Mode & Beauty alle pijlers

Combineren

03-09-2010 13:57 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als het op kleding combineren aankomt ben ik echt een vreselijke kluns en dan vooral met het combineren van kleuren. Voorbeeldje: ik heb een paar mooie cognaqkleurige laarzen staan maar geen flauw idee waarbij ik ze kan dragen qua kleur. Verder ben ik ook nog eens zo'n muts dat ik het idee heb dat alles altijd exact bij elkaar moet passen. Dus bijvoorbeeld bij een zwart/wit shirtje gaat of een witte of een zwarte broek, en wit of zwart schoeisel. Laatst zag ik in een winkel een verkoopster met een wit/donkerblauw gestreept shirtje, een lichtblauwe jeans en dat gecombineerd met een cognaqkleurige brede riem en cognaqkleurige laarzen. Stond hartstikke leuk, maar zelf had ik dat nooit kunnen bedenken. Dus, wie helpt mij met tips over hoe kleuren te combineren??
Oh ja, kleuren die op dit moment veel voorkomen in mijn kledingkast zijn wit, grijs, zwart, felroze, aqua, geel en petrol.
Cognac vind ik mooi bij patrol en armygroen. Bijv. petrol shirtje, armygroen rokje en cognac laarzen. Evt. lichtgrijze legging.
Gewoon online shoppen en kopen wat het model aanheeft?
quote:zusenzoo schreef op 03 september 2010 @ 14:07:

Gewoon online shoppen en kopen wat het model aanheeft?Nee, bah, fantasieloos........Goed kijken en dan zelf iets proberen..........
King Louie, je weet wel, dat Oililly-spul voor rimpelige ouwe Viva-meisjes. Blijf van m\'n bakfiets af!
quote:zusenzoo schreef op 03 september 2010 @ 14:07:

Gewoon online shoppen en kopen wat het model aanheeft?

Inderdaad, lekker makkelijk
Rokjes en leggings zijn aan mij helaas niet besteed, ik heb nogal fors uitgevallen benen.
Gooi gewoon al je kleding op het bed en begin met het combineren van kleuren die jij bij elkaar vindt passen. Zo heb ik het ook gedaan. Als jij het leuk vindt staan, boeie wat een ander vind. Tenminste zo is mijn gedachte..
cognac gaat toch bijna overal bij... Makkelijk met een jeans.

Geel is leuk met grijs. Vooral veel proberen!
misschien moet je even een foto plaatsen van wat kledingstukken?
Jaaah kledingstukken, dan kunnen we knippen en plakken hihi

Je kleurenkeuze klinkt reuze veilig hoor, ik zou alleen het geel niet snel met het petrol dragen samen. Is een beetje zoiets als oranje en paars combineren.... (voor de echte durverds)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven