Mode & Beauty alle pijlers

Clarins 2

29-07-2008 13:00 806 berichten
tijdje terug was er een hele grote Clarins topic, maar die word niet meer gebruikt dus ik wil graag een nieuwe opstarten

Ik ben sinds kort fan van Clarins en was begonnen met de Desalterante riche, ben de 25 net gepasseerd, en merkte dat die creme niet meer genoeg was dus ben sinds kort aan de Multi jour huppeldep (weet niet pcies de naam) begonnen.

maak eerst mn ouwe reiniging op, en wil daarna toch echt naar een reiniger van Clarins, en wil graag weten welke lekker is. (heb droog/gevoelig huidje , een rampenplan...)

oww trouwens, voor de winter zijn die olietjes volgens mij ook wel lekker of nie??

graag tips van andere Clarins-Fans

gr phoebe
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je creme er is Judith! Hoe bevalt ie?

Voorlopig kun je wel drie maanden vooruit hoor..tegen die tijd is echt wel weer een nieuwe actie ergens voor de Multi-Active. Ja, erg verslavend Clarins..:)
He wat leuk, Clarins fans. Ik ga vandaag naar de Douglas om voor het eerst sinds tijden weer wat van Clarins te kopen (was even overgestapt op Lancome).Weet iemand uit zijn hoofd iets over de prijzen? Ik wil graag de hydra quench cream en serum en de multi active dagcreme (nu afgeprijsd).
Ja hoor!

Hydra Quench cream: 50 euries

Multi active cremes: 59 euries

Serum ook 50 euries.

Dit zijn normale prijzen, bij Douglas krijg je hierop nog 20% korting met je klantenpas! En de Multi-Active is daar al afgeprijsd dus scheelt nog meer. Waarom ben je eerder overgestapt naar Lancome?
Ik vond de aqua cream (weet even niet exacte naam) van lancome heel erg fijn, toen kende ik de hydra quench nog niet. Na een proefje van de hydra quench wil ik weer Clarins!
quote:curlygurly schreef op 25 augustus 2009 @ 10:54:

Leuk dat je creme er is Judith! Hoe bevalt ie?

Voorlopig kun je wel drie maanden vooruit hoor..tegen die tijd is echt wel weer een nieuwe actie ergens voor de Multi-Active. Ja, erg verslavend Clarins..:)

Hij ligt nog bij mijn ouders, maar toen ik begon met Clarins heb ik deze gebruikt. Ben blij dat ik hem kan inwisselen voor de hydra quench creme normel/droge huid.

Verder weinig ervaring met de Clarins make-up, heb 1 lipgloss die ik wel fijn vind.

Mijn mening over gezichtsproductne is dat het goed moet werken voor je huid en prettig aanvoelt/ruikt. Je zult net zo veel voor- als tegenstanders vinden van een bepaald merk.
Oké.

Ik heb ook geen ervaring met make-up van Clarins.

Ja, je hebt inderdaad altijd voor- en tegenstanders. Zeker zo'n Paula zegt dit allemaal niet voor niks, ze gaat niet al die moeite doen uit goede wil hoor. Ze hoopt natuurlijk zelf rijk te worden met haar eigen merk. Wel slim bedacht zo maar ja, voor mij daarom minder betrouwbaar haar mening.
Gurlygurly,

Van Estee Lauder heb ik de ANR in dat bruine flesje voor de nacht en de perfectionist voor de dag en daarover heb ik de resilence lift dagcreme en de nachtcreme en ik heb de Advanced night repair voor de ogen,ook heb ik de dure Re Nutrivlijn er nog liggen. Ik gebruik van Clarins nou het serum en de oogcreme en voor de nacht de Multi Active creme en voor overdag heb ik een tube van de HydraQuench voor de normale tot droge huid en het bevalt allemaal super.Smeer jij volgens de Clarins methode? Dus eerst warm wrijven en dan in de huid drukken? O ja,ik heb ook nog een miniflesje Huile Santal.Van de Bodycreme heb ik een grote pot gekocht,heerlijk spul vind ik dat.

Bibi
quote:bibi4 schreef op 25 augustus 2009 @ 18:26:

Gurlygurly,

Van Estee Lauder heb ik de ANR in dat bruine flesje voor de nacht en de perfectionist voor de dag en daarover heb ik de resilence lift dagcreme en de nachtcreme en ik heb de Advanced night repair voor de ogen,ook heb ik de dure Re Nutrivlijn er nog liggen. Ik gebruik van Clarins nou het serum en de oogcreme en voor de nacht de Multi Active creme en voor overdag heb ik een tube van de HydraQuench voor de normale tot droge huid en het bevalt allemaal super.Smeer jij volgens de Clarins methode? Dus eerst warm wrijven en dan in de huid drukken? O ja,ik heb ook nog een miniflesje Huile Santal.Van de Bodycreme heb ik een grote pot gekocht,heerlijk spul vind ik dat.

BibiIk wist niet dat er een Clarins methode was, maar alleen de gezichtsolie wrijf ik in mijn handen voordat ik het opbreng. De mousse smeer ik uit over met gezicht, hetzelfde als de scrub. De tonic doe ik op een watje en reinig zo mijn gezicht.
Wist ik ook niet...zal er aan denken met de creme vanavond!

Ik heb alleen het idee dat bij deppen je niet goed overal bij kunt.

Met de olie doe ik het wel. Ik gebruik nu vooral producten voor de gecombineerde huid, in de winter is een rijkere creme wel fijn.

Bibi, hele waslijst aan EL producten, zal ook wel wat kosten! Het ANR serum heb ik eens geprobeerd maar is vrij duur (duurder dan Clarins serum), vond het ook vrij medicinaal ruiken en heb niet iets gemerkt ofzo.

Leuk dat je zo enthousiast bent over je Clarins producten!

Welke bodycreme bedoel je? Er zijn er meerdere hihi.
Ja die Clarins-methode voor verschillende producten is wel interessant! Zullen ze wel onderzocht hebben dat de producten dan beter werken. Als het niet in de bijsluiter van het product staat dan kan je even hun internetsite kijken. Het geldt vooral voor de reinigingsmelk, tonic en de gezichtscremes dacht ik. Ik probeer het zelf wel consequent met die methodes op te brengen, vind het wel prettig en met de gezichtcremes is het dan idd zo dat het warme product beter in de huid trekt en je trekt niet aan de huid doordat je alleen maar je handen erop drukt.
Ik weet niet hoor maar als je een reiningsmilk moet verwarmen en op je huid moet drukken dan komt het nooit overal goed, dat moet juist emulgeren met het vuil en dat lukt volgens mij alleen door cirkelende bewegingen te maken.

Maar misschien geldt er een andere aanbrengmethode voor de milk, ga wel even de site lezen. Kan me niet herinneren dat er iets aparts stond in de bijsluiter.
Hoi Curlygurly,

Ik heb een boekje van Clarins waar echt alles in beschreven staat en ook de reinigingsmelk moet aangebracht worden op je gezicht en dan je warme handen erop en dan de handen er weer afhalen alsof je ze brand aan je gezicht en dat moet je dan meerder malen herhalen want op di manier schijn je dieper in je porieën schoon te maken,of het waar is weet ik ook niet maar zo staat het in ieder geval beschreven ook bij de reinigingsmelk die ik heb gekocht stond er een beschrijving bij dat het zo moest. de bodycreme die ik lekker vind heet:Creme Corps Veloutee Eau Ressourcante en ja de Estee Lauder producten waren erg duur vooral de Re Nutriv.

Groetjes van Bibi
Oke ik geloof het hoor. Ik heb het nu een paar keer geprobeerd met de creme maar wat mij opvalt is dat je dan meer nodig hebt als je het eerst tussen twee handen warm moet wrijven. Dat lukt niet met een minibeetje plus waar je dan het eerst komt met je handen daar komt ook het meeste product terecht.

Met de milk lijkt het me ook niet erg handig maar goed, ga het wel eens proberen. Bibi, die bodylotion is zeker die van de blauwe lijn? Die lijn vond ik in ieder geval wel lekker ruiken.

EL is dus wel duurder dan Clarins..weet wel dat de anti-age cremes van Clarins voor 50+ ook tegen de 100 euro aanlopen maar dat zal dan bij EL nog wel meer zijn.

In september komt de nieuwe Multi- Active lijn op de markt, dan ga ik de dagcreme aanschaffen. Misschien wel die voor de gecombineerde huid omdat die in een pompje komt, vind ik stuk hygïënischer plus de werkstoffen behouden hun werking.

Gebruik ik wel een hydraterende foundation er bovenop.
Hoi Curlygurly, Ja,de opbrengmethode is iets waar je erg aan moet wennen en of het product dan beter werkt....dat vraag ik me dan ook af,ik probeer het zo te doen en af en toe op de "gewone"" manier en dan maar kijken of het verschil uit maakt. Ja,de bodylotion is inderdaad van die blauwe lijn.Hoe weet je dat er ook een pompje komt van die multi activelijn? Is het zo dat alleen de dagcreme veranderd? Welke oogcreme gebruik je en welke reiniging?
Ik heb me nu ook aangemeld voor de nieuwsbrief van belissima, maar hoe weet je al deze info over de multi-active lijn?
Haha ik vertel niks nieuws hoor. Ik bedoelde dat de oude gelcreme van MultiActive ook al in een pompje zit, ik ga ervan uit dat dit bij de nieuwe versie weer zo is. Dat spreekt me dan meer aan wat betreft de verpakking. Dat de nieuwe lijn in september komt las ik op internet ergens.
Bibi4, er komt ook een versie met spf15, net als bij de HydraQuench lijn, ook gelezen op internet. Volgens mij is die ook met pompje.

Maar ik gebruik de oogcreme tegen fijne lijntjes, de normale. Als reiniging gebruik ik de Gentian milk en de Kamille toner.

Welke oogcreme ben jij nu aan het testen? Gebruik je nog reiniging van EL? Wat is je huidtype?
Ik heb deze oogcreme:

Was ik weer...hihi

Heb de site van Clarins geïnspecteerd en daar las ik de drukmethode alleen bij de reinigingsproducten, niet de toners overigens. Ook niet bij de cremes. Aangezien ik dat ook verspilling vind van de cremes blijf ik die gewoon zacht uitsmeren zonder druk. De reinigingmilk moet je dus eerst in je handen warm wrijven op je huid leggen en even laten intrekken stond er. Dan handen omhoog halen, zo'n 5-6x herhalen. Ga dat ook maar doen dan! Misschien moet ik er ook wat oefening in krijgen.
Voor welk huidtype is de multi-active gelcreme? Ik heb nu de 'gewone' creme en die vind ik ook al goed uitsmeren.

Hoe bevalt de oogcremee? Ik heb nu een oogserum van de Tuinen en zie niet echt verschil.
Gurlygurly,

Ik heb dezelfde oogcreme als jou,maar dan een sample daarvan.Mijn huidtype is normaal tot droog.Ik gebruik nog steeds de reiniging van Estee Lauder de roze lijn soft clean,maar ik heb ook nog veel EL staan en van Clarins alleen wat proefjes waar ik nu mee bezig ben en die vind ik erg fijn,ik heb ook een setje van de Douglas,kreeg je bij de vipavond maar dat is eigenlijk de oudere lijn zullen we maar zeggen die rode potten restorative,ik heb daar een tubetje dagcreme en nachtcreme van en het serum,gebruik jij ook een serum onder je verzorging? Voelt de multi activelotion net zo fijn als de gewone creme? Ik ga eerst mijn andere cremes opmaken en dan zeker wat van Clarins kopen.Blijf jij bij Clarins of ga je toch nog eens wat anders proberen?

Groetjes van Bibi
Judith, de gelcreme is voor de gecombineerde tot vette huid.

Vanmorgen heb ik daar een monster van geprobeerd en hij voelt ongeveer gelijk qua consistentie als de gelcreme van de HydraQuench lijn.
@t Bibi, oké ik heb eigenlijk nog nooit een Restorative product getest maar weet wel waar je het over hebt. Ik heb het HydraQuench serum liggen en die gebruik ik af en toe onder mijn dag- of nachtverzorging. Net hoe 'trekkerig' mijn huid aanvoelt. Of voor in de winter is het wel lekker denk ik, maar heb pas sinds mei ofzo. Tis gewoon een extra'tje. Maar met andere serums heb ik geen ervaring, merkte jij wat van het Restorative serum? Er komt in september ook een serum uit van de Multi-active lijn, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Ik weet niet of de Multi-Active night lotion net zo fijn voelt als de creme, die heb ik nog nooit getest. Misschien vind ik die ook wel fijner! Wil hem zeker eens proberen, misschien heb ik er trouwens wel een proefje van liggen. Voorlopig heb ik geen behoefte om andere merken uit te proberen omdat Clarins gewoon erg goed bevalt, ik heb nog niks getest wat echt tegenviel of een rare reactie gaf. Ik blijf er dus zeker nog een hele tijd bij!

Wat zou je eventueel willen gaan aanschaffen van Clarins? Op Marktplaats kun je ook voor weinig wat proefjes aanschaffen, is wel handig voordat je een grote verpakking koopt om het uit te kunnen testen.
Heb net via ebay de tonic bath&shower concentrate ontvangen (gele fles). Verder op mijn wishlist:

- gezichtolie (eerst nog de orchidee geur testen)

- oogcreme

- multi-active dagcreme of gel (eerst kijken of ik ergens een proefje van de gel kan krijgen)

Ebay is ook een aanrader voor proefjes aan te schaffen
Ik heb een pot dagcreme en de huile santal al eens gekocht,wat ik zou willen gaan kopen is de Multi Active nachtcreme en misschien iets van de Hydraquenchlijn en een oogcreme en het nieuwe serum van de Multi Activelijn lijkt me ook wel wat,ik gebruik altijd een serum,vind het heerlijk.Op de duitse Clarins zag ik het serum al staan en de andere nieuwe producten,als je via Douglas de kijkt dan zie je er ook gelijk de prijzen bij,ik weet niet of die helemaal gelijk zijn aan de prijzen hier maar het zal niet erg veel uitmaken denk ik.Ik ga eens kijken op marktplaats.Ik vond het restorative serum wel prettig,maar het is meer voor de 50+ huid,daar ben ik nog wat te jong voor,maar omdat ik het er toch had liggen gebruik ik het maar.Hierna moet ik weer over naar EL en als dat op is ga ik over naar Clarins,scheelt gelijk ook flink in de portemonnee en het bevalt tot nu toe erg goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven