hun uitleg bij de maat is trouwens erg correct.
zondag 3 september 2017 om 11:14
zondag 3 september 2017 om 11:19
Kan geen plaatjes plakken dus maar even een link naar het vest: https://www.missetam.nl/vest-streep-bla ... uct/94912/
zondag 3 september 2017 om 11:20
Als het een nazomerbruiloft is, kun je eventueel de enkels ook zo camoufleren:Poppedijn76 schreef: ↑03-09-2017 11:14De bovenste twee plaatjes zijn leuk, vooral die met dat creme jasje vind ik heel leuk. Wat mij dan wel gelijk weer opvalt is dat het model wel slanke enkels heeft waardoor de broek i.c.m. de hakken leuk staat. Bij mij zou zoiets er toch wat anders uitzien.
De jurken trekken mij minder.
Even voor het idee, ze zijn er ook in nude, met lage elegante hakken, met naaldhakken, enz enz. Is ook een leuke manier om een outfit wat meer pit te geven.
zondag 3 september 2017 om 11:24
Vind niet echt iets voor een (zeer chique) bruiloft. En erg warm.Poppedijn76 schreef: ↑03-09-2017 11:19Kan geen plaatjes plakken dus maar even een link naar het vest: https://www.missetam.nl/vest-streep-bla ... uct/94912/
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 03-09-2017 11:28
2.72% gewijzigd
zondag 3 september 2017 om 11:24
Gekochte vest:
Ligt dan ook erg aan de accessoires hoe feestelijk het is. De lengte maakt het casual en de kleuren zijn al echt iets voor het herfstseizoen. Als ik zeker zou weten dat mijn collega's helemaal op de chique toer gaan, zou ik dit niet aantrekken.
Ligt dan ook erg aan de accessoires hoe feestelijk het is. De lengte maakt het casual en de kleuren zijn al echt iets voor het herfstseizoen. Als ik zeker zou weten dat mijn collega's helemaal op de chique toer gaan, zou ik dit niet aantrekken.
anoniem_67700891efcbf wijzigde dit bericht op 03-09-2017 11:25
23.35% gewijzigd
zondag 3 september 2017 om 11:52
Dan zijn alle andere plaatjes, pinterest en adviezen behalve ga naar een winkel ook overbodig. Ze kan op zo'n site ook leuke ideeen opdoen en dan verder kijken.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
zondag 3 september 2017 om 11:59
Je gaat toch alleen naar de receptie? Dan maakt het, denk ik, niet zo heel veel uit wat je aan hebt. Je feliciteert het bruidspaar, drinkt een bakkie en gaat weer naar huis. Je loopt er op je werk toch ook netjes bij, dus dat kan je aantrekken. Zou er niets nieuws voor kopen....
Find people who will make you better (M. Obama)