Mode & Beauty alle pijlers

Cheap Curly Girl

14-10-2019 17:15 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een soort van spin off van het Curly Girl topic. Ik denk dat er wel goede dingen in de CG methode zitten echter al die dure producten staan me tegen. Daarbij heb al zo veel geprobeerd wat een vermogen heeft gekost.

Maar ik lees ook ook over CG producten die goed betaalbaar zijn. Daar ben ik nou erg benieuwd naar! Ook al zijn ze soms niet 100% CG, misschien werken ze wel prima.

Dus deel je cheap ass Curly Girl producten hier!

Ik gebruik Andrelon Krul Care shampoo en conditioner. Ik 'plop' met african pride shea miracle leave in conditioner (kruidvat) en laat het dan aan de lucht drogen. Finish op droog haar met Bouncy curls van Osis. Hier haal ik voor mij goed resultaat mee.

Ik heb type 2c/3a erg dik en stug. Ik draag het half lang. Bovenop snel pluis.

Ik doe niet aan co-wash omdat mijn haar echt beter zit na wassen. Ik was om de dag.

Ik hoor veel goeds over de kokos boost van andrelon? Iemand daar ervaring mee?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
chocho schreef:
14-10-2019 19:53
De Andrelon Kokos Boost gebruik ik 1 x per week als deep co, die ruikt zoooooo lekker!

Hoe pas je de deep co toe?
I wanna live my life with the volume full!
Eidde schreef:
14-10-2019 20:53
Oh.. Ik dacht de lijst wel cg proof omdat dat erbij stond..

Niet alles wat op internet staat is waar ;-D Dit soort lijsten vind ik wel handig als uitgangspunt, maar ik controleer altijd of er echt geen siliconen, sulfaten e.d. in zitten.
Ik ga de petal eens proberen!
Eidde schreef:
14-10-2019 21:01
Hoe pas je de deep co toe?
Dat is gewoon een masker.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
14-10-2019 21:59
Dat is gewoon een masker.
Ooww :biggrin:
I wanna live my life with the volume full!
Petal Fresh, daar heb ik slechte ervaring mee. Jaren geleden wilde ik al stoppen met SLS/SLES om het gewoon eens te proberen want m'n hoofdhuid was zo droog, schilferig enzo. Tea Tree variant werkte prima maar gaat niet samen met geverfd haar. Ik dacht eerst dat het aan de haarverf lag maar nee het was de shampoo.
Rozemarijn en mint was helemaal een drama, na een paar weken werd m'n haar steeds vetter, begon te plakken en ik had soms zelfs harde stukjes in m'n haar terwijl ik het heel goed uitspoelde. En nee ik gebruikte toen geen styling producten naast shampoo en conditioner en de conditioner deed ik alleen in de punten.

Ze hebben inmiddels nog een andere variant maar no way dat ik die ga proberen.
Alle reacties Link kopieren
van de goedkope producten vind ik vooral de garnier hairfood erg fijn. Die kun je gebruiken als masker (deepco), conditioner en leave in. De bananen variant is met proteïne (of reageert alsof er proteine in zit), de aloe vera is zonder. Ik heb beide voor nog geen 5 euro per pot in de aanbieding bij de Normal gekocht.
The past may be in tatters
But today is all that matters

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven