Mode & Beauty alle pijlers

Chanel Hydramax+

09-04-2008 20:40 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik hoor de laatste tijd veel goede verhalen over de Hydramax+ lijn van Chanel. Wat is jullie ervaring?

groetjes Mimi
goed er is nu een nieuwe hydramax de hydramax active
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Goeie creme, maar veel te duur

Ik vind hem zijn geld niet waard. Heb hem nu staan, maar dat doe ik de volgende keer dus echt niet meer.
668, the neighbour of the Beast
Heb ik ook wel eens gehad ja, erg fijn... Momenteel gebruik ik de lijn van Clinique, bevalt ook erg goed en volgens mij iets goedkoper
@ Arrasje,

watvoor huid heb je en wat doet de creme voor je?

Heb idd gehoord dat er een nieuwe is. Ben benieuwd.

Maar als ik de reacties lees dat is-tie fijn maar prijzig.

Iemand anders nog? Denk er namelijk over om 'm aan te schaffen voor de zomer. Deze zaterdag boven dien korting bij de Bijenkorf!

groetjes Mimi
@ Bibi2,

had jij toevallig ervaring met deze creme?

(heb je al even niet meer 'gezien' op het forum!)

groetjes Mimi
vertel hoezo korting bij de bijenkorf zaterdag en hoeveel korting?

Toch vind ik Vichy net zo goed of nog beter dan Chanel en een stuk goedkoper,
Hoi Arrasje,

deze zaterdag op alle cosmetica, huidverzorging en parfums 20%! Tis de moeite waard!

Vichy vind ik zelf niet fijn. Hoe het voelt en ruikt.

Heb je plannen om iets aan te schaffen op beautygebied?

groetjes Mimi
Als ik iets aanschaf dan is het hydramax maar ik ben het eens dat een simpele vochtherstellende creme geen 56 euro waard is (zonder korting) . Je betaalt ook het merk want Chanel kan het niet maken om een creme voor 12 euro te verkopen dan verliezen ze hun geloofwaardigheid maar hij is never nooit niet 56 euries waard. Zegt die vrouw vorige week bij de Chanel stand toen ik een proefje van de nieuwe Hydramax vroeg:"Is dat het enige wat je gebruikt?" Ik vertel haar dat ik de gel eronder gebruik. Waarop ze zegt dat ik toch zeker tegen de vijftig loop en dat Hydramax echt niet voldoende is en dat ik aan de anti-rimpel moet.Waarop ze vraagt hoe oud ik werkelijk ben. Hoogst verbaasd en uit het veld geslagen mompel ik 49 ja en toen was haar plan klaar: echt veel meer en vooral anti-rimpel van Chanel gaan gebruiken.Dat was een opsteker! In testen komt de anti-rimpelcreme er vaak als slechtste uit en die van de Aldi van 3 euro als beste. En buiten dat in testen wordt beschreven dat wanneer er eindelijk een anti-rimpelcreme is die werkt dat je het resultaat niet eens met blote oog kan zien en dat het alleen met een corneometer is waar te nemen.Buiten dat zijn het cremes die het meeste allergieen en huidirritaties en acne veroorzaken omdat ze door middel van een reactie in de huid de rimpels willen laten verminderen.Persoonlijk vind ik de hydramax fijn evenals Aqualia van Vichy maar Decleor op basis van aromtherapie heeft mijn voorkeur.
Hoi Arrasje,

toch grappig hoe zo'n forum werkt: ik dacht dat je 25 was! )

Marketingtechnisch moeten antirimpelcremes ook meer kosten: meisje van 20 hebben niet zo'n enorm budget dus vochtverzorging moet 'betaalbaar' zijn. Dames van 50 hebben meer te spenderen dus moet dat ook!

Ik ben ook van het idee af aan het stappen dat je op een bepaald moment aan de antirimpel moet. Gewoon een hydraterende creme, evt UV bescherming (overigens nieuw product van Chanel: wit flesje met 30ml spf 50, lijkt me ideaal voor de zomer!) en oogcreme die ik fijn vind!

De mevrouw van Chanel gaf mij een proefje mee van Sublimage (50ml kost Euro 230,-!). Eigenlijk anti-age zoals ze dat zo mooi zeggen maar eigenlijk 'voor iedereen geschikt'. Tuurlijk, voor iedereen met Euro 230,- teveel!

Ik heb hem nu 2x gesmeerd en best aardig, als hij 56,- kostte dan en niet het 5 voudige!

Laat je niet gek maken (probeer ik ook te voorkomen ;-() en bedankt voor je reacties!

groetjes Mimi (ben overigens 29 jaar)
Hoi Mimi,

Ja, ik heb de Hydramax ook gehad,niet de gel maar de creme en die vond ik heel erg fijn,ook de geur vond ik heerlijk,terwijl ik veel producten van Chanel erg geparfumeerd vind,alleen de ultra correction en hydramax vond ik altijd heerlijk ruiken,ook het vochtmasker vond ik heerlijk. ik ben er wel degelijk elke dag,ik lees mee!

Groetjes Bibi
Mimi, ik heb vanmorgen toen ik bij Douglas was even gekeken en ja hoor 255 euries voor 50 ml gebakken lucht van Chanel. Volgens mij heeft Sisley en Lancaster ook een paar van die mega dure producten.Omgerekend bijna 600 gulden dat is 100 gulden ruim mililiter.
Er zit nu een proefje van de creme in de marie claire. Bij de douglas etc kan je vast ook proefjes krijgen zodat je het eerst kan proberen!

Ik heb het proefje trouwens nog niet gebruikt...
@Bibi2,

ondanks dat de producten goed bevielen toch op zoek naar iets anders? hoe herkenbaar!

@ Arrasje,

inderdaad, ik had ook al zitten rekenen hoeveel het proefjes (4ml) eigenlijk kost: Euro 20,-!!!

Ik zou beter het proefje verkopen dan op mijn gezicht smeren: kan ik dan tenminste een fijne creme aanschaffen )

@HappyS

Bedoel je qua proefje de Chanel Sublimage of Hydramax? Goede reden om weer eens lekker een tijdschrift te kopen )

Zaterdag 12-4 dus 20% korting op die creme van Chanel, scheelt dus wel Euro 51,-! Je zou het bijna aanschaffen ))))))

Hoe verslaafd ik ook ben aan lekkere beautyspulletjes en luxe cremes, er is een grens!

Zijn er trouwens forummers met ervaring met de Sublimagecreme? Ben benieuwd!

groetjes Mimi
op de site www.beaute-test.com staat de creme men is niet beister enthousiast.
dank voor de site! wie zijn daar eigenlijk de reviewers? 'gewone mensen' zoals jij en ik?

makeupalley.com is ook een leuke site! soms hilarisch hoe mensen hun beautyperikelen beschrijven!

groetjes Mimi
Mimi wanneer een proefje voor Chanel echt 20 euro kost zouden ze het nooit gratis weggeven dus de creme kost hun in werkelijkheid veel minder.Of ze moeten geld teveel hebben.Kortom we worden opgelicht. De verpakking is ook opvallend in het goud, het valt op als erg exclusief er zijn psychologen op los gelaten om de juiste verpakking te vinden die vrouwen moet trekken om het te kopen.
Op beautypedia.com heb ik even gekeken wat Paula Begoun allemaal schrijft over de Chanel crèmes. (Ik heb sinds kort een abonnement op deze beautybron van informatie, duidelijk, informatief en to-the-point).

De Chanel-cosmetica vat zij kort samen als: overly exagerrated claims en over-the-top pricing.

Over Sublimage is ze heel duidelijk: pure geldverspillerij. Volgens haar kun je beter een paar nieuwe schoenen kopen voor dat geld, of het geld in een face-lift fonds storten, want van deze crème gaan je rimpels in geen geval weg.

Ook Hydramax krijgt geen lovende recencies, het is een 'decent moisturizer', maar je krijgt absoluut geen waar voor je geld.

De/het enige crème/serum waar zij lovend over is, is het Age Delay Rejuvenating Serum, qua ingrediënten dan. Maar dan nog met de kanttekening dat het te duur is en er geen goede SPF inzit.

Ikzelf heb Hydramax ook wel gebruikt, ik vind de crème erg fijn, maar vèèl te duur. Ik kan echt leukere dingen doen met mijn geld.
dank allemaal voor jullie reacties!

@Arrasje

je hebt absoluut gelijk, ben me ook aan de ene kant helemaal bewust van de marketingtrucs. Ik was ook echt niet van plan dat uit te geven hoor! Wel interessant hoe marketing echt werkt, anders was dat product gewoonweg niet op de markt!

Ook interessant: waarom lukt het niet om eem dure creme aan mannen te verkopen? Zijn wij nou gek en die mannen verstandig?

Het proefje van hydramax was wel aardig maar om nou te zeggen: super, nee. kortom: verder op zoek naar een geode creme tegen een goede prijs.

Als iemand die gevonden heeft, dan houd ik me warm aanbevolen voor de tip!

groetjes Mimi
Proefje in de marie claire is Chanel précision Hydramax+ active crème

Ik gebruik zelf alles van gow en wissel soms eens af met een ander merk. Wat ik een voordeel van gow vind is dat ze een basis creme hebben die je zo kan gebruiken of waar je zelf ingredienten aan kan toevoegen of kan laten toevoegen. Zo heb je dus de creme die jij wilt! Ik gebruik zelf gewoon de basis creme en vul aan met diverse olie soorten en serums, zowel anti oxidanten als hyaluronic acid serums. Voor mij is dit perfect omdat ik m'n gezichts verzorging per dag kan aanpassen!

Ook vit C poeder, l-acsorbic acid, gebruik ik graag! Hier zie je echt resultaat van! Je kan gewoon een klein beetje toevoegen aan je dag- en of nachtcreme (10% van het totaal). Wel elke keer vers mengen ivm oxidatie van vit c poeder. Dit poeder is zowel bij gow te krijgen (1 oz voor $4.85) als van het merk philosophy (hope and prayer topical vit C powder, $35 voor 0.25 oz). Donker bewaren en goed sluiten na gebruik.

Info van Philosophy: you need this product if...

you want the highest potency, best vitamin c product on the market

you want a convertible vitamin c that can be mixed in with your favorite moisturizer

you want to protect against free radical damage, the cause of 99% of all aging

you want brighter, cleaner, younger looking skin

you want to retard the aging process
Hoi Mimi,

Ik heb altijd een prachtige huid gehad,maar sinds 2 weken heeft Clinique mijn huid volledig geruineerd,ben er gelijk mee gestopt en sinds anderhalve week gebruik ik weer Chanel en ja,ik ben zo"n gek die Sublimage ook heeft gekocht en ik moet zeggen dat mijn huid weer helemaal rustig word,ik had overal bultjes en rode vlekjes maar er is niets meer van te zien en mijn huid is weer net zo mooi als voorheen,dus ik denk nu maar bij mezelf wat anderen er ook van denken en zeggen interesseerd me niet zoveel meer,als ik zie dat mijn huid weer heel erg mooi word dan hou ik het er gewoon bij,even een voorbeeld,bijna iedereen is weg van Clinique en ik zie wat het met mijn huid heeft gedaan....Clinique nooit meer!!!!!!!!! Nu gebruik ik Sublimage en rectifiance intense en het gaat geweldig,ook ben ik nog steeds lovend over de make up van Chanel,ik hoop dat er gauw weer Chanelweken komen bij de Douglas dan kan ik mijn Douglasbonnen gaan verslinden,ik heb waarschijnlijk mijn creme gevonden,ik zal zeker ook weer wat anders blijven proberen,maar ik blijf in ieder geval ver uit de buurt van Clinique.
Hoi Bibi2,

jij hebt ook gelijk: een creme is goed op het moment dat de gebruikster 'm fijn vindt. Ik persoonlijk vind de prijs alleen erg hoog: ik kan het me niet veroorloven in ieder geval.

Had je een droge huid gekregen van Clinique? Hebben ze je toen Chanel aangeraden? Binnen hoeveel dagen zag je effect? Ben erg benieuwd!

Ik heb gisteren mascara van Chanel gerkocht en kreeg en 5ml Sublimage serum bij. Die houd ik even apart voor zo'n noodgeval als jij beschrijft!

Goed om te horen dat je nergens meer last van hebt!

groetjes

Mimi
Voor dat geld mag het ook wel rete goed zijn
Hoi mimi,

ik had altijd al een vrij droge huid,maar door de Clinique heb ik pukkeltjes gekregen en kleine rode vlekjes.Mijn collega is van lotion 2 naar 3 gewisseld op aanraden van Douglas en heeft nu een enorm glimmend hoofd,en is dus ook niet zo blij. Zelf denk ik toch dat Clinique meer voor jonge meiden met probleemhuidjes is en niet voor iemand zoals ik die een hele goede huid heeft,want ik bereik het tegenovergestelde.mimi,ik ben jaloers op je Sublimage serum,ben erg benieuwd hoe die zal zijn,een heel kostbaar produkt is dat! Als je die een keer probeert laat het me dan weten. Chanel had ik nog liggen dus ben is sinds anderhalve week weer Chanel aan het smeren het rectifiance serum en de dag en nachtcreme en ook de oogcreme heb ik nog, de Sublimaage heb ik nog niet aangebroken,maar ik smeer de proefjes er van en mijn huid is weer bijna mooi egaal,dus ik denk dat ik over twee weken weer de oude ben {qua huid dan }

Hoi Arrasje,

Clinique is ook heel duur hoor als je alle stappen moet kopen,dan valt Chanel nog enigszins mee,je doet heel lang met een pot en volgens mij is die rond de 60 euro,ik weet niet meer precies maar dat betaal je voor Clinique ook en dat heeft mijn huid geen goed gedaan.
Clinique is een merk die de een haat en de ander is er gek op.

De reiniging is wel erg heftig als je het doet zoals Clinique adviseert. Gebruik je daarbij de (uitdrogende) turnaround creme dan hangen bij mij de vellen erbij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven