Bruiloft outfit
zondag 3 september 2017 om 10:40
Binnenkort gaat onze collega trouwen en de collega's van de afdeling zijn met partner uitgenodigd op de receptie. Ik heb echter geen flauw idee wat ik aan moet trekken. Er is geen dresscode o.i.d. maar het wordt wel een chique bruiloft (hoeden bij de dames, beetje in die trant). Mijn collega's zijn slanke dennen bij wie een jute zak nog prachtig staat dus bij hen verwacht ik wel in een chique jurkje met hakken, ik daarentegen ben verre van slank en vanwege m'n forse benen draag ik nooit jurkjes of rokjes.
Willen jullie mij helpen zoeken naar een leuke outfit waarin ik me naast mijn collega's geen tokkie voel. Ik ben 1.76 lang, heb maat 42/44, dikke bovenarmen, een buikje en forse benen met dikke enkels. M'n kleding koop ik vaak bij winkels als Miss Etam en MS Mode. Wie helpt mij?
Willen jullie mij helpen zoeken naar een leuke outfit waarin ik me naast mijn collega's geen tokkie voel. Ik ben 1.76 lang, heb maat 42/44, dikke bovenarmen, een buikje en forse benen met dikke enkels. M'n kleding koop ik vaak bij winkels als Miss Etam en MS Mode. Wie helpt mij?
zondag 3 september 2017 om 12:00
Had ik even gemist. voor de receptie zou ik ook niet allemaal nieuwe spullen gaan kopen? Wat heb je normaal aan naar je werk?michelleobama schreef: ↑03-09-2017 11:59Je gaat toch alleen naar de receptie? Dan maakt het, denk ik, niet zo heel veel uit wat je aan hebt. Je feliciteert het bruidspaar, drinkt een bakkie en gaat weer naar huis. Je loopt er op je werk toch ook netjes bij, dus dat kan je aantrekken. Zou er niets nieuws voor kopen....
zondag 3 september 2017 om 12:03
Eens. Een receptie duurt hooguit een uurtje (als je geluk hebt).michelleobama schreef: ↑03-09-2017 11:59Je gaat toch alleen naar de receptie? Dan maakt het, denk ik, niet zo heel veel uit wat je aan hebt. Je feliciteert het bruidspaar, drinkt een bakkie en gaat weer naar huis. Je loopt er op je werk toch ook netjes bij, dus dat kan je aantrekken. Zou er niets nieuws voor kopen....
En je kunt ook een jumpsuit aan. Ik ben 1.83 en draag ook maat 42-44 en het stond mij heel leuk. Hakken eronder en je bent klaar.
zondag 3 september 2017 om 22:44
Je gaat toch niet voor een receptie iets nieuws kopen? Dat is max een uurtje. Trek een nette broek aan met een leuke top en een paar hakken en klaar ben je.
En ik verbaas me wel een beetje over de plaatjes die geplakt worden. Sommige zijn echt voor als je obees bent en maat 52 ofzo hebt. Maat 42/44 is nu ook weer niet zo groot hoor. Die dame in dat roze pak heeft echt een veel grotere maat dan dat. Zeker bij 1.76 zie je er met maat 42/44 niet uit als die dame in dat roze pak.
En ik verbaas me wel een beetje over de plaatjes die geplakt worden. Sommige zijn echt voor als je obees bent en maat 52 ofzo hebt. Maat 42/44 is nu ook weer niet zo groot hoor. Die dame in dat roze pak heeft echt een veel grotere maat dan dat. Zeker bij 1.76 zie je er met maat 42/44 niet uit als die dame in dat roze pak.