Mode & Beauty alle pijlers

Clarins 2

29-07-2008 13:00 806 berichten
tijdje terug was er een hele grote Clarins topic, maar die word niet meer gebruikt dus ik wil graag een nieuwe opstarten

Ik ben sinds kort fan van Clarins en was begonnen met de Desalterante riche, ben de 25 net gepasseerd, en merkte dat die creme niet meer genoeg was dus ben sinds kort aan de Multi jour huppeldep (weet niet pcies de naam) begonnen.

maak eerst mn ouwe reiniging op, en wil daarna toch echt naar een reiniger van Clarins, en wil graag weten welke lekker is. (heb droog/gevoelig huidje , een rampenplan...)

oww trouwens, voor de winter zijn die olietjes volgens mij ook wel lekker of nie??

graag tips van andere Clarins-Fans

gr phoebe
Alle reacties Link kopieren
de reinigingscreme voor de droge en gevoelige huid vind ik helemaal top. Helaas zijn de producten aardig geparfumeerd.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
van de parfum in Clarins weet ik, maar daar

kan ik, in die van clarins althans wel tegen.

dat vind ik nou trouwens juist zo lekker, de Geur...

over die reinigingscreme, hoe heet dat, en (rare vraag misschien)

haal je dat er gewoon af met een plens water? ze hebben het altijd over dat lotion zo goed is en zovoort, maar dat vind ik beetje irritant...
Phoebe,

gezichtsolie is idd lekker! serum van hydraterende lijn ook!

veel succes

Mimi
ik heb sinds kort wat producten gebruikt van Clarins,ik heb van die probeersetjes gekocht. wat ik fijn vind is de pure melting gel,en ook een one step cleanser met lichte scrub,ook het masker anti soif en het serum anti soif en de creme desaltrante,dat zijn allemaal fijne producten,ook de olie die mimi zegt is fijn ik heb de santal olie. ik heb de lichaamsscrub gekocht en een heerlijke bodycreme,zit is een witblauwe pot en ruikt echt heerlijk want Phoebe ik ben het met je eens de geur is geweldig. o ja,ik had ook nog een mini kamillelotion voor naar de rieniging erbij zitten en een mini multi intensive ( volgens mij voor de oudere huid) maar wel heel fijn.
Phoebe,ben je er nog? En heb je de laatste tijd nog wat spulletjes van Clarins gekocht? Bij Ici paris is nu een Clarins aktie,als je voor 59 euro besteed krijg je leuke miniaturen kado en besteed je voor 75 euro dan krijg je er ook nog een tas bij.
aaach wat jammer, heb niks nodig nu. en ik stik ongeveer al van de miniatuurtjes van Clarins. maar thanx voor warning...

ik heb tijdje terug op advies de multi jour gekocht, de desalterante was niet meer genoeg, best eng voor het eerst een 'ouwe vrouwen' creme hihihihi

heb van het weekend ook reiniging van clarins gekocht, ff denken hoe het heet, douce demaillquiante creme en lotion (die is wat vetter) gekocht. had nog reinigingsmelk van Maria Gallant, maar die vond ik niet prettig, en tegen dat 'wrijven' met een watje vind ik ook niet fijn voelen... heb best wel gevoelig huidje, en die clarins reiniging, heb em nu 1 x gebruikt, is erg lekker zacht...

ik twijfel echt nog wel es of ik toch niet een goedkoper merk wil, maar Clarins vind ik wel een erg fijn merk, doet voor mijn gevoel toch echt veel meer voor mijn huid dan 'drogist' merk.

oww wat gebruiken jullie van Clarins??

word er erg blij van

grtz phoebe
Hoi Phoebe, ik gebruik de lichaamsverzorging van Clarins: smoothing body scrub with bamboo, gel buste, crème masvelt en lift fermeté.

Gezichtsverzorging gebruik ik al van Estée en dat bevalt, dus blijf liever daarbij.

Goede tip Bibi, ik ga morgen eens kijken bij Ici Paris.
ben sinds kort zwaar Clarins verslaafd en kon het niet laten om

toch ff naar IciParis te gaan

heb de Huile Santal voor mijn gevoelige droge velletje gekocht en de eeeeehmmm hoe heet dat eau confort.... heerlijk!!

gr phoebe
Ik ben zeer enthousiast wat betreft Clarins. Ik gebruikte eerst alleen een creme en een reiniging maar dat is nu alleen nog maar verder uitgebreid.

Ik gebruik nu steevast de Pure Melt Cleansing Gel, Multi Active Day Lotion SPF 15 of Energizing Morning Creme, de scrub, bodyscrub, de handcreme en de Multi- Active nachtcreme.

Ik heb wat miniaturen liggen van de super restorative day cream spf 20 15 ml (nog niet gebruikt), de Sunshine fragrance 30 ml en wat proefjes gehaald van de pore minimizer.
heeft er iemand ervaring met CLARINS Concentré Décolleté et Cou?
Clarins heeft inderdaad hele fijne producten,ik ben echt gek op de lichaamsverzorging.De reiniging en het masker anti soif vind ik ook heel goed,de huile santal heb ik ook,ook heel erg fijn! ook de geur is echt heerlijk!
quote:peb schreef op 09 augustus 2008 @ 19:08:

heeft er iemand ervaring met CLARINS Concentré Décolleté et Cou?Op een ander topic heb ik gevraagd naar oplossingen voor een beschadigd decollete en volgens Lapin helpt deze creme:

impala in "Zonneschade aan decollete - behandeling ..."
.
Helleuw clarinsliefhebbers.

Ik miste een clarinshyves dus heb er zelf maar

eentje gemaakt. Nu nog leden

clarinshyves.hyves.nl

hmz.... valt dit ook onder reclame? Mag niet hier he?

Nou ja dan ter info dan: ik ben geen vertegenwoordigster van clarins oid maar vind het wel leuk om clarinshyve te starten.
hallo Clarins-liefhebbers!

Op het moment ben ik een beetje rond aan het kijken naar huidverzorgingsproducten in de parfumerie (kwam ik voorheen niet zo vaak), puur om weer eens iets nieuws te proberen. Clinique heb ik geprobeerd maar dat lijkt toch te aggressief en chemisch voor mijn huid te zijn, en nu denk ik erover om wat van Clarins aan te schaffen. Verder gebruik ik voornamelijk natuurlijke huidverzorgingsproducten (dr. Hauschka) en nu ben ik vooral benieuwd naar de ingredienten van de gezichtsverzorgingsproducten van Clarins. Hebben jullie wat producten staan waarvan je de ingredienten hier neer kunt zetten? Zou super zijn; dan kan ik een beetje vergelijken met het dr. Hauschka- en Clinique-spul wat ik nu in huis heb en dan hopelijk een beetje inschatten op welke producten van Clarins ik goed zal reageren.

De Huile de Santal heb ik al geprobeerd en dat vond ik (en mijn huid ook!) erg lekker, maar dat is volgens mij ook zo´n beetje het meest natuurlijke product van Clarins dat er is.

Bij de Douglas en Sephora zag ik nu voor de feestdagen leuke setjes van de reiniginsmelk en lotion tonic staan: heeft iemand daar ervaring mee en weten jullie wat de ingredienten zijn? (jammer dat dat niet op de site staat. In de winkel kan ik meestal niet echt uitgebreid rustig alle verpakkingen gaan staan lezen).
Heeft iemand ervaring met de handcreme van Clarins?

Werkt die goed bij droge/kloofjes handen?
Op makeupalley.com wordt de handcreme van Clarins wel heel goed beoordeeld.. dus die lijkt me wel het proberen waard!

Niemand hier die ervaring heeft met de reinigingsmelk en de toning lotion van Clarins..?

En ik ontdekte net dat je nu bij een halfjaarabonnement van 25,- op Mind Magazine een Clarins pakket krijgt met daarin een bodylotion en de Multi-active day cream twv 85,-! Kent iemand van jullie die Multi-active dagcreme? Is dat wat?
Waar zijn alle Clarins-fans gebleven..?

Inmiddels heb dat abonnement op Mindmagazine met Clarinspakket genomen, binnenkort krijg ik dus de Multi-active day cream en de Moisture-rich bodylotion. Ben benieuwd!

En bij de Ici Paris is er nu weer een Clarins-actie: je krijgt een setje producten (weet alleen niet precies wat, het zal van de week wel in de etalage te zien zijn) bij aankoop van twee Clarins-producten waarvan één make-up artikel.
Ik ben ook een Clarins fan! Heb in de afgelopen jaren al heel wat geprobeerd en de produkten bevallen mij goed.

Peb vroeg hoe de decollete et du cou was. Ik vond het een fijne romige zijdezachtecreme en hij is best zuinig in gebruik omdat hij zo romig is. De handcreme is trouwens ook heerlijk, ruikt lekker en je krijgt ook zijdezachte handen. Leuk om kado te geven want hij is niet zo erg prijzig. De multi active dagcreme is ook erg fijn. Gewoon een goede moisturizer en bescherming vd dag. Ik heb de multi active nuit(nacht) en die is ook goed.

Het serum multi reparateur is trouwens ideaal voor een huid die uitslag heeft gekregen door bijvoorbeeld een andere creme en ff niks verdraagt door een allergie. Dan kalmeert en repareert dit serum je huid meteen. En de beauty flash balm natuurlijk, een luchtige creme die een ideale makup basis is en je huid de volgende dag glad strijkt en egaal en fris maakt na een avond stappen. Kan ook als oppepmasker gebruikt worden.

Voor het lichaam is de gel buste ook erg goed. Je borsten worden echt gelift en steviger erdoor! De creme masvelt die afslankend werkt en dan in combi met de huile anti eau. Daar krijg je mooie slanke stevige partylegs van!!
He, leuk dat je zo enthousiast bent over Clarins! En fijn dat de Multi active creme jou goed bevalt. Wat ik me afvroeg over die Beauty flash balm, kan je dat ook als dagcreme gebruiken of is heb meer bedoelt als extraatje? Hoe gebruik jij het Emmelaa?
Hey, heb ook weleens wat producten van Clarins geprobeerd. Gebruik het nu niet meer, eigenlijk meer doordat de dagcreme die ik had, HydraQuench fluid spf 15 me niet heel goed beviel, leek wel lichtelijk te irriteren. Verder heb ik eens een monster gehad van de Multi-Active Night en die ruikt echt heerlijk!!! Zelfs mijn vriend vond het heel lekker ruiken dat ik toen in bed kwam Maar op de site staat dat de Multi-Active serie geschikt is vanaf 30 jaar, ben 24 dus misschien in de toekomst. Dus ja, eigenlijk meer vanwege de dagcreme gebruik ik het niet meer... op dit moment is denk alleen de HydraQuench serie geschikt voor mij en ga niet reinigers e.d. gebruiken als ik er geen creme van gebruik. Ga ook eens kijken voor die Beauty Flash balm op de site, daar kun je alle producten vinden!
Vervelend dat die HydraQuench niet werkte voor jou, maar er zijn nog wel andere creme´s die geschikt zijn voor vrouwen onder de 30 hoor (volgens de website): de Eclat du Jour/Energizing morning cream, Gentle day cream en Gentle night cream, en natuurlijk de Face treatment oils (sandel, lotus en blue orchid).

Maar ikzelf ben ook pas 25 (hoewel dat eigenlijk al behoorlijk oud begint te voelen..!) en ga nu dus ook stiekem de Multi-active creme gebruiken.

En wat die Beauty flash balm betreft, zoals het op de website staat begrijp ik dat je het gebruikt in plaats van een dag- of nachtcreme, maar ik weet niet of ´ie ook echt geschikt is voor langdurig gebruik. Het lijkt alsof het bedoelt is om zo af en toe eens te gebruiken als je huid er slecht uitziet oid.
Ik vind Clarins nog steeds erg lekker spul, maar

jammerdebammer kan ik er niet goed tegen.

Van de week olie opgedaan, en volgende dag

mount-everest op mijn wang.

Gebruik sinds tijdje weer Clinique,

en dat is voor mij wel het beste, zie ik aan mijn huid.

Maar vind het wel heel jammer, want het is erg fijn spul...
Denk idd dat die beautybalm alleen voor af en toe is, zoals na een flinke avond stappen ofzo!

Gently day en night is alleen voor de gevoelige huid. Oliën vind ik niet prettig als dagverzorging, ook niet voor mijn vette T-zone. Op zich zou ik wel de energizing morning cream kunnen gebruiken miss i.c.m. de Multi-active night? Ga weleens een mail sturen naar Clarins of het heel erg is als je die serie gebruikt als je jonger bent dan 30.
Ja goede vraag van die beauty flash balm. Ik gebruik het eigenlijk alleen als ik uit ga, als makeup basis en de dag erna na een avond stappen zodat ik er weer fris en glad uit zie. Heb het eigenlijk niet dagelijks gebruikt. Je doet er dus ook erg lang mee. Hij trekt heel snel in, dus een drogere huid zou er niet genoeg aan hebben. Meer voor een gecombineerde tot vette huid omdat hij haast geen vet bevat (zo voelt ie tenminste aan). Als je huid dus vermoeid uit ziet dan is dit ideaal. Ken eigenlijk geen andere creme die dat kan en deze is ook al zo lang bekend om zijn werking. Die hydra quench wil ik wel nog een keer proberen, lijkt me heerlijk maar heb nu nog de Chanel Hydramax.

De multi active nuit ruikt idd heerlijk. Volgens mij is het niet zo erg als je die nu al gaat gebruiken. Ik gebruikte hem voor het eerst toen ik 26 was. Hij strijkt ook je huid mooi glad, dat merk je de volgende ochtend wel en hij is niet zo vet, trekt goed in! Maar hij is best prijzig. Voor een gevoelige huid is idd de creme douceur lijn met dat lichtoranje dopje het best.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven