Mode & Beauty alle pijlers

Collagem amiset

23-05-2017 16:31 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met het drinken van collagem.
Ik wil het gaan proberen.
Ik ben met name benieuwd of iemand er een mooiere huid van gekregen heeft en of de kwaliteit van haar en nagels er beter van geworden zijn.
Iemand ??
Twee vriendinnen hebben dat geprobeerd. Ik zag geen verschil en zij ook niet. Na drie maanden zijn ze er weer mee gestopt.
Ik drink dit product nu al ruim 4 maanden, bijna dagelijks. Ik vind het goed smaken en het valt niet zwaar op de maag, ook zit er geen suiker in.
Dit product heeft een hele goede vorm van viscollageen, 9000 mg per dosering. Veel andere vergelijkbare producten hebben maar 100 mg. Dat vind ik wel een heel groot verschil! Collageen uit vis wordt veel beter door je lichaam opgenomen dan collageen uit runderen/koeien daarom gaat mijn voorkeur altijd uit naar viscollageen.
Ik ben 63 en heb veel minder last van mijn knie en mijn handen bewegen soepeler. Ook ziet mijn huid er beter uit. Hoe is lastig uit te leggen, het lijkt minder oud, meer elastisch.
Mevrouw Weber bedankt voor uw reactie.
Ik drink collageen amiset nu een week of vier en ik heb zeker het gevoel dat het iets doet met mijn huid.
Ik ga er dan ook zeker mee door.
Ben overigens 41.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven