Mode & Beauty alle pijlers

Castingbureau Outcast

19-10-2009 14:09 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb een vraagje... Ik ben benaderd door iemand die werkt bij castingbureau Outcast dat sinds kort ook in Tilburg is gevestigd. Hij wil mij graag voor een fotoshoot. Heeft iemand hier ervaring mee? Ben heel erg benieuwd... hoop dus op reacties!
Als ik google, vind ik alleen een bedrijf in Huizen, Voice Casting Outcast. Nergens blijkt dat dit bedrijf ook een vestiging in Tilburg heeft. Het bureau in Huizen cast trouwens stemmen, geen acteurs of figuranten o.i.d.

Als de persoon die je benaderd heeft, geen informatie kan geven waaruit blijkt dat dit bedrijf werkelijk bestaat en hij daar werkt, zou ik het niet vertrouwen!
"Ook" in Tilburg? Waar dan nog meer? Even Googelen levert namelijk een Voice castingbureau Outcast op, alleen voor stemmen. Voor de rest is er niets te vinden.

Ik ben jarenlang booker geweest op een groot vooraanstaand (bekend) modellenburo. Mag ik vragen of je überhaupt geinteresseerd bent in poseren? Ben zelf bijv. ook vaak benaderd maar ik vind poseren drie keer niks, heb een schijthekel aan camera's. Ze zouden me net zo goed kunnen vragen varkens uit te benen in een fabriek . Ik bedoel, "men" kan je wel vragen maar ga eerst even na of je t wel leuk zou vinden.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
en wat zou dan de vervolgstap zijn?

Moet je je ergens melden of zo? Heb je een kaartje gekregen? heb je je nummer gegeven?
@Very Cherry: Ja ik vind het super om te poseren! Anders zou ik dit topic ook niet geopend hebben

@zoe73: Ja hij heeft me wel het adres gegeven en zegt dat ze pas sinds 1 oktober hier gevestigd zijn.

@75twinkel: nee ik heb hem niks gegeven, zou hem nu moeten vragen hoe we het verder gaan doen.
En dan zeker vragen of je niet toch in je ondergoed wilt poseren en niet toch dit wilt doen.. Kijk je wel goed uit!
@ PixiePink: Jazeker, daarom vraag ik ook naar ervaringen...

ga het niet zomaar doen. Thanks.
Okay... ik ga het dus niet doen! Heb me nu bij 5 andere castingbureaus ingeschreven. Thanks voor jullie reacties!
Ik heb er wel goede ervaringen mee.

Ik ben ooit eens in de stad benadert door een scout. Of ik 2 dagen later voor een kledingmerk naar een casting wilde komen. Een beetje argwanend ben ik daar met vriend naar toe gegaan en heb uiteindelijk de shoot gekregen. Destijds was het merk niet heel bekend dus vandaar dat ik er wat twijfelend over was. Het bedrijf dat jou benaderd heeft zou dus ook upcoming kunnen zijn.

Als je gaat: nooit betalen voor een portfolio, altijd iemand mee nemen en nooit over je grenzen gaan.
quote:noahtb schreef op 20 oktober 2009 @ 16:59:

Of ik 2 dagen later voor een kledingmerk naar een casting wilde komen. Een beetje argwanend ben ik daar met vriend naar toe gegaan en heb uiteindelijk de shoot gekregen.Ik geloof je acuut dat het zo gegaan is hoor, daar niet van, maar dít bedoel ik dus met krakkemikkig en raar. Ik heb zelf al 5.366 castings bijgewoond, voor noem maar op, Nike, O'Neill etc, maar daar rondparaderen als Marietje-die-net-bij-de-bushalte-is-weggeplukt, is niet genoeg. Je moet tenminste íets in handen hebben, al zijn het maar wat testfoto's ofzo. De klant "moet" een idee krijgen hoe je overkomt op een foto. Anders hadden ze zelf ook wel de straten af kunnen struinen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven