Mode & Beauty alle pijlers

Clinique producten

26-10-2010 22:41 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik heb heel veel gehoord over de producten van clinique, heb ook op verschillende fora gekeken etc. Ik gebruik nu biotherm maar daar merk ik echt vrijwel niks van, en het 3/stappen plan van clinique spreekt me ook erg aan. Ik heb een heel onzuivere huid, veel puistjes, grove porièn, dof, vettig, drama.. Het verschilt wel heel vaak want er zijn ook dagen (vooral in de zomer) waarop mijn huid er wel goed en vrijwel pukkelloos uitziet. Ik ben vorig jaar ook naar de huisarts geweest en die gaf me een spulletje wat echt veel te heftig was voor mijn huid, het werd helemaal rood en ging extreem schilferen, het brandde echt heel erg. Nu wil ik dus Clinique gaan proberen, weten jullie hier meer van en wat zijn jullie ervaringen? want het is nogal prijzig dus wil er wel graag eerst meer van weten

X Chloé
Een erg actueel merk
Ja had ik ook al gemerkt! Weet jij er wat meer van?
tip: laat een kennis/stewardess het uit de VS meenemen: kan erg veel schelen. Ik gebruik het al jaren en voor mij is het fijn. Maar iedere huid is anders.. Vraag een paar monsters bij een goede parfumerie. Ik zweer bij superdefense, een rijke creme die geen vieze filter op mn huid achterlaat. De nightrepair vind ik verschrikkelijk omdat dat bij wel een filtje (de volgende ochtend op mn huid achterlaat. Standaard gebruik ik het driestappenplan met vaak als extra de superdefense als mijn huid moe/rot is.

Succes ermee.
Ik ben groot fan! Ik gebruik het al jaaaaaren.

Laat je bij de parfumerie / bijenkorf door de Clinique-mevrouw vertellen welk huidtype je hebt (waarschijnlijk nr2), en dan eens beginnen met bijvoorbeeld een proefsetje van het 3 stappenplan.

Ik vind het zalig. Succes!
Guattro smeert geen vrouwencreme op zijn gezicht :-)

Ik ken het wel, vind het heerlijk, maar het is veuuuuuuuuul te duur.
Er is een merk Paula's Choice en ik ben een groot fan hiervan. Had zelf ook erg last van een onzuivere huid, vooral bij de neus en kin en het is echt helemaal weg. Dit merk is veel minder agressief!
Gebruik trouwens wel de scrub van Clinique waar ik erg tevreden over ben
Ik ben erg te spreken over Clinique. Heb zowel de lijn voor de vette huid, als die voor de probleemhuid (pukkeltjes e.d.) gehad. Houdt het bij mij goed onder controle. Had alleen begin dit jaar wat ondersteuning nodig door middel van zalfjes van de huisarts (heftige uitbarsting door medicatie die ik slikte).

Maar de laatste maanden gaat het echt supergoed eigenlijk. Krijg weer complimenten over mijn huid.

Ik heb de lijn Anti-Blemish Solutions. Je hebt hier ook kleinere verpakkingen van. Anders moet je even binnenstappen bij een Ici Paris.
quote:Juf_achterbak schreef op 26 oktober 2010 @ 22:50:

Guattro smeert geen vrouwencreme op zijn gezicht :-)

Ik ken het wel, vind het heerlijk, maar het is veuuuuuuuuul te duur.

Haha, ja zie nu dat het een man is iets te snel met reactie haha..

wel goed dat hij weet dat het een actueel merk is
quote:winniethepooh schreef op 26 oktober 2010 @ 22:52:

Ik ben erg te spreken over Clinique. Heb zowel de lijn voor de vette huid, als die voor de probleemhuid (pukkeltjes e.d.) gehad. Houdt het bij mij goed onder controle. Had alleen begin dit jaar wat ondersteuning nodig door middel van zalfjes van de huisarts (heftige uitbarsting door medicatie die ik slikte).

Maar de laatste maanden gaat het echt supergoed eigenlijk. Krijg weer complimenten over mijn huid.

Ik heb de lijn Anti-Blemish Solutions. Je hebt hier ook kleinere verpakkingen van. Anders moet je even binnenstappen bij een Ici Paris.Dankjewel, ik ga misschien zo'n kleine verpakking van anti-blemish solutions kopen denk ik, heb ook al op de site gekeken. Maar hoe duur is zo'n kleine verpakking?
Poeh, dat zou ik zo even niet weten Chloe.

Op de site van Ici Paris zie ik niets in de webwinkel staan. Op de site van Douglas kun je het wel zien. 34 euro voor een compleet setje (dus 3 stappen Anti Blemish).

Vooral de Cleansing Foam vind ik helemaal geweldig. Heerlijk om je gezicht 's morgens en 's avonds goed mee te reinigen.
quote:Avaeyebrow schreef op 26 oktober 2010 @ 22:51:

Er is een merk Paula's Choice en ik ben een groot fan hiervan. Had zelf ook erg last van een onzuivere huid, vooral bij de neus en kin en het is echt helemaal weg. Dit merk is veel minder agressief!

Beetje off topic, aangezien de vraag over Clinique gaat, maar waar kun je dan het beste mee beginnen (wanneer je eens wilt uitproberen?). En is het alleen via de website te bestellen?

On topic: ik heb een foundation van Clinique, voor huidtype 2 en 3. Errrrg duur, maar wel heel fijn. Heb ook een drama-huid qua pukkeltjes en onzuiverheden en gebruik zeker niet dagelijks foundation, maar deze is wel heel fijn. Niet het gevoel dat er een masker op je gezicht geplakt zit, maar dat het gewoon kan ademen. Succes met de zoektocht naar de perfecte producten, ik ben ook nog steeds bezig...
@Pingpong: heb de almost-powder wel eens geprobeerd van Clinique? Is een poederdoosje, maar het dekt echt supergoed. Vind het zelf prettiger dan foundation.
quote:Pingpong schreef op 26 oktober 2010 @ 23:02:

[...]

Beetje off topic, aangezien de vraag over Clinique gaat, maar waar kun je dan het beste mee beginnen (wanneer je eens wilt uitproberen?). En is het alleen via de website te bestellen?

On topic: ik heb een foundation van Clinique, voor huidtype 2 en 3. Errrrg duur, maar wel heel fijn. Heb ook een drama-huid qua pukkeltjes en onzuiverheden en gebruik zeker niet dagelijks foundation, maar deze is wel heel fijn. Niet het gevoel dat er een masker op je gezicht geplakt zit, maar dat het gewoon kan ademen. Succes met de zoektocht naar de perfecte producten, ik ben ook nog steeds bezig...

Haha ja ik ben ook al heel lang bezig! ik gebruikte vroeger ook dr. van der Hoog en Garnier enzo, maar dat was heel slecht en uiteindelijk bespaar je daar echt geen geld mee. Wat zijn jullie resultaten van clinique dan (behalve dat het suuuper fijn is?), gaan pukkels weg/worden minder, mooiere, stralendere huid zoals wordt beloofd?

xoxo
Mijn huid is er echt door verbeterd. Heb nog wel eens pukkeltjes, maar ja das zo rondom de maandelijkse feestweek. Verder nauwelijks nog. Durf weer wat vaker in de spiegel te kijken nu, voorheen werd ik er doodongelukkig van.

Maar goed, ik ga slapen, ben een beetje hangerig van mijn griepspuit vandaag...
quote:winniethepooh schreef op 26 oktober 2010 @ 23:09:

Mijn huid is er echt door verbeterd. Heb nog wel eens pukkeltjes, maar ja das zo rondom de maandelijkse feestweek. Verder nauwelijks nog. Durf weer wat vaker in de spiegel te kijken nu, voorheen werd ik er doodongelukkig van.

Maar goed, ik ga slapen, ben een beetje hangerig van mijn griepspuit vandaag...Trusten! x
geen clinique hier, maar wel black afrikan soap, dankzij dit forum. Goedkoop en fantastisch tegen meeeters en pukkels.
Ik gebruik zelf wel producten van Clinique, maar puur omdat ik snel allergische reacties kan krijgen op andere makeup producten. Maar ik weet niet hoe het reageerd of niet reageerd op pukkeltjes. Ik vind het een heel fijn merk, wel duur, maar goed. Ik had veel last van pukkeltjes vroeger, maar toen ben ik naar mn huisarts geweest en hij heeft me dalacin voorgeschreven, super spul! je doet het sochtends en savonds op je gezicht en mijn huid is veel egaler geworden
Ik ben nog niet eerder zo allergisch geweest voor een cosmeticamerk als Clinique, wat een ramp zeg.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik ben fan van Clinique. Ik kreeg ineens last van dikke ogen door gewone oogpotlood van diverse merken, het Clinique potlood kan ik gewoon zonder problemen gebruiken. Inmiddels gebruik ik ook de dag- en nachtcreme van C, de mascara en de foundation. Dat laatste gebruikte ik nooit, omdat ik dat altijd zo nep vond staan ,echt zo'n opgeplakt gezicht, maar met C ziet het er heel natuurlijk uit. Verder geen ervaring met slechte huid, maar dus wel heel tevreden over Clinique.

En ja, het kost wat, maar ik doe er ook erg lang mee.
Nou ja zeg Jas, ga je mond spoelen (met Clinique )
quote:Dee_ schreef op 27 oktober 2010 @ 01:19:

Nou ja zeg Jas, ga je mond spoelen (met Clinique )

(hè jakkes Dee )
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:jas schreef op 27 oktober 2010 @ 01:26:

[...]

(hè jakkes Dee )

Nou, dan gewoon met water

Trusten!
Clinique is top. Er liggen nu mini-testsetjes in de winkel voor iets van 9 euro dus dat zou ik aanraden om te proberen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven