Mode & Beauty alle pijlers

chinese UGGS markt

23-12-2008 15:59 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie heeft (on)aangenaame ervaringen met uggs rechtstreeks uit China.

zoals Marktplaats.hk & http://www.chinamarkthandel.nl

want ze verkopen verdomd goedkope uggs maar zijn te vertrouwen???

http://www.marktplaats.nl...s.nl/212539595%3Fxref%3D1

http://www.marktplaats.nl...s.nl/212539595%3Fxref%3D1
Ze zien er goed uit, maar ik vind 83 euro nog best duur voor nep Uggs.

Ik hoorde laatst van iemand dat de Primart (schrijf je dat zo?) goedkope Uggs-alike verkocht.
Als je met Western Union moet betalen, moet je het in elk geval noooit doen. Met Paypal is je aankoop verzekerd.
quote:lapin schreef op 23 december 2008 @ 16:04:

Ze zien er goed uit, maar ik vind 83 euro nog best duur voor nep Uggs.

Ik hoorde laatst van iemand dat de Primart (schrijf je dat zo?) goedkope Uggs-alike verkocht.ze zeggen dst ze egt zijn
Ja, tuurlijk..... jammer maar helaas, btw die bebreide Uggs zijn 100,- in de winkel.
Natuurlijk zijn ze niet echt.
quote:absoluteEinstein schreef op 24 december 2008 @ 12:26:

Natuurlijk zijn ze niet echt.nee dat lijkt mij ook niet nee....
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle Uggs die je uit China haalt zijn gegarandeerd nep. Natuurlijk zeggen ze dat ze echt zijn, maar dat zijn ze absoluut niet. Nu is het zo dat de echte Uggs ook in China worden gemaakt, maar die worden niet geleverd aan particulieren en al helemaal niet voor de prijs. Dus als je echte Uggs wilt zul je ze gewoon in de winkel moeten kopen.

En als je ze toch gaat bestellen bij die sites moet je maanden wachten tot je ze ontvangt, en als je heel veel pech hebt worden ze door de douane onderschept en dan ben je je geld kwijt en heb je helemaal niets
...
Ik heb een paar uggs gekocht via chinamarkthandel.nl Je krijgt er de doos, tas en echtheidskenmerk bij. Het betalen ging prima en binnen enkele weken kreeg ik de uggs thuis gestuurd. Ik moest iets van 22 euro invoer kosten betalen. De uggs zien er verder perfect uit en lopen heerlijk. Ik denk er zelfs overna om een tweede paar te bestellen.
maar zijn ze dan ook echt?

want je herkent de neppe aan de neppe logo's

die zijn anders dan de originele...
Het probleem is dat je niet ziet dat ze nep zijn. Ze maken alles heel goed na, dus óók het echtheidskeurmerk en de doos en de tas. Ik heb zelf een paar neppe meegenomen uit China en als ik die naast mijn echt zet, zie je geen verschil. De zool is iets anders maar dat komt omdat de een een oudere uitvoering is dan de ander. Je kan ze dus wel kopen op marktplaats, maar ¤ 80 voor een paar neppe Uggs zou ik nooit betalen. Maar ik heb dan het voordeel dat ik ze zelf voor ¤20 kan halen...
Echt Uggs kan je trouwens ook via Amerikaanse sites kopen. Met shippingcosts erbij ben je nog goedkoper uit dan hier in de Nederlandse winkels. Of gewoon een vakantie boeken naar China of Amerika, 2 vliegen in 1 klap
Dit soort websites verkoopt neppe uggs en dat zie je niet direct, maar merk je duidelijk achteraf. De kwaliteit is slecht en voor dat geld zou ik het zeker niet doen. Al helemaal niet omdat de douane heel streng aan het controleren is en met wat pech ben je dan dus je uggs en je geld kwijt, en krijg je achteraf nog een leuke boete a 350 euro omdat je nepuggs importeerd. Dat risico zou ik zelf niet willen lopen. Verder zien die nightfall uggs er echt niet uit zeg! Het hele model klopt voor geen meter en is erg lelijk. En de kleuren kloppen ook niet, want nightfall bestaat alleen in de kleur chestnut. Koop gewoon bij een aangesloten webshop. De lijst vind je terug op www.uggaustralia.com bij online retailers. Zelf heb ik goede ervaringen met shopbop.com. Daar is het verzenden tot eind van het jaar ook nog eens gratis!
Overigens bestaat er geen "echtheidskenmerk" bij uggs. Dit is gewoon een kaartje dat bij je uggs zit met een felicitatie met de aankoop en hoe je ze moet onderhouden. Het is gewoon een stukje papier wat erbij zit en veel mensen denken dat je daaraan kan zien of ze echt zijn. Geloof mij, met een klein beetje moeite maak ik dat ding zo na Een doos er omheen zegt ook niets, want die is erg makkelijk na te maken. En aan uggs hangen nooit kaartjes aan de laarzen zelf en er zit in de doos alleen plastic om je boots. Geen stofzak of tas oid. Weet niet of dit bij tassen ook zo is, kan zijn dat daar wel een stofzak om zit maar bij de boots iig zeker niet.
Ik heb via www.ugg2sales.com een paar Uggs besteld. Kostte me ¤ 90,-. Nu zijn ze in NL aangekomen, maar ik moest wel ¤ 30,- extra betalen. Vind het op zich niet zo'n probleem, maar ben heel benieuwd of ze echt zijn of niet... jullie horen het nog!
Ik kan je zo wel vertellen dat ze nep zijn hoor. Ze verkopen de nightfall in het zwart en die bestaat niet. En zowiezo, voor die prijs heb je echt geen echte uggs hoor. Verder staan er pics op die site waarbij er kaartje aan de uggs hangen en dat doet ugg australia nooit. En als je bij uggs style boots kijkt zie je uggs met van die brede veters voorin. Die heeft ugg australia nooit uitgebracht. Ben dus maar blij dat je niet gepakt bent voor het invoeren van neppe uggs. Zie mijn reactie hierboven. De boetes zijn niet misselijk
quote:Plientjuh85 schreef op 02 december 2009 @ 11:36:

Ik heb via www.ugg2sales.com een paar Uggs besteld. Kostte me ¤ 90,-. Nu zijn ze in NL aangekomen, maar ik moest wel ¤ 30,- extra betalen. Vind het op zich niet zo'n probleem, maar ben heel benieuwd of ze echt zijn of niet... jullie horen het nog!Ik heb ook uggs besteld vanaf de ugg2sales site maar hoor van meerdere mensen dat ze niet echt zijn. Plientje heb jij ze inmiddels al ontvangen en hoe zagen ze er uit?
Die op de foto lijken wel echt ,maar ja,die kunnen ze er natuurlijk ook zo opzetten.

Maar je ziet geen foto van het label en helaas kun je de zool ook niet zien.
Nep. Als het te mooi lijkt om waar te zijn (in de winkels betaal je vele malen meer) dan is dat het ook...
Ik heb ze van het weekend ook bij Ugg2Sales besteld.

Ben erg benieuwd!

Wou eigenlijk heel graag lezen of @Plientjuh85 ze al had ontvangen en of ze tevreden was.

@Plientjuh, mocht je dit lezen.

Laat even wat horen.

Hoe lang duurde het voor je ze in huis had, en waren die 30 euro de invoerkosten?

Gr,
Meiden, inderdaad zijn al die sites nep!

Kijk heel goed uit wat je doet, want het kost je een hoop geld als de douane je product onderschept!
gewoon in de winkel kopen "altijd" goed

Vind het bizar dat mensen zo veel geld uitgeven voor uggs.

Soort gelijke modellen maar dan van andere merken zijn goedkoper en soms ook mooier vind ik.

Dr. martens met sleehak, Rocketdog met wol, etc.
Je kan dan idd beter gewoon een ander merk kopen. Voor 90 euro heb je echt een mooi paar uggs van een ander merk die wel goed zijn en niet nagemaakt. En waarbij je niet het risico loopt van een boete van de douane. Zowiezo houdt je door het bestellen op dit soort sites de hele handel en de criminaliteit (want dat is het uiteindelijk gewoon) op poten en doe je er dus zelf aan mee. Daar zou ik me al niet lekker bij voelen persoonlijk. Verder is het bij dit soort sites altijd maar afwachten of je iets krijgt en wat het dan uiteindelijk is. Vaak zijn de pics op de site gejat van het internet en lijken de laarzen er niet op. En als je bestelling verkeerd is moet je nog maar zien dat je het terug kan sturen en je geld of andere laarzen krijgt. Deze sites nemen het vaak niet zo nauw met klantvriendelijkheid etc. Koop gewoon een paar hier of bestel via officiële sites. Wil je dat geld er niet aan uitgeven zijn er genoeg alternatieven zonder ugg australia-logo achterop.
quote:miraan schreef op 13 januari 2010 @ 10:28:

Meiden, inderdaad zijn al die sites nep!

Kijk heel goed uit wat je doet, want het kost je een hoop geld als de douane je product onderschept!

Idd! Ook ik heb laatst laarzen via een Chinese site gekocht, al claimen ze in de US te zitten. Ik heb de laarzen gelukkig met Paypal betaald en kreeg via hun al mijn geld (incl. extra verzendkosten) terug. Helaas kreeg ik ook een brief van het Europees Octrooibureau dat ik als importeur illegaal gebruik maakte van het merkenrecht bladibla. Ik moest gegevens van de website (op de verpakking staat hoe slim geen afzender!) geven en een boete van ¤ 250,00 overmaken. Tegen het laatste ben ik -met succes- in beroep gegaan.

Inmiddels heb ik echte Uggs maar echt comfortabel.....ik had ooit een soortgelijke laars uit Duitsland voor iets van ¤ 50,00 en die zaten veeeel beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven