Mode & Beauty alle pijlers

bruiloft...wat ga ik aandoen??

26-02-2008 15:19 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Binnenkort gaat mijn zus trouwen, maar ik heb nog steeds geen goede outfit gevonden.

Zelf zat ik te denken aan een pak (broek, jasje) met een leuk truitje/blousje eronder. Ik wil wel graag iets aparts, maar toch iets wat naderhand ook gedragen kan worden.

Hebben jullie tips?
anoniem_58096 wijzigde dit bericht op 27-02-2008 10:12
Reden: om verdere verwarring te voorkomen heb ik mijn openingspost een klein beetje aangepast.
% gewijzigd
isa26 schreef op 27 februari 2008 @ 09:13:

[...]

Zeg dan meteen dat je per se een pak aan wilt, dat scheelt je een hoop 'nutteloze' reacties...
Dat heb ik ook gedaan. Ik zeg in mijn openingspost toch ook dat ik aan een pak zat te denken, nietwaar??
Hoi Koelkast, misschien is boetiek Nan een tip? Zie www.nan.nl .
Openingspost
Koelkast schreef op 26 februari 2008 @ 15:19:

Binnenkort gaat mijn zus trouwen, maar ik heb nog steeds geen idee wat ik aan moet doen op de bruiloft.

[...]

Hebben jullie tips?
Maar goed, lekker belangrijk verder. Succes met het vinden van een pak.
isa26 schreef op 27 februari 2008 @ 10:06:

Openingspost

[...]

Maar goed, lekker belangrijk verder. Succes met het vinden van een pak.

Ik heb toch al mijn excuses aangeboden voor t misschien wat verkeerd formuleren van mijn openingspost?

O.o
Koelkast succes meid en wens je een onwijs leuke dag op de bruiloft.
Ik ben over, ga voor een jurk. Heb een flitsende, feestelijke gezien!

Helemaal goed!

Thanx voor de tips, en de site's!
Festen schreef op 27 februari 2008 @ 10:25:

Koelkast succes meid en wens je een onwijs leuke dag op de bruiloft.
Dankje! Heb in elk geval al wel wat ideetjes kunnen opdoen. Ga in het weekend maar eens shoppen!
capslock schreef op 27 februari 2008 @ 10:33:

Ik ben over, ga voor een jurk. Heb een flitsende, feestelijke gezien!

Helemaal goed!

Thanx voor de tips, en de site's!

wat heb jij een humor zeg

:-|

pies bijna in mijn broek.
:rofl:
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Koelkast schreef op 27 februari 2008 @ 10:40:

[...]

wat heb jij een humor zeg

:-|

pies bijna in mijn broek.

geeft niet hoor koelkast, pis geregelt in mijn panty

X-D
meestal zijn die grappige forummers een beetje zielig, weten alles zo goehoed, maar zitten zelf vaak de hele dag te forummen over ditjes en datjes, en vergeten dat er buiten het forum ook een leven is.

tja.
Festen schreef op 27 februari 2008 @ 10:50:

meestal zijn die grappige forummers een beetje zielig, weten alles zo goehoed, maar zitten zelf vaak de hele dag te forummen over ditjes en datjes, en vergeten dat er buiten het forum ook een leven is.

tja.

Ja dat idee had ik ook al. Get a life, zou ik zeggen.

Thanks festen.

:flower:
Sorry hoor, maar mijn stukje is op zijn minst rot naar jou bedoeld....

Ik wilde nl in een mooie pantalon naar trouwerij, maar heb een leuke jurk gevonden via een link die hier werd aangegeven, dus vandaar....

Ik wens je een fijne trouwerij, en een outfit naar zin!
Een goed pak vind ik zeker ook heel mooi en feestelijk mits het goed gecombineerd is met de juiste accessoires en je er dus niet uitziet alsof je naar kantoor gaat. Dus een pak combineren met hoge hakken, een goede bloes of top eronder, lange ketting, een cocktailring en bijpassende avondtas/clutch.

Dan zie je er echt top uit!

Dit vind ik bijvoorbeeld hartstikke mooi en zeker geschikt voor een bruiloft

http://image01.otto.de/pool/formata/1749682.jpg

Dit pak is te koop bij Otto (exclusive fashion).

Je hoeft natuurlijk geen glimmend pak te kopen, een gewoon pak kan ook maar combineer het dan met een feestelijke top en accessories zodat je toch die feestelijk uitstraling krijgt.
Een pak kan mooi zijn, maar dat moet het wel een supervrouwelijk pak zijn met een supergetailleerd jasje en superhoge pumps eronder. En een broek die mooi aan sluit. En persoonlijk vind ik dan een glansstof (niet te) wel mooi.. En dan een sexy topje eronder.

Het is de bruiloft van je zus. Dan mag je echt wel wat speciaals aan toch??

Ik had op de bruiloft van mijn broer een super mooi jurkje aan van Karen Millen, die heb ik verder nooit meer aan gehad. Maar het is wel mijn broer, dus dan mag je wel wat speciaals dragen..

Straks heb ik een bruiloft van een neef en zelfs voor die dag wil ik een mooi jurkje kopen. Vind het toch prettig als je van je zelf weet dat je er zo'n dag op en top uit zal zien. (ook al gaat alle aandacht die dag naar de bruid : ) )

Ik ben zelf pas getrouwd en eerlijk gezegd let je zelf niet zo op anderen die dag. Maar als je later de foto's terug ziet is het toch wel heel erg leuk dat iedereen er super mooi bij liep!!
Ik vind een heren (model) pak, met een corset (top)=bv een corsetje die ook op een bruidsrok wordt gedragen, met veel bling) eronder, en daarbij nog mooie hakken, ook heel feestelijk en sexy, vooral als je dan je haar en make up door een goede kapper/visagiste laat doen, zodat het een mooi en gelikt geheel is,
Als een vrouw zich in een pak wil zetten dan vind ik wel dat je schouderlange haren moet hebben.Met korte haren vind ik het manwijf achtig ogen.
zeurniet schreef op 27 februari 2008 @ 21:25:

Als een vrouw zich in een pak wil zetten dan vind ik wel dat je schouderlange haren moet hebben.Met korte haren vind ik het manwijf achtig ogen.

Da's wel een beetje overdreven. Een goed getailleerd pak met de juiste snit en een bling top eronder, de juiste sieraden en high heels ziet er zeker met een pittig kort kapsel heel goed uit.

Het ligt helemaal aan het soort pak dat je draagt en het soort kapsel dat je hebt. Een vormeloos pak en een bloempot kapsel zal inderdaad niet zo vrouwelijk ogen.
Een pak kan ook heel feestelijk/vrouwelijk zijn hoor, heb zelf een goud/bruin kleurig pak, met getailleerd jasje aan gehad naar de bruiloft van mijn schoonzusje en dat stond super!

Dat pak had ik bij de Zara gekocht.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven