Mode & Beauty alle pijlers

Comfortabel corrigerend ondergoed

29-03-2017 10:53 42 berichten
Ik heb een aantal nauwsluitende jurkjes van soepele stof besteld. Die zitten altijd heel fijn, maar hebben als nadeel dat je alle hobbels en bobbels ziet. Ik ben tenger gebouwd, dus heb maat 36, maar ben wel wat 'vettig'. Normaal heb ik naadloos Hema ondergoed, redelijk ruime slips, maar dan zie je in mijn jurkjes vaak een rand zitten van de slip en van de panty die ik draag. Twee vetrollen dus, die volgens mij best verborgen kunnen blijven.

Aangezien ik nogal overgevoelig ben voor strakke kleding, ben ik op zoek naar comfortabel corrigerend ondergoed, zodat de jurken in ieder geval glad vallen. Waar kopen jullie zoiets?
Ik ben heel tevreden over het corrigerende ondergoed van de Hema. Ik draag vooral de hemdjes. Ik heb er ook eentje van Anni Rolfi ( kruidvat), die is eigenlijk net zo prettig.
Weet niet of dat bestaat, ik krijg het zelf altijd erg benauwd in corrigerend ondergoed.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag zelf de corrigerende langere jurkjes (?) van de Hema, heel content over. Dat valt je panty en ondergoed er onder. Wel warm als het wat warmer is, in de winter heerlijk.
quote:Krulliebollie73 schreef op 29 maart 2017 @ 10:58:

Ik ben heel tevreden over het corrigerende ondergoed van de Hema. Ik draag vooral de hemdjes. Ik heb er ook eentje van Anni Rolfi ( kruidvat), die is eigenlijk net zo prettig.Zie je dan niet meer de afscheiding van de panty? Die neem ik overigens altijd in maat 40/42 omdat ze anders te strak zitten, maar alsnog krijg ik dan bobbels.
quote:MinkeDeWit schreef op 29 maart 2017 @ 11:02:

[...]

Zie je dan niet meer de afscheiding van de panty? Die neem ik overigens altijd in maat 40/42 omdat ze anders te strak zitten, maar alsnog krijg ik dan bobbels.Ben ik ook benieuwd naar!
quote:MinkeDeWit schreef op 29 maart 2017 @ 11:02:

[...]

Zie je dan niet meer de afscheiding van de panty? Die neem ik overigens altijd in maat 40/42 omdat ze anders te strak zitten, maar alsnog krijg ik dan bobbels.

Bij mij niet.. Overigens zitten panty's met een brede band van boven bij mij altijd mooier. Ik koop deze bij de Primark. Erg goedkoop maar heel prettig.

aanvulling: belangrijk is wel dat hij boven dan ook wel ruim genoeg zit.. niet knelt want dat tekent juist.
Onder een jurkje een onderjurk dus. Ik heb een hele fijne van de Hema.
ik vind hemdjes niet fijn, ook slips vind ik niks (ik draag liever strings en die randjes van slips blijf je zien. Wat ik graag draag zijn shortjes met korte pijpjes en iets hoge taille. Ik wil vooral dat mijn kont wat gladder/strakker is en zweer bij deze

https://www.wehkamp.nl/Zo ... rpp=96&Blocks=0&View=Grid

Zit top.

Zou bij jou een simpel glad onderjurkje niet al kunnen helpen?
Mijn panty's zijn nu nog van V&D, maar door die voorraad ben ik wel heen De panty's van de Hema vind ik niet fijn, en ze hebben ook niet met leuke patroontjes. Ik heb wel een Primark redelijk in de buurt, dus ik denk dat ik daar eens ga kijken.
Ik leef bijna in die van de Anni Rolfi (Kruidvat). Ik denk dat je lijnen altijd blijft zien, ook met corrigerend ondergoed.

Ik zou misschien eerder zoeken naar andere panty's waarbij je het minder ziet.
quote:guppekop schreef op 29 maart 2017 @ 11:13:

ik vind hemdjes niet fijn, ook slips vind ik niks (ik draag liever strings en die randjes van slips blijf je zien. Wat ik graag draag zijn shortjes met korte pijpjes en iets hoge taille. Ik wil vooral dat mijn kont wat gladder/strakker is en zweer bij deze

https://www.wehkamp.nl/Zo ... rpp=96&Blocks=0&View=Grid

Zit top.

Zou bij jou een simpel glad onderjurkje niet al kunnen helpen?Heb je dan geen afscheiding bij de bovenkant van het broekje? Ik heb volgens mij gewoon een beetje raar postuur en onhandige vetverdeling
Oh ik vroeg me dit nou precies af vanmorgen! Ik heb vandaag een nauwsluitend jurkje aan, en mijn probleem is niet echt het broekje (draag naadloos ondergoed van de HEMA en koop mijn panty een maat te groot), maar de BH. Je ziet de bovenkant van m'n BH zitten. Ik draag al T-shirt BH's in de goede maat, maar mijn BH's gaan altijd een beetje omkrullen aan de bovenkant en daardoor zie je dat randje zitten. Helpt zo'n jurkje daar ook tegen?
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Comfortabel en corrigerend gaan niet samen lijkt me. Waarom niet wat minder strakke panty's? En probeer eens een onderjurk en of kousen ipv panty.
quote:MinkeDeWit schreef op 29 maart 2017 @ 11:17:

[...]

Heb je dan geen afscheiding bij de bovenkant van het broekje? Ik heb volgens mij gewoon een beetje raar postuur en onhandige vetverdeling

dat ligt aan je lijf denk ik. Ik heb dat niet maar heb een strakke buik en helaas een blubberkont ander sis zoiets wel wat, vaak zijn die voor mij echter te lang

https://www.wehkamp.nl/Zo ... rid&NavState=%2f_%2fN-m24
quote:gioia82 schreef op 29 maart 2017 @ 11:20:

Oh ik vroeg me dit nou precies af vanmorgen! Ik heb vandaag een nauwsluitend jurkje aan, en mijn probleem is niet echt het broekje (draag naadloos ondergoed van de HEMA en koop mijn panty een maat te groot), maar de BH. Je ziet de bovenkant van m'n BH zitten. Ik draag al T-shirt BH's in de goede maat, maar mijn BH's gaan altijd een beetje omkrullen aan de bovenkant en daardoor zie je dat randje zitten. Helpt zo'n jurkje daar ook tegen?Als je bh bandje omkrult is er toch iets niet goed aan de maat hoor. Of het zijn hele goedkope dingen.
of je neemt zoiets

https://www.wehkamp.nl/Zo ... rid&NavState=%2f_%2fN-m27
quote:nina1966 schreef op 29 maart 2017 @ 11:24:

[...]

Als je bh bandje omkrult is er toch iets niet goed aan de maat hoor. Of het zijn hele goedkope dingen.Ik heb ze van de hunkemoller, livera, Marlies dekkers en hema, altijd hetzelfde probleem. Het is niet het bandje dat krult maar de bh zelf aan de bovenkant van de borst. Ik heb al meerdere keren mijn maat laten opnemen (ook weleens in een echt goede lingeriezaak) en kom altijd op dezelfde maat. Misschien toch maar eens investeren in echt goede BH's dan.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Ik lees mee.
of andere modellen kopen
Geen panty maar kousen.

En ik heb een prima corrigerende onderrok van de hema.
ik ben dol op kousen maar heb korte benen, ik moet echt een wel hele degelijke roklengte aan hebben wil je niet zien dat ik kousen draag.

Dus, helaas, leuk voor thuis maar ik kan er zelden de straat me op.
Ik draag corrigerende onderjurkjes van de Hema onder strakke jurkjes. Ik heb maat 36, maar koop die jurkjes in M of L. Dan sluiten ze mooi aan, alle randjes verdwijnen en ik kan gewoon normaal ademen. Extra voordeel is dat mijn spieren gewoon zelf moeten blijven werken ipv dat het jurkje als corset werkt en dus alles verslapt (ik ben best gehecht aan een platte buik). Het is mij sowieso een raadsel hoe mensen zich in corrigerend ondergoed van hun eigen maat proppen...
Ik vind kousen ook niet prettig. Ben altijd bang dat ik dan in mijn blote kont loop, terwijl ik mijn jurken bijna altijd wel tot net boven de knie gaan.
quote:gioia82 schreef op 29 maart 2017 @ 11:27:

[...]

Ik heb ze van de hunkemoller, livera, Marlies dekkers en hema, altijd hetzelfde probleem. Het is niet het bandje dat krult maar de bh zelf aan de bovenkant van de borst. Ik heb al meerdere keren mijn maat laten opnemen (ook weleens in een echt goede lingeriezaak) en kom altijd op dezelfde maat. Misschien toch maar eens investeren in echt goede BH's dan.Bovenaan de cup, bedoel je? Dat klinkt echt helemaal niet bekend, dus het is zeker niet iets dat elke vrouw met elke bh heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven